نحوه پاسخگویی به بخش سوم listening در پی تی ای

نحوه پاسخگویی به بخش سوم listening در پی تی ای

بررسی بخش سوم، listening آزمون PTE

هنگام تمرین برای سایر قسمت های آزمون PTE ، ممکن است روی واژگان و گرامر کار کرده باشید و با  دستگاه های انسجام ( cohesive devices ) آشنا شده باشید. برای قسمت 3 آزمون یعنی لیسنینگ هم به این موارد نیاز خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت های مورد نیاز این قسمت از آزمون ، ادامه این متن را بخوانید.

واژگان

در این بخش از آزمون ، هرچه کلمات بیشتری بشناسید ، مهارت شنیداری شما بهتر خواهد بود. برای داشتن دایره واژگان خوب ، باید نحوه تلفظ کلمات را نیز بفهمید.

هنگام تمرین برای سؤالات ریدینگ ، اگر کلمه جدیدی دیدید و می خواهید آن را یاد بگیرید ، آن را در یک دیکشنری آنلاین خوب با مثال هایی از نحوه تلفظ آن جستجو کنید تا بتوانید هنگام صحبت کردن از آن استفاده کنید و هنگام گوش دادن آن را بشناسید.

اشکالی ندارد اگر هر کلمه ای را که گفته می شود متوجه نشوید ، چون می توانید معنی کلمات ناشناخته را از کانتکست آنچه گفته می شود حدس بزنید.

زبان سیگنال

برای درک ساختار زبان انگلیسی گفتاری آکادمیک و گوش دادن متمرکز ، باید بدانید که زبان سیگنال در انگلیسی چگونه استفاده می شود.

قبل از شروع ، معمولاً سخنران خلاصه ای از گفتار را ارائه می دهد و می توانید از این روش برای شروع درک متن استفاده کنید.

سخنران ها همچنین هنگام آماده شدن برای صحبت کردن ، به مخاطب سیگنل می دهند. درک زبان سیگنال به شما کمک می کند تا به سوالات Summarize Spoken Text ، Multiple-Choice ، Choose Multiple Answers ، Highlight Correct Summary و Multiple-Choice ، Choose Single Answer  درست پاسخ دهید.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد زبان سیگنال کسب کنید.

گرامر

در زبان انگلیسی ، درک زمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به شما امکان می دهد ارجاع زمان را در متون لیسنینگ درک کنید.

هنگامی که معنی زمان ها را درک کنید ، می توانید نحوه ارتباط برقرار کردن  گوینده ها از نظر زمان و توالی وقایع را درک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ها و استفاده از آنها و همچنین کلمات سیگنالی که با هر یک از زمان ها استفاده می شود ، این منبع آنلاین گرامر انگلیسی را بخوانید.

دستگاه های انسجام

مانند سایر قسمت های آزمون دانشگاهی PTE ، شما باید بدانید که چگونه از دستگاه های انسجام برای اتصال متن استفاده می شود.

از دستگاههای انسجام برای نشان دادن شرط استفاده می شود. به عنوان مثال if, unless, provided that. آنها همچنین می توانند دلیل چیزی را نشان دهند (either… or, neither… nor, not only… but also) و کاربردهای بسیار دیگری هم دارند.

می توانید لیست کاملی از دستگاههای منسجم را در اینجا مشاهده کنید.

برای پاسخ به سوالات Summarize Spoken Text ، Multiple-Choice ، Choose Multiple Answers ، Highlight Correct Summary  و Multiple-Choice ، Choose Single Answer باید درک درستی از دستگاه های انسجام داشته باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آزمون PTE چیست؟

آزمون PTE چیست؟

آزمون PTEیکی از آزمون های زبان در دنیا می باشد که مثل IELTS و TOEFL دارای اعتبار جهانی بوده و در اکثر کشورها برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول می باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا شما کم و بیش متوجه سخنرانی ها می شوید ولی هنگام نوت برداری حواستان پرت می شود؟

آیا شما کم و بیش متوجه سخنرانی ها می شوید ولی هنگام نوت برداری حواستان پرت می شود؟

همانطور که می دانید نوت برداری یکی از مهارت های ضروری در تافل به(خصوص در لیسنینگ) می باشد و اگر میخواین که از امتحان تافل با نمره های درخشان عبور کنید باید تقویتش کنید ...

بیشتر بخوانید
آزمون PTE  یکی از معتبرترین آزمون های زبان برای دریافت ویزای استرالیا است.

آزمون PTE یکی از معتبرترین آزمون های زبان برای دریافت ویزای استرالیا است.

در سال‌های اخیر، تعداد افرادی که برای گذراندن امتحان PTE آکادمیک ثبت‌نام کرده‌اند، 50% افزایش داشته است. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter