بهترین مرکز برگزاری آزمون آزمایشی تافل در تهران کجاست؟

بهترین مرکز برگزاری آزمون آزمایشی تافل در تهران کجاست؟

چرا باید در آزمون آزمایشی تافل شرکت کرد؟

اغلب افرادی که برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به نمره تافل نیاز دارند، در کنار دوره ها و کلاس هایی که شرکت کرده اند حتما دوره ای را بصورت خودخوان (self-study) سپری کرده اند.

 قاعدتا پس از یادگیری تکنیک های لازم، باید به دوره کردن مطالب پرداخت و دقیقا در این مرحله، نیاز است که یک استاد باتجربه و مسلط در مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ تافل کمک کند تا با تشخیص اشتباهات و نشان دادن مسیر درست، از اتلاف وقت و انرژی داوطلب تافل جلوگیری گردد.

بسیاری از متقاضیان تافل ، با گرفتن معلم خصوصی تلاش می کنند این نیاز را برطرف کنند، اما دو سوال مطرح است!!!

  • آیا معلم مورد نظر دارای وجاهت علمی و تسلط کافی بر آزمون تافل را دارد که بتواند زبان آموز را به درستی راهنمایی کند؟
  • آیا همه ی افراد می توانند مبلغ سنگین جلسات معلم خصوصی را پرداخت کنند ؟

قطعا جواب های مختلفی می توان برای سوالات بالا در نظر گرفت، اما باز با یک مشکل اساسی روبرو هستند و آن هم نداشتن تجربه ی آزمون اصلی تافل و شرایط برگزاری آن است.

حتما در دوره های آموزش تافل، اساتید به تشریح انواع گوناگون سوالات و چگونگی برگزاری آزمون می پردازند. ولی تا وقتی که آزمون اصلی انجام نگردد متقاضی با نکاتی مانند: استرس، نحوه ی مدیریت زمان، تایپ سریع و اسپیکینگ با کامپیوتر بطور ملموس آشنا نخواهد شد. بهتر است قبل از انجام آزمون اصلی تافل حتما آزمون آزمایشی تافل را انجام بدهند، تا با صرف هزینه ای اندک نسبت به هزینه ی آزمون اصلی تافل، همه ی دغدغه ها و موارد ذکر شده برطرف و با اعتماد به نفس بالا به جلسه آزمون تافل بروند، که قطعا در این صورت کسب نمره ی مطلوب در دسترس خواهد بود.

ویژگی های آزمون آزمایشی تافل موسسه زبان زنگنه

موسسه تخصصی زبان زنگنه ، با مدیریت آقای دکتر ابوالفضل زنگنه و با بیش از 10 سال سابقه برگزاری آزمون آزمایشی تافل و رویکردی آموزشی، به بررسی وضعیت مراجعین جهت آزمون آزمایشی تافل پرداخته و در کنار مهیا کردن شرایط لازم و استاندارد جهت برگزاری ماک تافل مانند:

  • اختصاص سالنی مجهز به میز و صندلی های استاندارد و راحت
  •  تهیه لپ تاپ ها و هدفون های حرفه ای و به روز
  • بکارگیری ممتحنین باتجربه و مسلط جهت تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ تافل
  • ارائه کارنامه تحلیلی به همراه سمپل های رایتینگ تافل
  • اعلام نتایج در کوتاه ترین زمان به داوطلبین

بیش از هر چیز دیگر به احساس نیاز داوطلبین در دو مهارت اسپیکینگ و رایتینگ تافل پرداخته است.




زیرا اکثر متقاضیان آزمون تافل از نرم افزار TPO استفاده کرده اند و در مهارتهایی چون ریدینگ و لیسنینگ مشکل چندانی ندارند؛ چون نرم افزار  TPO نمره دهی را انجام داده و متقاضی متوجه مشکلات خود خواهد شد؛ اما در دو مهارت اسپیکینگ و رایتینگ دارای مشکلات اساسی هستند، که دقیقا نقطه قوت آزمون آزمایشی تافل موسسه تخصصی زبان زنگنه در کنار دیگر مزایا، نمره دهی دقیق در این دو مهارت است .

خدمات موسسه زنگنه برای آزمون آزمایشی تافل

کارنامه های اصلی افرادی که در آزمون آزمایشی موسسه زنگنه شرکت نموده اند، گویای این است که ممتحنین موسسه زنگنه به گونه ای نمره می دهند که همواره نتیجه ی آزمون آزمایشی متقاضی با آزمون اصلی نهایتا 3 الی 4 نمره مغایرت داشته و این امر باعث محبوبیت آزمون های آزمایشی موسسه زنگنه شده  است، این مطلب با مراجعه به کارنامه ها قابل بررسی است.

موسسه تخصصی زبان زنگنه با بیش از 15 سال سابقه ی آموزشی، همواره دلسوزانه و با تعهد و نگاهی علمی برای کمتر کردن هزینه های زبان آموزان و پیشرفت بیشتر  آنها خدماتی را در نظر گرفته است. موثرترین آنها، خدمتی است متفاوت که چندین سال است بصورت مداوم در ماک تست ها انجام می شود و تاثیر بسزایی در نمرات شرکت کنندگان ماک تست تافل داشته که عبارت است از PMA-Post Mock Analysis در این خدمت متقاضی پس از دریافت نتیجه، به مدت 45 دقیقه بصورت خصوصی با ممتحن تافل درباره ی نقاط ضعف صحبت و به بررسی مشکلات و نحوه ی رفع انها می پردازد .

یقینا بررسی ایرادات رایتینگ و اسپیکینگ توسط اگزمینری که با تمامی معیارهای نمره دهی و استانداردهای امتحان تافل آشنایی کامل دارد، نگاه متقاضی را تغییر و دید بازتری به وی خواهد داد که باعث بهبود عملکرد و کسب نمره ای بالاتر از حد انتظار خواهد شد. جهت آگاهی از برنامه ی زمانی ماک تست های تافل موسسه تخصصی زبان زنگنه می توانید به بخش ماک تافل مراجعه کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

شركت در TOEFL هميشه استرس زا بوده و هست. چراكه بايد يك نمره دقيق و مشخص بگيرين. واسه اين امتحان كلي هزينه ميكنين و ماه ها صرف آماده شدن واسه اون وقت ميزارين.ممكنه جلسه امتحان شلوغ و پر سر و صدا باشه يا اينكه شب قبل امتحان به اندازه كافي نخوابيده باشين. راج ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter