جی آر ای و کرونا

جی آر ای و کرونا

ما از نزدیک تأثیرات کرونا بر جامعه را زیر نظر داشته‌ایم. دوران بسیار سختی است و عمیقآ برای آنهایی که از این اتفاق متأثر شده‌اند آرزوی سلامتی داریم. اصلی‌ترین دغدغه ما سلامتی کارکنان، محصلان و شرکایمان است. به خوبی می‌دانیم که این بیماری زندگی شما را به شکلی جدی مختل کردن است و این احتمال وجود دارد که اهداف بلندمدتی که برای کار و تحصیل دارید را عقب بیاندازد. با وجود این همچنان می‌توانید مطالعه مؤثری داشته باشید، و همچنین هیچ اشکالی ندارد که مطالعات خود برای امتحان عقب بیاندازید؛ قرار نیست که جی آر ای یا ما جایی برویم. به همین دلیل به شما اطمینان می‌دهیم که اینجاییم تا به هر نحوی به شما کمک کنیم. در ادامه کارهایی که برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان، حتی در این شرایط سخت، انجام می‌دهیم را بررسی خواهیم کرد:

همچنان آموزش زنده (آنلاین) داریم: خدمات ما، از جمله آموزش آنلاین، همچنان در دسترس هستند، با وجود این کلاس‌های حضوری ما فعلاً به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. می‌توانید به صورت آزمایشی و رایگان در هر یک از کلاس‌های ما شرکت کنید تا ببینید مناسب شما هستند یا نه. کلاس‌های آنلاین ما با تعداد نفرات کمی برگزار می‌شوند، توسط مدرسان زبده ما (percentile 99ام) تدریس می‌شوند و همان برنامه آموزشی سفت و سخت کلاس‌های حضوری را پوشش می‌دهند.

برای محصلان سال 2020 زمان دسترسی به منابع آنلاین را تمدید کرده‌ایم: برای محصلان دوره کامل (Complete Course) که دسترسی آنلاین آنها به منابع در تاریخ 1 ژانویه 2020 یا پس از آن به پایان رسیده است، این زمان را تا دو دوره 3 ماهه تمدید کرده‌ایم. می‌دانیم که بسیاری از شما نتوانسته‌اید در موعد مقرر در امتحان شرکت کنید، و در آینده نیز این کار برای شما مقدور نیست، بنابراین نمی‌خواهیم نگران این باشید که برای چه مدتی به منابع دسترسی خواهید داشت.

ما شما در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها قرار خواهیم داد: هر زمان که از طرف مؤسسات آموزش عالی یا ETS/Prometric اطلاعیه‌ای منتشر شود ما شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. در ادامه چند منبع اطلاعاتی، توصیه‌هایی برای مطالعه و کار در خانه و کاهش استرس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از اینکه عضوی از جامعه ما هستید بسیار خوشحالیم و ما در این دوران سخت از شما حمایت می‌کینم. اگرچه در یک دوره بلاتکلیفی به سر می‌بریم، اما تیم ما در حمایت مستمر از شما از هیچ کاری دریغ نمی‌کند و در کنار هم این دوران را پشت سر می‌گذاریم.




توصیه‌های مطالعاتی و منابع پیشنهادی برای آزمون GRE

اطلاعیه: ETS اعلام کرده است که به طور موقت این امکان را به محصلان می‌دهد تا امتحان در خانه و یا در محل‌های منتخب برگزار شود. از 23 مارس این امکان برای ساکنان ایالات متحده کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هنگ‌کنگ و ماکائو فراهم شده است. مراکز ایالات متحده و کانادا حداقل تا 16 آوریل بسته خواهند بود. اخبار Prometric که مراکز برگزارکننده امتحان جی آر ای را اداره می‌کند را دنبال کنید. از طریق ETS از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به جی آر ای مطلع شوید.  

اگر فکر می‌کنید که تنها چند هفته زمان بیشتر می‌خواهید تا برای امتحان آماده شوید، باید این بازه زمانی را کمی امتداد بدهیم. اگر احساس می‌کنید «انرژی‌تان ته کشیده است» چند روز استراحت کنید. مطالبی که خوانده‌اید در چند روز یا حتی یک هفته فراموش نمی‌کنید، و مغز شما از این استراحت استفاده می‌کند. لازم نیست یک برنامه مطالعاتی 15-12 ساعت در هفته را حفظ کنید: به جای آن روی یک برنامه 8 ساعته هدف‌ گذاری کنید (که همچنان به شما شتاب کافی را می‌دهد). آنچه را که می‌خواستید در یک هفته انجام دهید در دو هفته انجام دهید. در صورتی که احساس خستگی نمی‌کنید و می‌خواهید با شدت بیشتری مطالعه کنید، چه بهتر!

اگر قصد دارید در اواخر آوریل یا مه در امتحان شرکت کنید: احتمالاً باید کمی بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی کرده‌اید بازه زمانی مطالعه خودتان را امتداد بدهید. با فرض اینکه قصد ندارید در اوایل مه در این امتحان شرکت کنید. علاوه بر این، زمانی که امتحان از سر گرفته می‌شود، تقاضا افزایش پیدا می‌کند، بنابراین برنامه‌ریزی کردن دشوار می‌شود. اگر قابلیت انعطاف دارید، بهتر است تا ماه ژوئن (تابستان) صبر کنید. پیشنهاد ما در بخش قبل برای نحوه امتداد دادن مطالعات خود را مشاهده کنید.

اگر قصد دارید در ماه ژوئن یا بعد از آن در امتحان شرکت کنید: در حال حاضر لازم نیست کار خاصی انجام دهید. همان برنامه قبلی خودتان را دنبال کنید. بعداً اگر لازم شد آن را تغییر دهید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter