نحوه ثبت نام آزمون تافل اینترنتی TOEFL iBT Registration

نحوه ثبت نام آزمون تافل اینترنتی  TOEFL iBT Registration

به چند مرحله زیر درخصوص نحوه ثبت نام توجه فرمایید:

برای ثبت نام بهتر است همیشه از طریق سایت ETS اقدام نمایید و از سایت های حاشیه ای و فارسی حتی الامکان پرهیز کنید

باید حتما در آدرس بالا، ابتدا پروفایل شخصی بسازید. دقت داشته باشید که انتخاب یوزر و پسورد دارای چند شرط است و باید این شروط را رعایت فرمایید، از قبیل وجود یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد در پسورد خود. پسورد شما نمی تواند شامل مشابه یوزر شما باشد!

پس از ثبت نام در سایت و تایید ایمیل دریافتی از سایت ETS، وارد پنل خود می شوید و از سمت راست می توانید به منظور انتخاب آزمون جدید یا رؤیت نمره خود اقدام کنید.

درهنگام ثبت نام آزمون TOEFL، اطلاعات خود را چند بار بازبینی کنید و از تاریخ و مرکز انتخابی خود اطمینان حاصل نمایید.

می توانید از دو طریق پرداخت مستقیم با استفاده از Visa Card، Master Card ، American Express یا با استفاده از ووچر ثبت نام خود را نهایی کنید اما توجه کنید با عنایت به اینکه گاهی ووچر در ایران قابل دسترس نیست و ممکن است دردسترس نباشد، پرداخت مستقیم مطمئن تر می باشد.

توجه کنید تا وقتی پرداخت انجام نشود اطلاعات شما نهایی نمی شود و درصورتی که قبل از پرداخت سایت را ببندید باید دوباره مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

درهنگام ثبت نام می توانید تا چهار مرکز آموزشی را به منظور ارسال مدرک به آنها انتخاب کنید تا به صورت رایگان ارسال گردند؛ بدیهی است برای مراکز بیشتر نیاز به پرداخت هزینه ای بالغ بر 18$ می باشید و درادامه هزینه به 20$ افزایش می یابد.

برای کنسل یا تاخیر انداختن آزمون تا یک هفته زودتر از روز آزمون و برای تغییر در مراکز آموزشی مدنظر خود برای ارسال رایگان نمره ی خود تا 48 ساعت قبل از روز آزمون فرصت دارید.

مراحل ثبت نام امتحان تافل به صورت عکس

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

٥ استراتژدي مهم برای موفقیت در آزمون TOEFL

شركت در TOEFL هميشه استرس زا بوده و هست. چراكه بايد يك نمره دقيق و مشخص بگيرين. واسه اين امتحان كلي هزينه ميكنين و ماه ها صرف آماده شدن واسه اون وقت ميزارين.ممكنه جلسه امتحان شلوغ و پر سر و صدا باشه يا اينكه شب قبل امتحان به اندازه كافي نخوابيده باشين. راج ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter