منابع آزمون تافل

منابع آزمون تافل

آزمون تافل Test of English as a Foreign Language TOEFL، آزمونی برای سنجش مهارت زبانی شماست که به صورت کامپیوتری برگزار می شود و در آن چهار مهارت لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. برگزار کننده ی این آزمون موسسه ETS است، فرمت آزمون تافل به گونه ای طراحی شده تا توانش زبانی شما را در محیط های آکادمیک مورد ارزیابی قرار دهد. بر خلاف آزمون آیلتس کتبی و کامپیوتری، همه ی بخش های این آزمون در یک روز برگزار می شوند و در بخش اسپیکینگ ممتحنی در مقابل شما وجود نخواهد داشت و صدای شما توسط کامپیوتر ضبط می شود. مدرک تافل مورد پذیرش بیش از 11،000 دانشگاه و مرکز آموزشی در 150 کشور دنیا است. از هر 10 دانشگاه در آمریکا، 9 دانشگاه داشتن مدرک تافل را به سایر مدارک ترجیح می دهند. در استرالیا و نیوزلند مدرک تافل مورد قبول تمامی دانشگاه هاست و مدرک تافل مورد قبول بیش از 98 درصد از دانشگاه های انگلستان است. اعتبار مدرک تافل دو سال است و برای شرکت در آن محدودیتی ندارید، تنها محدودیت برای شرکت در آزمون تافل این است که در سه روز نمی توانید بیش از یکبار در آزمون شرکت کنید.

هزینه ی شرکت در آزمون تافل 255 دلار آمریکا است و اگر ثبت نام شما با تاخیر صورت بگیرد لازم است 285 دلار پرداخت کنید. نمرات شما به طور رایگان برای چهار دانشگاه در صورت انتخاب شما ارسال می شود و اگر بخواهید نمره خود را برای دانشگاه های دیگر ارسال کنید، به ازای هر دانشگاه باید مبلغ 35 دلار پرداخت کنید.

منابع آزمون تافل - کتاب Barron’s Essential Words For The TOEFL

یکی از برترین منابع تافل، کتاب های بارونز (Barron’s) می باشد، این کتاب به کلماتی اختصاص داده شده است که برای موفقیت در آزمون تافل لازم است بدانید. نزدیک به 500 کلمه به‌ همراه تعاریف و راهنمای شیوه‌ی تلفظ در این کتاب فهرست شده‌اند. آزمون‌های تمرینی، در کنار پاسخ ‌نامه، به یادگیرندگان کمک می‌کند، که همزمان با کسب مهارت در روان بود در بیان زبان انگلیسی، میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرند.

منابع آزمون تافل - Cracking The TOEFL 2019

از مؤسسه‌ی انتشاراتی Princeton Review نتیجه خواهید گرفت، هر آن چیزی را که برای موفقیت در «آزمون زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان خارجی» یا تافل نیاز دارید به دست بیاورید، همراه با یک آزمون شبیه‌سازی‌شده‌ی تافل iBT با مدت‌زمان کامل، یک سی‌دی MP3 که بخش‌های صوتی همراه کتاب را در خود دارد، مرورهای مفصل و کامل از موضوعات محوری، و استراتژی‌های آزمون‌پس‌داده برای بر آمدن از عهده‌ی پرسش‌های دشوار.

  • استراتژی‌های قدم‌به‌قدم برای هر بخش از آزمون تافل
  • نکاتی درباره‌ی شیوه‌ی سامان‌دهی مؤثر ایده‌هایتان
  • هر آن چیزی که برای کسب نمره‌ی بالا به آن نیاز دارد
  • مرور گرامر برای آشنایی مجدد با مباحث پایه‌ای
  • راهنماهای جامع درباره‌ی شیوه‌ی نگارش یک متن با نمره‌ی بالا
  • یک آزمون شبیه‌سازی‌شده تافل iBT با مدت‌زمان کامل، به همراه بخش‌های صوتی مرتبط بر روی سی‌دی (این فایل‌ها را می‌توان به‌صورت آنلاین هم شنید)
  • تمرین‌های آزمایشی برای بخش‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ
دانلود رایگان منابع آزمون تافل از سایت زنگنه




منابع آزمون تافل - کتاب TOEFL 5lb Book Of Practice Problems Book

بدون شک تمامی افرادی که در کنار آزمون تافل، می خواهند در آزمون جی آر ای شرکت کنند، اسم منهتن پرپ (Manhattan Prep) را شنیده اند و کتاب 5 پوندی جی آر ای یکی از برترین منابع جی آر ای می باشد، در کنار کتاب 5 پوندی جی آر ای، کتاب 5 پوندی تافل نیز تالیف شده است و می توانید در گروه برترین منابع تافل برای افرادی باشد، که می خواهند سلف استادی داشته باشند. آنچه در این کتاب مطالعه می کنید به شرح زیر می باشد:

  • بیش از 1500 پرسش که در چارچوب 36 فصل درون‌کتابی و برخط مرتب شده‌اند
  • موارد مشکل که به‌نحوی معقول و با توجه به بخش‌های آزمون و پیش‌متن‌های دانشگاهی (academic prompt) در قالب مجموعه‌های تمرین دسته‌بندی شده‌اند
  • ده افزوده‌ی هدیه درباره‌ی مهارت‌های محوری، همچون دایره‌ی واژگان و گرامر انگلیسی
  • استراتژی‌ها و توصیه‌هایی درباره‌ی شرکت در آزمون، مبتنی بر دانش یادگیری
  • فصول، فایل ‌های صوتی و بانک‌سؤالات آنلاین که یک تمرین واقع‌گرایانه و کامپیوتری‌ـ‌تنظیمی (CAT) را برای شما فراهم خواهد کرد
  • روشی ابداعی در چینش پاسخ‌ها و توضیحات ضمن کتاب به‌صورت یکجا
  • استفاده از زبان انگلیسی گویا و روشن در راهنماها و توضیحات برای یادگیری کارآمد

منابع آزمون تافل – سری کتاب های Longman Academic Writing Series

Longman Academic Writing Series به دانشجویان کمک می‌کند بر مهارت‌های رایتینگ آکادمیک مورد نیاز برای موفقیت در شغل خود تسلط پیدا کنند. این مجموعه‌ی پنج سطحی، موضوعات مرتبط با رایتینگ را از جمله ‌سازی تا نوشتن مقالات پژوهشی دربرمی‌گیرد. هر سطح، فرایند کامل رایتینگ از پیش ‌نویس تا بازبینی را پوشش می‌دهد. این کتاب 5 سطح دارد و یکی از برترین منابع تافل در بخش رایتینگ می باشد، با توجه به سطح بندی کتاب می توانید برای سلف استادی و مطالعه ی خود خوان از این کتاب کمک بگیرید.

منابع آزمون تافل – سری کتاب های Longman Academic Writing Series

کتاب Official Guide توسط موسسه ETS منتشر شده است و میتوان این کتاب را، در گروه منابعی از تافل نامید که توسط مولفین آزمون نوشته شده است.

در سایت مجموعه زنگنه می توانید تمامی منابع تافل را به صورت رایگان دانلود نمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

شركت در TOEFL هميشه استرس زا بوده و هست. چراكه بايد يك نمره دقيق و مشخص بگيرين. واسه اين امتحان كلي هزينه ميكنين و ماه ها صرف آماده شدن واسه اون وقت ميزارين.ممكنه جلسه امتحان شلوغ و پر سر و صدا باشه يا اينكه شب قبل امتحان به اندازه كافي نخوابيده باشين. راج ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter