مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل رشته معماری در یونان

تحصیل رشته معماری در یونان

تحصیل در یونان تجربه ای است که هیچ تجربه مشابه دیگری ندارد. یونان با آلبانی، مقدونیه شمالی، بلغارستان و ترکیه هم مرز است و این کشور را در چهارراه اروپا و آسیا قرار می دهد. این بدان معنی است که یونان یک تجربه آموزشی منحصر به فرد را ارائه می دهد. آیا چیزی بهتر از تحصیل در یونان و لذت بردن همزمان از 250 روز آفتابی در سال وجود دارد؟

یونان زادگاه دموکراسی و زادگاه فیلسوفان مشهوری مانند افلاطون، ارسطو یا سقراط، زادگاه بازی های المپیک، همراه با تاریخ غنی باستانی و اساطیر منحصر به فرد است. یونان (یا به طور رسمی جمهوری یونان)، نباید تنها به عنوان یک مقصد سفر تابستانی تلقی شود. یونان اقتصاد متنوعی دارد، از گردشگری گرفته تا کشاورزی. تاریخ نیز در سراسر یونان وجود دارد، از ساحل کشتی شکسته در زاکینتوس تا پارتنون در آتن. این امر یونان را به مکانی عالی برای مطالعه طیف گسترده ای از موضوعات تبدیل می کند. زمانی که در یونان تحصیل می‌کنید، می‌توانید در حالت ذهنی چندفرهنگی، آرام، باز و مهمان‌نواز باشید که یک عمر خاطرات را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

  • پایتخت: آتن
  • زبان: یونانی
  • جمعیت: 10.7 میلیون نفر
  • مساحت منطقه: 131957 کیلومتر مربع
  • دانشجویان بین المللی: 30000
  • سال تحصیلی: سپتامبر – ژوئن

نحوه تحصیل رشته معماری در یونان

معمار در یونان در این زمینه کارهای مربوط به برنامه ریزی شهری و فضا سبز و زیبا سازی شهر و مرمت بناها و نگهداری از آثار و معماری ساختمان های تجاری و مسکونی و مرمت بناها را انجام می دهد. این رشته در یونان پس از یک برنامه درسی پنج ساله، به ده ترم تقسیم می شود. در مجموع 300 واحد اعتباری برای فارغ التحصیلی باید تکمیل شود، از جمله یک پروژه تحقیقاتی 16 واحد اعتباری در ترم 9 و پایان نامه. در ترم 10 پس از اتمام دوره، فارغ التحصیلان عضو اتاق فنی یونان می شوند و به عنوان معمار عملی در اتحادیه اروپا از حقوق شغلی کامل برخوردار می شوند. می توان گفت در دانشگاه های یونان گروه معماری شیوه ای یکسان را پیگیری می کنند. هدف این گروه آماده سازی دانشجویان برای شغل در طراحی محیط ساخته شده است. سه هدف اصلی برنامه دانشگاهی عبارتند از:

  • آموزش دقیق طراحی معماری، از طریق کار فشرده در استودیو
  • مطالعه جامع نظریه، تاریخ و روش های تکنولوژی معماری
  • آماده سازی شهروندان فعال اجتماعی و فرهنگی

یکی از دانشکده های مناسب برای تحصیل رشته معماری در یونان دانشکده معماری دانشگاه فنی کرت است که در شهر تاریخی هانیا کرت مستقر شده و هویت مدیترانه ای را با دیدگاه بین المللی ترکیب می کند. هانیا، با زمینه تاریخی و چشم انداز قابل توجه کرت، منبع الهام برای ایده پردازی و طراحی معماری است. از طریق خلاقیت هنری، میان رشته ای و کار جمعی، اساتید و دانشجویان با تلفیق سنت و نوآوری، اشکال و مفاهیم را کشف می کنند. از مقیاس کوچک ساخت و ساز معماری، تا مقطع میانی طراحی شهری و شهرسازی، و مقیاس بزرگتر و منطقه ای، دانشکده دوره های مهمی را برای دانشجویان ارائه می دهد. پیشرفت های فنی دانشجویان در این دانشگاه مشهود است.


دانشگاه های تحصیل رشته معماری در یونان

کالج متروپولیتن از دانشگاه های مناسب برای معماری است. از سال1982 و تا امروز، کالج متروپولیتن بر روی یک چشم انداز قوی از پیشرفت فکری و تحصیلی دانشجویان خود تمرکز کرده است. دانشگاه ملی و Kapodistrian آتن که معمولاً از آن به عنوان دانشگاه آتن یاد می شود، قدیمی ترین دانشگاه در جنوب شرقی اروپا است که رشته معمارای را با گرایش های مختلف برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. کالج مدیترانه، پردیس آتن که به همکاری با دانشگاه های خارجی معروف است، با ارائه برنامه های با کیفیت بالا در محیط آموزشی را اثبات کرده است. محبوب ترین برنامه های معماری برای دانشجویان بین المللی در آتن طراحی و بهینه سازی ساختمان های با مصرف انرژی صفر هستند که در دانشگاه ملی و Kapodistrian آتن تدریس می شود.

معماری و شهرسازی MArch ارائه شده توسط کالج متروپولیتن یک برنامه مطالعاتی محبوب است که هدف آن تجهیز شرکت کنندگان به مهارت های حرفه ای و خلاق برای یک حرفه موفق به عنوان یک معمار است. تجربه هنر و معماری در کالج متروپولیتن به روند خلاقیت در معماری می پردازد و نشان می دهد که چگونه هنر، الهام و خلاقیت به هم می پیوندد. در این دوره ها از طریق سخنرانی ها و فعالیت های آموزشی و کارگاه های آموزشی، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که ارتباطات بین هنر و معماری را ببینند و بیان کنند. رشته محبوب بعدی معماری سنتی یونان است. کالج مدیترانه در پردیس آتن یک برنامه تابستانی یک هفته ای است که برای دانشجویان حرفه ای طراحی شده است. این دوره ها توسط دانشگاهیان خبره و مدیران اجرایی برگزار می شود.

فرصت تحصیل رشته معماری در یونان

دانشگاه فنی ملی آتن قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه دولتی در یونان است که برای معماران جوان آموزش با کیفیت بالا را در یک محیط تاریخی ارائه می دهد. کشتی پرچم دار “Metsovion Polytechneion” در سال 1917 به عنوان یک موسسه دانشگاهی برای تحصیلات عالی مهندسین معمار، مهندسان عمران و مهندسان مکانیک تاسیس شد. دانشجویان این فرصت منحصر به فرد را دارند که در ساختمان “آروف” از یک بنای معماری در مجتمع نئوکلاسیک یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. ساختمان “Averoff” به خودی خود یک درس زنده در معماری آتن و همچنین نمونه ای از تعالی حفظ معماری است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه تحصیل و ویزا یونان
اجازه تحصیل و ویزا یونان

شرایط ویزای تحصیلی یونان بیشتر برای دانشجویان بین المللی غیر اروپایی اعمال می شود. اگر شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس نباشید، برای تحصیل در یونان به گرفتن ویزای دانشجویی نیاز دارید. ناگفته نماند که باز هم باید از معتبر بودن پاسپورت خود ...

بیشتر بخوانید
زبان و فرهنگ یونان
زبان و فرهنگ یونان

اکثر دانشگاه‌های یونان و انواع مؤسسات غیرانتفاعی با هدف ترویج ارزش‌های زبان یونانی، دوره‌های ابتدایی و تحصیلات عالی را به زبان یونانی به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. ...

بیشتر بخوانید
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان

تحصیل در یونان در مقایسه با سایر مقاصد معروف اروپایی، انتخابی کاملاً مقرون به صرفه برای دانشجویان است. وزارت آموزش و امور مذهبی یونان با معرفی یونان به عنوان یک مقصد دانشگاهی جهانی تلاش کرده است تا موسسات خصوصی و دولتی این کشور را بین المللی کند. این اتفاق ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: