مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس

قبرس مکانی عالی برای افرادی است که به دنبال جایی در زیر نور خورشید هستند. بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم آرزوی قدم گذاشتن در این جزیره را دارند. خوشبختانه، با کمی برنامه ریزی و دانش درست، این سفر می تواند به زندگی واقعی در این کشور منجر شود. در جهت کمک به شما، ما این راهنمای کامل در زمینه خرید ملک در قبرس را ایجاد کرده ایم تا به شما در تمام مراحل کمک کند.

در راهنمای خرید قبرس، هزاران مهاجر از توصیه های ما در جهت خرید و نقل مکان به خانه ای زیبا و جدید در قبرس استفاده کرده اند. با مشاوره و شبکه قابل اعتماد متخصصان ما، می توانید از بسیاری از کلاه برداری های رایج مرتبط با خرید خانه در خارج از کشور جلوگیری کنید.

آیا باید در قبرس ملک بخرید؟

حتما تعجب می کنید که چرا قبرس مکان محبوبی برای مهاجران است؟ خوب باید بگویم، با توجه به آب و هوای فوق العاده، سواحل زیبا، فرهنگ و تاریخ غنی، و کیفیت خوب زندگی، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. اگر به دلایل بیشتری نیاز دارید، در اینجا برخی از دلایل اصلی برای خرید ملک در قبرس آورده شده است.

دلایل اصلی برای خرید ملک در قبرس

اکثر مردم  در قبرس انگلیسی صحبت می کنند

ترکیبی از گذشته استعماری این جزیره، جمعیت زیاد مهاجر بریتانیایی و سیستم آموزشی عالی این کشور نشان می دهد که تقریباً هرکسی را که در قبرس ملاقات کنید احتمالاً انگلیسی صحبت می کند، حتی اگر شامل چند عبارت باشد. البته، این بدان معنا نیست که وقتی به اینجا بیایید، مردم محلی از یادگیری این زبان خاص استقبال نخواهند کرد. به علاوه یادگیری یک زبان جدید برای نیمکره خاکستری مغز بسیار مفید است.

سواحل آفتابی و پرچم آبی

دو تا از بزرگترین مزایای این جزیره سواحل و آفتاب شگفت انگیز آن است: منتظر 49 ساحل بکر دارای پرچم آبی و 3500 ساعت آفتابی در سال باشید. در اینجا شما می توانید از آب و هوا لذت ببرید در حالی که حوله خود را پهن می کنید یا در بیشتر ایام سال روی یک صندلی آفتابگیر استراحت می کنید.

با ارزیابی این جزیره توسط بنیاد آموزش محیط زیست (FEE)، وضعیت پرچم آبی یک معیار عالی برای افرادی است که به دنبال خانه ای برای گذراندن تعطیلات در نزدیکی ساحل هستند که تمیز بودن و رعایت استانداردهای خاصی مانند بهداشت، شرایط بهداشتی، ایمنی، دسترسی و نجات غریق را تامین می کند.

فضای زیاد برای یک جزیره کوچک

سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه ممکن است به دلیل وسعتش شناخته نشده باشد، اما مطمئناً به خاطر فضای زیادش معروف است. این کشور فقط در محیط داخلی کوهستانی و سواحل خیره کننده، سه چهارم جمعیت را در پنج شهر اصلی اش گنجانده است: نیکوزیا Nicosia، لیماسول Limassol، لارناکا Larnaca، پافوس Paphos و فاماگوستا Famagusta. این امر علیرغم وسعت 3500 مایل مربع، فضای زیادی برای استراحت در سایر نقاط کشور ایجاد می کند. شما می توانید در کمتر از یک ساعت و نیم از یک سمت جزیره به سمت دیگر آن رانندگی کنید، اما حتی زمانی که گردشگران در تابستان به این جزیره می آیند، می توانید به راحتی با یک رانندگی کوتاه از ساحل به داخل جزیره آرامش را بیابید.

روند آرام زندگی

روند زندگی در قبرس در مقایسه با بریتانیا بسیار آرام است. اگر از همه چیز با سرعت 100 مایل در ساعت خسته شده اید، آماده شوید تا خود را در یک سبک زندگی آرام مدیترانه ای غرق کنید. این نگرش آزادانه ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما در کمترین زمان متوجه خواهید شد که موفق شده اید و کاملا به آن عادت کرده اید.

غذا، خرید و سرگرمی

یکی از حائز اهمیت ترین دلایل زندگی در قبرس، نوع انتخاب غذا، خرید و سرگرمی است. کیفیت غذا، با توجه به ورودی های بسیاری از سایر ملیت ها، به معنای انتخابی فوق العاده از بین غذاهای هندی تا قبرسی و اسرائیلی تا ایتالیایی - و همه چیز در این بین است. همچنین انتخاب گسترده تری برای خرید، به ویژه خرید مواد غذایی وجود دارد. در دیگر نقاط مدیترانه ای، نمی توانید مغازه یا سوپرمارکتی پیدا کنید که شکلات Cadbury را بفروشد. با این حال، در قبرس، همه سوپرمارکت‌ها بهترین امکانات رفاهی را که ما آرزوی آن را داریم، ارائه می کنند. بیسکویت McVities و دیگر برندهای مرتبط با بریتانیا را به این ترکیب اضافه کنید تا جای تفکر باقی نماند. به همان اندازه در زمینه سرگرمی نیز، می توانید از مجموعه متنوع تری از مجریان و بازیگران در این جزیره لذت ببرید. به نظر می‌رسد برخی از نمایش‌های مستقر در بریتانیا، مانند ادای احترام به راد استوارت Rod Stewart تا کایلی مینوگ Kylie Minogue، Bee Gees و دیگر خوانندگان بزرگ، برای مهاجران فراتر از تصور است.

فرصت های اسکی

سعی کنید برای یک لحظه، افکار خود را از آفتاب گرفتن در سواحل شنی دور کنید و توجه خود را به سوزاندن چربی در کوه های پوشیده از برف معطوف کنید. نه، ما درباره کوه های آلپ فرانسه یا سوئیس صحبت نمی کنیم. ما به جنوبی ترین مقصد اسکی در اروپا اشاره می کنیم. درست است؛ می توانید در ترودوس Troodos، تا 2000 متر بالاتر از دریای مدیترانه اسکی سواری کنید. بر اساس کوه المپ Olympus، فصل اسکی در قبرس معمولا از ژانویه تا آوریل است. مطمئنا در اروپا مکان‌های زیادی وجود ندارد که بتوانید در صبح اسکی سواری کنید و بعد از ظهر در ساحل آفتاب بگیرید.

پتانسیل اجاره

قبرس مثل یک آهنربا برای گردشگران است و  استراحتگاه ها به طور مرتب به ویژه در ماه های اوج تابستان شلوغ می شوند. این امر تنها برای هتلداران، صاحبان رستوران ها و بستنی فروشان خبر خوبی نیست، بلکه هر کسی که امیدوار است در ازای ملکش در بازار، اجاره بهای خوبی پرداخت شود، می تواند به این جریان ثابت گردشگران تکیه کند. با وجود افرادی مانند Airbnb، برای جذب مهمان به خانه زیبای خود مشکلی ندارید.

کارهای زیادی جهت انجام دادن

وقتی قصد دارید در ساحل استراحت کرده و در آب های شفاف مدیترانه بچرخید، سالانه رویدادهای زیادی در سراسر این جزیره برگزار می شوند. در اینجا چند ایده درباره جشن های فرهنگی این کشور وجود دارد:

جشن لیماسول Limassol Carnival: پر جنب و جوش ترین جشن یا کارناوال جزیره شامل یک هفته نمایشگاه، توپ های ماسک، سرناد و رژه با شناور بودن و مهمانی است.

جشنواره بین المللی فیلم قبرس: معتبرترین جشنواره فیلم جزیره در تئاتر ریالتو لیماسول Limassol’s Rialto Theatre و در سینما قصر Zena در شهر نیکوزیا برگزار می شود.

رویدادهای آمفی تئاتر کوریون Kourion: اجرای سالانه یک نمایشنامه شکسپیر، توسط بازیگران محلی، در اواخر ژوئن انجام می شود.

جشنواره شراب لیماسول: این جشنواره از سال 1961 در باغ‌های شهرداری لیماسول برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از موسیقی محلی و رقص در حین نوشیدن شراب محلی لذت ببرند.


نحوه خرید ملک در قبرس

با برنامه ریزی صحیح، خرید ملک در قبرس در بازه زمانی شش ماهه امکان پذیر است، بنابراین ممکن است بتوانید خانه رویایی خود را زودتر از آنچه فکر می کنید به دست آورید. در اینجا، ما یک جدول زمانی جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم در این مسیر قدم بزرگی بردارید. توصیه می کنیم یک نقطه ثابت را به عنوان روزی که می خواهید حرکت کنید، تنظیم کنید و سپس از آن به عقب برگردید.

خانه قبرسی شما باید شامل چه چیزهایی باشد؟

معامله گران چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ به چند اتاق خواب یا حمام نیاز دارید؟ آیا داشتن استخر نیاز مطلق شماست یا یک ساحل محلی را ترجیح می دهید؟ فضای بیرونی چطور باشد؟ آیا ضروری است که خانه شما به یک کافه یا بار محلی نزدیک باشد؟ و در نهایت دوست دارید خانه قبرسی شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چه چیزی آن را برای شما تبدیل به یک گزینه عالی می کند؟ آیا تراس، باغ و یا استخر نیز می خواهید؟

به چه چیزی برای خرید ملک در قبرس نیاز ندارید؟

مثبت اندیشی خوب است، اما تمرکز بر چیزی که نمی توانیم تحمل کنیم می تواند روشی کاملاً رهایی بخش باشد! آیا از اینکه هر بار که به قبرس می روید مجبور به رزرو ماشین کرایه ای شوید متنفر هستید؟ آیا به نظر شما یک ساحل شنی کمتر از استخر شخصی جذاب است؟ آیا نگران این هستید که مجبور شوید تمام نظافت استخر یا آشپزی را خودتان به عهده بگیرید؟ آیا حضور مسافران در تعطیلات و تمام تابستان در کنار خانه تان را آزاردهنده می دانید؟ اکنون زمان آن است که خواسته هایتان را با صدای بلند و واضح بیان کنید. شما قرار است این خانه را دوست داشته باشید، بنابراین بنویسید که چه چیزی شما را اذیت می کند، سپس ببینید آیا شریک یا همسر شما هم همین احساس را دارد یا خیر!

تا چقدر می توانید برای خرید ملک در قبرس هزینه کنید؟

با اینکه ممکن است راه‌هایی برای جمع‌آوری پول بیشتر یا حتی تقسیم هزینه‌ها وجود داشته باشد، اما شما بودجه واقعی خود را در نظر بگیرید. از این گذشته، دانستن اینکه چقدر می توانید از قبل هزینه کنید، به شما این امکان را می دهد که خانه مورد علاقه خود را از قبل در قبرس پیدا کنید بدون اینکه بعدا نیازمند به پول و تامین هزینه آن باشید. همچنین لازم به یادآوری است که باید حداقل 10 درصد از کل بودجه تان برای هزینه های خرید مورد نیاز اختصاص دهید.

علاوه بر این، قبل از برنامه ریزی برای امور مالی خود، باید به این واقعیت دقت کنید که نرخ «بین بانکی» را که توسط بانک ها و روزنامه ها تبلیغ می شود، دریافت نخواهید کرد. در عوض، شما یک نرخ ارز حداقل یک درصد بالاتر یا پایین تر دریافت خواهید کرد، بنابراین باید در بودجه خود جایی برای این کار ایجاد کنید. و همچنین معمولاً می توانید با دانستن بازار محلی، قیمت ملک را کاهش دهید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اقامت دانشجویی، فرهنگ و زبان در قبرس
اقامت دانشجویی، فرهنگ و زبان در قبرس

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید ‌هنگام تحصیل خارج از زادگاه خود در نظر گرفت، بحث مسائل مالی است. بسته به مکان اقامت خود، هزینه‌های اقامت در قبرس متفاوت است. دانشجویان می‌توانند بین خوابگاه‌های خصوصی و دولتی در داخل دانشگاه یا کرایه‌ی یک ‌خانه خارج از دانشگا ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار و زندگی در قبرس
شرایط کار و زندگی در قبرس

هر کسی که مایل به کار در قبرس است احتمالاً متوجه خواهد شد که محیط کاری آنها مزایای مشابهی را با سایر کشورهای توسعه یافته اروپایی دارد، علاوه بر آن دارای امتیاز بزرگی است که سطوح مالیات شخصی بسیار خوب است. ...

بیشتر بخوانید
ارزان ترین مناطق برای زندگی در قبرس
ارزان ترین مناطق برای زندگی در قبرس

آیا برای خرید ملک در قبرس تصمیم جدی گرفته اید اما مطمئن نیستید که پول شما در کجای این کشور ارزش بیشتری خواهد داشت؟ پس بیایید به شهرهای مقرون‌به‌صرفه‌تر کشور قبرس که می توانید در ازای پولتان ملک بیشتری گیر بیارید، نگاهی بیندازیم. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: