بهترین اپلیکیشن های آموزشی برای جی مت Pocketprep & Economist

بهترین اپلیکیشن های آموزشی برای جی مت Pocketprep & Economist

Economist GMAT Tutor

برای دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی رایگان اپلیکیشن Economist GMAT Tutor که شامل یک جلسه‌ی آموزشی رایگان، فرصت پرسیدن سوال از مدرسان آموزش‌دیده توسط مجله‌ی The Economist و یک تست شبیه‌سازی شده‌ی جی‌مت و همچنین درس‌هایی درباره‌ی برخی مهارت‌های خاص جی‌مته، باید یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنین.

بزرگ‌ترین مزیت این اپلیکیشن، درس‌های عمیق اونه. هر درس، جنبه‌های مختلف یک بخش یا سوال خاص رو با جزئیات بیشتری نسبت به اکثر دروس جی‌مت که با محوریت اپلیکیشن تدریس میشه، تجزیه و تحلیل میکنه. اما نقطه‌ی ضعف اون، علاوه بر این اشکال بارز که اکثر مطالب فقط با پرداخت پول و خرید در دسترس شما قرار می‌گیره، اینه که شما باید قبل از رفتن به درس بعدی، یک درس رو کامل کنید. پس، اگه به‌دنبال یادگیری سریع یک مهارت خاص هستین، این برنامه‌ای مناسب برای آمادگی جی‌مت شما نیست.

.(GMAT Exam Prep (Pocket Prep, Inc

اپلیکیشن GMAT Exam Prep از شرکت Pocket Prep فلش‌کارت‌، سوالای تمرینی و آمارهای شخصی از پیشرفت شما رو در اختیارتون قرار میده. شما همچنین می‌تونین از این اپلیکیشن برای به چالش کشیدن کاربرای دیگه تو دوئل سوالای تمرینی جی‌مت استفاده کنین.

مزایای این اپلیکیشن، تنوع اون (داشتن فلش‌کارت‌هایی در مورد همه‌ی بخش‌های امتحان جی‌مت از واژگان مخصوص رایتینگ گرفته تا بخش کوانت پیشرفته) و توانایی اون برای پیگیری پیشرفت شما با گذشت زمانه. این اپلیکیشن، بر اساس نقاط ضعف شما، برنامه‌هایی رو برای بررسی مفاهیم و مهارت‌های خاص جی‌مت، در اختیارتون میذاره. مشکل اون چیه؟ چند خطای پرت‌کننده‌ی حواس تو سوالا و عناوین وجود داره و تبلیغاتش هم می‌تونه آزاردهنده باشه.

شما می‌تونین با ایجاد یک حساب کاربری، به شکل رایگان به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید یا اون را با پرداخت هزینه‌ای، ارتقا بدین. هزینه‌ی نسخه‌ی Basic این اپلیکیشن (بدون تبلیغات و امکان مطالعه‌ی آفلاین) 4.99 دلاره، در حالیکه نسخه‌ی Premium اون (که تمام داده‌های این اپلیکیشن رو تو Cloud ذخیره می‌کنه)، 9.99 دلاره.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter