مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بهترین مکان ها برای تعطیلات در قبرس

بهترین مکان ها برای تعطیلات در قبرس


بهترین مکان ها برای تعطیلات در قبرس

زمانی که تابستان در بریتانیا به پایان می رسد، دمای قبرس همچنان بالای 25 درجه سانتی گراد است. جای تعجب نیست که بیش از 65,000 مهاجر بریتانیایی در اینجا زندگی می کنند و از هر 10 نفر یک نفر خانه ای برای گذراندن تعطیلات دارد. اگر نمی خواهید برای تمام وقت به خارج از کشور نقل مکان کنید، اما می خواهید مکانی آفتابی برای پناه بردن داشته باشید، قبرس پاسخ شماست.

تعطیلات در قبرس - کولوسی  Kolossi

این دهکده کوچک تا حدی در قلمرو قبرس و تا حدی در قلمرو برون مرزی بریتانیا در آکروتیری Akrotiri و دکلیا Dhekelia واقع شده است، اگرچه همه اموال این شهر در سمت قبرس است. این شهر به خاطر تاریخش، همراه یک قلعه قدیمی و مرکز تاریخی کوچک، شناخته شده است. در حومه و همچنین در روستاهای مجاور اپیسکوپی Episkopi و اریمی Erimi، ساختمان‌های مدرن زیادی وجود دارد.

نزدیکترین ساحل در کوریون Kourion است که با ماشین حدود ده دقیقه فاصله دارد. این ساحل از نظر فنی در قلمرو بریتانیا قرار دارد، اما شما برای ورود به آن نیازی به نشان دادن پاسپورت خود ندارید مگر اینکه از قبرس تحت کنترل ترکیه وارد شده باشید. اتوبوس 17 شما را در حدود 40 دقیقه به لیماسول می‌برد یا می‌توانید با ماشین حدود 15 دقیقه رانندگی کنید، تا به لیماسون برسید‌. شما می توانید ملک های سه خوابه مجهز به استخر را در اینجا با قیمت حدود 300,000 یورو بخرید. برای خرید ویلاها یا خانه های شهری بدون استخر، قیمتی در حدود 240,000 یورو خواهد داشت.


تعطیلات در قبرس - پییا Peyia

پییا یک منطقه به ویژه محبوب در میان مهاجران است. یک مرکز کوچک و شلوغ با تمام خدمات اصلی است و گزینه های سرگرمی زيادی از جمله- رستوران ها، بارها، بانک ها و دو سوپرمارکت بزرگ فیلیپوس دارد. همچنین در نزدیکی خلیج مرجانی دارای یک محیط زیبا و ساحل شنی است. املاک اینجا اغلب بسیار بزرگ هستند و فضای بیرونی قابل توجهی دارند. بسیاری از آنها برای فروش به مهاجران یا ساکنان خارجی ساخته شده اند. خانه های شهری دو خوابه حدود 150,000 یورو به فروش می رسند، در حالی که ویلاهای سه خوابه کمتر یا بیشتر 300,000 یورو هستند.

تعطیلات در قبرس - پنتاکومو Pentakomo

پنتاکومو یکی دیگر از دهکده های کوچک است. این دهکده به دلیل موقعیت ساحلی خیره کننده ای که دارد بیشتر توریستی است. به ساحل گاورنر Governor ، یکی از بهترین نوارهای شنی جزیره، امتداد دارد. اگرچه در زمستان ساکت تر است، اما تنها 20 دقیقه رانندگی تا لیماسول (یا یک ساعت با اتوبوس 90A) فاصله دارد. به این ترتیب، شما همچنان دسترسی آسانی به فروشگاه ها، خدمات و سرگرمی ها دارید.

چند خانه سنتی و سنگی نیز وجود دارند که هسته روستای قدیمی را تشکیل می دهد. آنها به قیمت حدود 250,000 یورو در شرایط بازسازی شده به فروش می رسند. در غیر این صورت، می توانید ویلاهای مدرن با قیمت 200,000 یورو پیدا کنید که ممکن است تا 350,000 یورو هم برسد و این افزایش بیشتر بخاطر استخر و منظره دریا است. برای حضور در ساحل می تواند بیش از 1,000,000 یورو هزینه داشته باشد.


تعطیلات در قبرس - پارالیمنی Paralimni

این دهکده جذاب که در بخش یونانی-قبرسی فاماگوستا قرار دارد، در بهترین مکان برای آفتاب زمستانی در قبرس قرار دارد و دارای خیابان‌های باریک و ساختمان‌هایی با سنگ‌های محلی عسلی است. اگرچه کمی رو به داخل زمین واقع شده است، اما فقط یک فاصله و بلندی کوتاه تا سواحل مجاور ترینیتی Trinity و کالامیز Kalamies دارد. همچنین سواحل Pantachou و Ammos Kambouri نیز در فاصله کوتاهی تا محل توقف ماشین شما قرار دارند. به عنوان یک شهر نسبتا بزرگ، از نظر ملک انتخاب های خوبی دارید. خانه های شهری دو خوابه با قیمتی کمتر از 150,000 یورو به فروش می رسند و آپارتمان های یک خوابه حتی تا 650,00 یورو نیز فروخته می شوند.

تعطیلات در قبرس - لفکارا Lefkara

لفکارا یکی از معروف ترین دهکده های قبرس است که به دلیل صنعت توری و معماری قدیمی عجیب و غریبش شناخته شده است. اکثر دهکده های قبرس عمدتاً مدرن هستند، اما در اینجا تعداد زیادی ساختمان سنگی بازسازی شده را خواهید دید. به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در میان قبرسی ها، بیشتر مکان ها در تمام طول سال باز هستند. قرار گرفتن در ارتفاع بالاتر علاوه بر لذت بردن از پیاده روی در کوه های اطراف نشان دهنده زمستان های کمی خنک تر است. در اینجا شما می توانید خانه های سه خوابه بازسازی شده را با حدود 145,000 یورو خریداری کنید.

پولیس Polis

پولیس یا پولیس کریسوخوس Polis Chrysochous پناهگاهی برای دوستداران طبیعت است و درست در کنار منطقه حفاظت شده طبیعی آکاماس و جنگل پافوس قرار دارد. دهکده های ماهیگیری لاتچی Latchi و لیمنی Limni چندین سواحل زیبا دارند. ساحل لاتچی همچنین دارای یک تفرجگاه ساحلی است و مرکز قایق سواری این منطقه است. می‌توانید خانه‌های مجزای بسیار برجسته مجهز به استخر و باغ را با قیمت حدود 225,000 یورو پیدا کنید. عیب اصلی اینجا این است که شما از مراکز اصلی دورتر هستید و تا پافوس چهل دقیقه با ماشین یا یک ساعت با اتوبوس 645 فاصله دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: