مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
زبان و فرهنگ یونان

زبان و فرهنگ یونان

زبان رسمی کشور یونان یونانی است، البته زبان های اقلیت و بومی نیز در برخی از کشورهای همسایه یونان مرسوم اند.

زبان یونانی

زبان یونانی یکی از قدیمی ترین زبان های نوشتاری در جهان محسوب می شود. در واقع، غنی و منحصر به فرد بودن زبان یونانی، یادگیری آن را به زبانی دشوار تبدیل می کند، اما یادگیری آن به شما مزیت های زیادی از جمله دسترسی به فرهنگ و میراث منحصر به فرد این کشور را می دهد.

خب، نظرتان چیست؟ آیا علاقه مند هستید تا با یادگیری یک زبان چالش برانگیز و خاص، دوستان و خانواده خود را تحت تاثیر قرار دهید؟

اکثر دانشگاه‌های یونان و انواع مؤسسات غیرانتفاعی با هدف ترویج ارزش‌های زبان یونانی، دوره‌های ابتدایی و تحصیلات عالی  را به زبان یونانی به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. از طریق آنها، شما می توانید گواهی زبان یونانی دریافت کرده و واجد شرایط ارسال درخواست به  سیستم آزمون ملی زبان خارجی یونان (KPG) که می تواند سطح زبان شما را تایید کند، باشید. شما همچنین می توانید یادگیری زبان یونانی را حتی قبل از ورود به این کشور شروع کرده و دیپلم یا مدرک زبان یونانی بگیرید!

فرهنگ مردم یونان

یک دانشجو در رابطه با فرهنگ یونان معاصر، می تواند این فرصت را داشته باشد تا در یک تجربه تاریخی و همچنین چشیدن انواع خوراکی های منحصر به فرد و تک غرق شود. مهم نیست دانشگاه شما در کجا قرار دارد، یونان مملو از مکان‌های باستان‌شناسی و موزه‌هایی است که می‌توانند شما را به یونان باستان یا بیزانس  Byzantine برگردانند و درس‌هایی را به شما بیاموزند که برای یک عمر همراه شما باقی خواهند ماند.




تفریح در یونان

اگر در شهر آتن Athens تحصیل می کنید، فرصت بازدید از موزه نفس گیر آکروپولیس Acropolis را از دست ندهید. اگرهم در تسالونیکی Thessaloniki یا شمال تحصیل می کنید، با بازدید از موزه مقبره های سلطنتی در اژه  Aegae واقع در شهر ورجینا  Vergina، که درباره اسکندر مقدونی است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

غذاهای یونان

در مورد غذا هم نا گفته نماند که یونان بخاطرغذاهایی از جمله جایرو، موساکا، سالاد هوریاتیکی یا اسپرد تزاتزیکی که با وجود سنتی بودن، هنوز در سراسر یونان از آن لذت می برند شناخته شده است.

غذاهای یونانی با طعم های غنی و سهم بزرگی که دارند مشخص می شوند. تصور کنید که بعد از درس خواندن استراحت کرده و در یک رستوران  محلی، همراه با موسیقی سنتی و فضایی آرام همراه با دوستان خود غذا بخورید. جوهر فرهنگ مدرن یونان در چیزهای ساده و کوچک زندگی نیز یافت می شود: بیرون رفتن با دوستان، لذت بردن از غذای عالی، استراحت زیر نور خورشید بدون هیچ نگرانی!

یونان همچنین به خاطر نوشیدنی های محلی و بسیار قوی خود مشهور است. در حین صرف غذا می‌توانید اوزو، تسیپورو، راکی   یا تسیکودیا از کرت، رتسینا از تسالونیکی، یا انواع زیادی از شراب‌ها، به‌ویژه از منطقه پلوپونز Peloponnese و جزیره سیکلادس Cyclades را بچشید.

آیا می دانستید که در یونان نوشیدنی هایی نیز وجود دارد که از آدامس تهیه می شود؟ بله آدامس جویدنی! جزیره خیوس Chios به دلیل تولید صمغ طبیعی از درختانی که قرن‌ها در این جزیره بوده‌اند، شهرت جهانی دارد. ساکنان محلی نوشیدنی معروف 'مستیها' ‘’Mastiha را تولید می کنند که فرصتی باورنکردنی برای چشیدن فرهنگ واقعی یونانی در یک لیوان خواهد بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه تحصیل و ویزا یونان
اجازه تحصیل و ویزا یونان

شرایط ویزای تحصیلی یونان بیشتر برای دانشجویان بین المللی غیر اروپایی اعمال می شود. اگر شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس نباشید، برای تحصیل در یونان به گرفتن ویزای دانشجویی نیاز دارید. ناگفته نماند که باز هم باید از معتبر بودن پاسپورت خود ...

بیشتر بخوانید
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان

تحصیل در یونان در مقایسه با سایر مقاصد معروف اروپایی، انتخابی کاملاً مقرون به صرفه برای دانشجویان است. وزارت آموزش و امور مذهبی یونان با معرفی یونان به عنوان یک مقصد دانشگاهی جهانی تلاش کرده است تا موسسات خصوصی و دولتی این کشور را بین المللی کند. این اتفاق ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از یونان
فرآیند اخذ پذیرش از یونان

برای تحصیل در یونان هیجان زده هستید؟ فرآیند درخواست برای دانشگاه های یونان شامل چندین مرحله است. در نظر داشته باشید که مراحل زیر می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای اولیه برای شما کار کند، زیرا هر دانشگاه ممکن است از قوانین فرآیند درخواست خود پیروی کند، بنابراین ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: