بدترین اشتباهی که می توان در Writing تافل مرتکب شد.

بدترین اشتباهی که می توان در Writing تافل مرتکب شد.

بیایید در مورد بدترین اشتباهی که اکثر افراد در زمان آمادگی برای تافل مرتکب می شوند، صحبت کنیم. این اشتباهی بزرگ و فاحش است و باید کاملا از آن اجتناب کرد. هر زمانی که من این اشتباه را می بینم، در مورد نویسنده writing toefl احساس بدی پیدا می کنم. اگر این نکته را بدانند، نمره بالاتری خواهند گرفت.

این اشتباه بسیار ساده است: کپیِ کردن متن ارائه شده، در writing خود. اگر شما از جمله یا عبارتی که خوانده اید، استفاده کنید، نمره از دست خواهید داد. برای مشخص شدن این مسئله باید بگم که منظور به طور کل کلمات نیستند، اگرچه در صورت امکان، استفاده از مترادف اغلب ایده بهتری است. بلکه مشکل واقعی زمانیست که شرکت کننده عباراتی حاوی ۲ ، ۳، یا چندین کلمه ای را عینا استفاده می کند (این عبارات را مستقیما از متن سؤال در متن خود کپی برداری می کند).

 این خطای فاحشی است فردی که writing شما را خواهد خواند، در مورد متنی که شما خوانده اید، اطلاع دارد. آنها می توانند متن را ببینند، و می توانند متوجه شوند که شما صرفا آنچه که خوانده اید را کپی کرده اید. هر زمان که این مورد را در writing شرکت کننده ای می بینم، نمی دانم که آیا واقعا وی نمی دانسته که من متوجه این مسئله خواهم شد. این مسئله تقریبا همیشه بسیار قابل توجه است، نه صرفا به این دلیل که من متن را خوانده ام، بلکه به این دلیل که تصادفا این عبارت یا جمله ای است که نشان می دهد توسط یک انگلیسی زبان نوشته شده است، در حالیکه دیگر عبارات و جملات مشخصا نوشته یک غیر انگلیسی زبان است.

اما با این وجود، نکته مهم همان است که مصحح تافل از متن سؤال اطلاع دارد. آنها می توانند به وضوح تشخیص دهند که چه چیزی دقیقا کپی برداری شده و چه چیزی دقیقا کلمات خود شماست.

این خطایی بزرگ است،خطای دستوری یا واژگانی، صرفا بر یک کلمه یا گاها بر چند کلمه اثر می گذارند، به هر حال اثر کمی دارند. اما خطای کپی برداری، می تواند بدین معنا باشد که کل جمله شما مشکل دارد و حتی بدتر. زمانیکه شرکت کنندگان این خطا را مرتکب می شوند، معمولا یکبار این خطا را انجام نمی دهند، بلکه معمولا چندین بار در writing خود این کار را تکرار می کنند. این بدین معناست که یک خطا می تواند بخش زیادی از writing  شما را تحت تاثیر قرار داده و به نمره شما ضربه بزند. بهتر است در زمان دگرگویی با کلمات خودتان، چندین اشتباه مرتکب شوید تا اینکه بخواهید کل جمله را کپی برداری کنید و با این کار نمره خود را تنزل دهید.

قویا باید از این خطا اجتناب کرد

اینکه چرا خطای کپی برداری اینقدر برای مصحح ناراحت کننده است، بدین دلیل است که شما این حق انتخاب را داشتید که این خطا را مرتکب نشوید. اشتباهات دستوری اجتناب ناپذیرند، همینطور اشتباهات واژگانی. انواع مختلفی از اشتباهات هستند که صرفا تا حدی شما قادر به کنترل آنها هستید. اما خطای کپی برداری، چیزیست که شما انرا انتخاب کردید. پس این کار را نکنید!

عدم ارتکاب این خطا، به نفع شماست. با تماشای ویدئوی زیر و خواندن این توضیح، چیزی را آموختید که می تواند به شما در اجتناب از تنزل نمره در آزمون تافل، کمک کند. از کلمات خودتان استفاده کنید، و قطعا نمره بالاتری خواهید گرفت.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter