خرید ووچر تافل

خرید ووچر تافل

آزمون تافل، یکی از معتبر ترین آزمون های بین المللی برای سنجش مهارت زبانی افرادی است که می خواهند تحصیلات خود را به زبان انگلیسی ادامه دهند، می توان گفت این آزمون در 98% از دانشگاه های دنیا قابل قبول است، در این آزمون، چهار مهارت اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ ارزیابی می شود و به هر مهارت نمره ی 0 تا 30 داده می شود و بالاترین نمره ای که می توان در آزمون تافل کسب کرد، نمره ی 120 است. برای اینکه در آزمون تافل ثبت نام کنید، لازم است ووچر خریداری کنید، هزینه ی ثبت نام آزمون تافل 245 دلار آمریکا است و اگر ثبت نام شما با تاخیر صورت بگیرد لازم است 285 دلار پرداخت کنید. نمرات شما به طور رایگان برای چهار دانشگاه در صورت انتخاب شما ارسال می شود و اگر بخواهید نمره خود را برای دانشگاه های دیگر ارسال کنید، به ازای هر دانشگاه باید مبلغ 35 دلار پرداخت کنید.

برای ثبت نام آزمون تافل در ابتدا لازم است در سایت ETS حساب کاربری بسازید و بعد از آن با انتخاب تاریخ آزمون لازم است شماره ی ووچر خود را وارد نمایید. واقع ووچر تافل، کدهای ثبت نام منحصر به فردی هستند که به جای کارت اعتباری برای پرداخت هزینه تست TOEFL iBT به صورت آنلاین یا با تلفن استفاده می‌شوند. ووچرهای ثبت‌نام فقط برای تست TOEFL iBT معتبر هستند.

هزینه ووچر تافل در ایران چند است؟

هزینه ثبت‌نام آزمون تافل برای گذراندن این تست در ایران 245 دلار است. شما باید حداقل هفت روز قبل از تاریخ امتحان خرید ووچر آزمون تافل را انجام دهید. با این حال، اگر شما سه روز قبل از آزمون هزینه امتحان را بپردازید، باید 35 دلار بیشتر پرداخت کنید.

ووچر تافل را چگونه می توان تهیه کرد؟

اگر حساب بانکی در ایالات متحده دارید می‌توانید هزینه آزمون را از طریق کارت اعتباری پرداخت کنید اما به احتمال زیاد اکثریت شما نمی توانید از این طریق ووچر آزمون تافل را تهیه کنید. روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه آزمون تافل و خرید ووچر تافل وجود دارد. 4 روش پرداخت هزینه آزمون تافل به شرح زیر می باشد:

  • کارت اعتباری / کارت الکترونیکی: امریکن اکسپرس، ویزا، مستر کارت،Discover و یا JCB
  • چک‌های الکترونیکی (e-checks) : باید در یک بانک ایالات‌متحده یا مناطق آن ایجاد شده باشد. چک های الکترونیکی می‌تواند برای ثبت نام آنلاین یا تلفنی مورد استفاده قرار گیرند.

در برخی مناطق، شما می‌توانید خرید ووچر آزمون تافل را با پول محلی انجام داده و در آزمون تافل ثبت نام کنید. با خرید ووچر تافل کد عددی منحصر به فردی در اختیار شما قرار می گیرد. از ووچر تافل می‌توان به جای کارت‌های اعتباری و به عنوان پیش‌پرداخت، به هنگام ثبت نام استفاده کرد. اگر نمی‌خواهید در یک مرکز آزمون TOEFL iBT ثبت‌نام کنید، می‌توانید پس از خرید ووچر تافل به صورت آنلاین از هر کامپیوتری در سایت ETS ثبت نام کنید.

انواع چک ها به جای خرید ووچر تافل

چک کاغذی – در موقعیت های زیر مورد پذیرش قرار می‌گیرند:

  • چک‌های نقدی کاغذی به دلار آمریکا باید در یک بانک در ایالات‌متحده کشیده شود و قابل پرداخت به ETS-TOEFL iBT باشد.
  • چک‌های یورو در یک بانک در همان کشور اروپایی به عنوان واحد پول کشیده شوند.
  • چک‌های دلار کانادایی باید در یک بانک در کانادا با نرخ دلار آمریکا به اضافه GST / HST / QST کشیده شوند.

نکاتی که برای خرید ووچر تافل باید اطمینان حاصل نمایید

لطفا اطمینان حاصل کنید که تمام پرداخت‌ها برای تست‌ها و سرویس‌ها:

  • در زمانی که از مرکز خدمات درخواست می‌شود به طور کامل پرداخت می‌شوند.
  • مقدار پرداخت شده به صورت صحیح نوشته شده باشد.
  • دارای امضای معتبر باشد.

هزینه آزمون‌ها و یا خدمات ETS  باید قبل از ثبت نام به طور کامل پرداخت شود. اگر هزینه آزمون تافل را پرداخت نکنید، فرم ثبت‌نام و یا درخواست تان برای سرویس موردنظر برگردانده خواهد شد.




آسان ترین راه خرید ووچر تافل در ایران

اما آسانترین روش، خرید ووچر تافل در مراکز زبان می باشد. خرید ووچر تافل دارای مزیت کاهش هزینه انجام تست می باشد. خرید ووچر تافل را می توان را با واحد پول محلی در مراکز آزمون TOEFL iBT انجام داد. ووچر تافل را نمی توان بدون کد ووچر خریداری کرد و قابل انتقال به افراد دیگر نیستند. همچنین ووچر تافل باید تا تاریخ انقضایشان مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از تهیه ووچر تافل چه اقداماتی انجام داد؟

ووچر تافل به منظور پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون تافل انجام می شود. بعد از تهیه این کد شما باید مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

  • به آدرس www.ets.org/toefl/voucher بروید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید و دستورالعمل‌های ثبت نام را دنبال کنید.
  • زمانی که صفحه “Select Payment Method” ظاهر می‌شود، “Voucher” را انتخاب کرده و سپس کد ووچر خریداری شده را وارد کنید. تاییدیه ثبت‌نام  در انتهای فرایند برای شما ایمیل می‌شود.

ووچر تافل - انواع روش های پذیرفته نشده برای پرداخت هزینه تافل

  • پول نقد
  • چک‌های تاریخ گذشته
  • رسید چک بانکی
  • کوپن‌های یونسکو

 بد نیست بدانید که فقط پول های رایج پوند بریتانیا، دلار کانادا، یورو و ین ژاپن برای پرداخت هزینه آزمون تافل پذیرفته شده هستند.

ووچر تافل - سیاست های بازپرداخت هزینه آزمون تافل

برای دریافت بازپرداخت باید ثبت‌نام خود را قبل آز آخرین مهلت (سه روز قبل از تاریخ تست لغو کنید، روز آزمون یا روز درخواست شما مورد قبول نیست!)

مبلغ بازپرداخت دلار آمریکا نیمی از هزینه اصلی آزمون می باشد. مبلغ باقی مانده برای پوشش هزینه‌های فرآیند ثبت نام شما و یک صندلی برای در مرکز آزمون بازگردانده نمی شود.

پول نقد بازپرداخت نمی شود. همچنین اگر روند ثبت نام پی‌گیری نشده باشد و یا شما در ارائه مدارک شناسایی مورد نیاز در آزمون موفق نشده باشید، هزینه ثبت نام عودت داده نمی شود.

اگر هزینه آزمون را با کارت اعتباری یا چک الکترونیک پرداخت کرده باشید، بازپرداخت آن به کارت اعتباری / یا حساب بانکی اصلی واریز خواهد شد.

اگر پرداخت با یک چک شخصی تنظیم‌شده در یک بانک داخلی ایالات‌متحده صورت گرفته باشد، هشت هفته برای بازپرداخت زمان لازم است.

اگر پرداخت به صورت پول های رایج غیر آمریکایی در بانک های خارج از ایالات‌متحده پرداخت شده باشد، به 12 هفته برای بازپرداخت زمان نیاز است.

بازپرداخت برای خدمات دیگر در دسترس نیست.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

شركت در TOEFL هميشه استرس زا بوده و هست. چراكه بايد يك نمره دقيق و مشخص بگيرين. واسه اين امتحان كلي هزينه ميكنين و ماه ها صرف آماده شدن واسه اون وقت ميزارين.ممكنه جلسه امتحان شلوغ و پر سر و صدا باشه يا اينكه شب قبل امتحان به اندازه كافي نخوابيده باشين. راج ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter