7راه برای جلوگیری از اشتباهات نسنجیده ریاضی GRE

7راه برای جلوگیری از اشتباهات نسنجیده ریاضی GRE

اگر در آزمون GRE شکست خوردید هیچ جای نگرانی ندارد، زیرا بیش از حد سخت است. آزمون به این روش طراحی شده است.

سوالاتی در جی آر ای وجود دارد که حتی نابغه های ریاضی را هم در میان ما به چالش می کشد. با این حال، خیلی ناامید کننده است که فقط به خاطر یک اشتباه احمقانه در این آزمون شکست بخورید. سعی کنید از راهنمایی های زیر برای کاهش خطاهای ریاضی بر اثر بی دقتی در GRE استفاده کنید:

دست خط خود را بهتر کنید

اگر شما مثل من هستید، از دوران ابتدایی به سختی می توانید چیزی را با دست بنویسید. اما در GRE، قادر هستید با دست به مدت سه ساعت یا بیشتر یادداشت برداری کنید. دست خط درهم و برهم منجر به اشتباهاتی از روی بی دقتی می شود، و باعث می شود وقتی موجب اشتباهی شدید سخت تر آن را پیدا کنید. وقتی برای GRE تمرین می کنید، دست خط خود را بزرگ، شسته و رفته، و واضح کنید. با نوشتن لیست خرید و یا یادداشت برداری در طول جلسات تمرین کنید.

هرگز یک معادله را دو بار انجام ندهید

یکی از رایج ترین منابع خطا ریاضی از روی بی دقتی این است که آن را دو بار انجام دهید. اگر یک مسئله را به ریاضی ترجمه می کنید، نیازی نیست آن را به یک معادله پیچیده ترجمه کنید. بهتر است دو معادله ساده را طرح کنید و بعد آن ها را با هم ترکیب کنید.

واحدها را از دست ندهید

اگر مسئله ای را حل می کنید که شامل واحد می شود، مانند مشکلات نرخ و کار، یا مشکل تبدیل واحد، همیشه این واحد ها را در کارتان در نظر بگیرید. ادغام ساعت ها و مایل بر ساعت یا دلار و سنت با یکدیگر آسان است.




یک گام در یک زمان

وقتی معادله ای را ساده می کنید، تنها یک تغییر در زمان ایجاد می کنید. می توانید با ترکیب ثانیه ها چند ثانیه را برای خود ذخیره کنید. اما احتمال بیشتری دارد که مسئله را اشتباه حل کنید.

مراقب دو منفی ها باشید

یکی از خطرناکترین شرایط در یک مسئله GRE این است که در یک زمان دو منفی داشته باشید. هر بار که شما دو منفی را ضرب، تقسیم، اضافه، و یا تفریق می کنید، مطمئن شوید که قبل از شروع علامت صحیح را به کار برده اید. نوشتن یک همچین چیزی بدون آنکه حتی متوجه اش بشوید خیلی آسان است : “-10 x -5 = -50”

از طریق ریاضی فکر کنید

این مقاله را قبل از آن که در مورد چگونه فکر کردن در مورد مسئله های جبر GRE مشاوره بگیرید، بخوانید. به طور خلاصه: اگر شما در مورد اینکه چه مرحله ای از ریاضی را در واقع دارید انجام میدهید جلوی اشتباهتان را می گیرد. به جای استفاده از کلید های میانبر مثل ضرب متقابل یا لغو.

حس عددی خود را بسازید

GRE ماشین حساب در اختیارتان قرار میدهد. اما این تنها غریزه شماست که می تواند بگوید آنچه ماشین حساب حساب می گوید معقول است یا نه. با این همه، به راحتی می توان به صورت تصادفی شماره غلطی را ئر ماشین حساب وارد کرد.، یا چیزی را به اشتباه روی کاغذ یادداشت کرد. یا آن را به غلط حل کرد. بنابراین، کاملا به ماشین حساب تکیه نکنید. سعی کنید زمانی را به تقویت غرایز عددی خود اختصاص دهید. سعی کنید به صورت آنلاین ضرب و تقسیم را تمرین کنید یا در سایت های موجود بازی و ریاضی انجام بدید.

 نمی توانید جلوی جلوی اشتباهات خود را بگیرید. اما می توانید جلوی از دست رفتن مشکلات آسان را بگیرید. با این حال، از حالا باید شروع به کار کنید! جلوی خطاهای ریاضی نسنجیده خود را با به کار گیری این استراتژی ها بگیرید و دقت خود را در GRE بهبود بخشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter