مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ارزان ترین مناطق برای زندگی در قبرس

ارزان ترین مناطق برای زندگی در قبرس

آیا برای خرید ملک در قبرس تصمیم جدی گرفته اید اما مطمئن نیستید که پول شما در کجای این کشور ارزش بیشتری خواهد داشت؟ پس بیایید به شهرهای مقرون‌به‌صرفه‌تر کشور قبرس که می توانید در ازای پولتان ملک بیشتری گیر بیارید، نگاهی بیندازیم.

خرید ارزان ملک در قبرس - لیماسول Limassol

شهر لیماسول که بین لارناکا Larnaca و پافوس Paphos در سواحل جنوبی قبرس واقع شده است، ترکیبی جذاب از شهر قدیمی تاریخی و هیاهوی معاصر را ارائه می دهد. چه بخواهید در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده‌ی پرپیچ‌وخم مرکز شهر بگردید و چه بخواهید در اسکله تفریحی مدرن استراحت کنید، لیماسول بهترین گزینه است. علاوه بر اینکه شهر لیماسول به خاطر ساختمان‌های مرتفع مدرن خود که بر خط افق امتداد دارند، شهرت دارد، منطقه اطرافش نیز مملو از خانه‌های مقرون به صرفه در یک محیط روستایی آرام است که همچنان از دسترسی راحت به امکانات شهر برخوردار است.

با وجود اینکه لیماسول از نظر استانداردهای قبرس که هر متر مربع حدود 2400 یورو است، شهر گران قیمت تری است ولی باز هم این شهر در مقایسه با سایر مقاصد جزیره ای اروپا مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال، در حال حاضر میانگین قیمت یک آپارتمان در مرکز شهر در پالما د مایورکا Palma de Mallorca برای هر متر مربع حدود 3700 یورو است.

خرید ارزان ملک در قبرس – نیکوزیا Nicosia

اگر تمام امکانات زندگی پایتخت را با قیمتی مقرون به صرفه می‌خواهید، شهر نیکوزیا باید در صدر لیست شما باشد. ساکنان این شهر از پیچیدگی شهری یک شهر مدرن و جهانی لذت می برند. همچنین این شهر فاصله بسیار کمی در حد یک رانندگی کوتاه تا دریای درخشان مدیترانه و کوه های جنگلی تماشایی دارد. میانگین قیمت یک آپارتمان در مرکز نیکوزیا برای هر متر مربع حدود 1800 یورو است.




خرید ارزان ملک در قبرس – پافوس Paphos

علیرغم اینکه این شهر به طور سنتی محبوب ترین منطقه برای خریداران بریتانیایی است، میانگین قیمت آپارتمان در مرکز پافوس (برای هر متر مربع 1475 یورو) کمتر از شهرهای لیماسول و نیکوزیا است. زندگی در میان یک جامعه ی مستقر مهاجر، در کنار سواحل پرچم آبی و یک فرودگاه بین المللی در کنارتان جذابیت این شهر را افزایش می دهد. شایان ذکر است که منطقه وسیع‌تر پافوس خانواده‌های جوان و زوج‌های بازنشسته که به دنبال خانه‌های بزرگ برای اسکان کودکان و نوه‌ها هستند را جذب می نماید. البته این روند باعث کاهش تقاضا برای آپارتمان و افزایش قیمت مسکن می شود.

خرید ارزان ملک در قبرس – لارناکا Larnaca

کمترین میانگین قیمت آپارتمان در شهر بندری لارناکا به ازای هر متر مربع 1280 یورو است. البته هر چه از مرکز شهر فاصله بگیرید میانگین قیمت حتی به زیر 1000 یورو نیز می‌رسد. شاید این کاهش قیمت به این دلیل باشد که لارناکا کمی سنتی تر از سایر مکان های دیگر این لیست است. اگر می خواهید از جوامع مهاجر و سبک زندگی معمولی آنها اجتناب کنید، لارناکا مکانی عالی است، البته نا گفته نماند که این شهر همچنان از یک فرودگاه بین المللی محلی نیز برخوردار است. بنابراین، به لارناکا بروید، سرمایه گذاری کنید و از افزایش قیمت ها که می تواند ارزش خانه شما را چندین برابر کند، بهره مند شوید.    

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اقامت دانشجویی، فرهنگ و زبان در قبرس
اقامت دانشجویی، فرهنگ و زبان در قبرس

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید ‌هنگام تحصیل خارج از زادگاه خود در نظر گرفت، بحث مسائل مالی است. بسته به مکان اقامت خود، هزینه‌های اقامت در قبرس متفاوت است. دانشجویان می‌توانند بین خوابگاه‌های خصوصی و دولتی در داخل دانشگاه یا کرایه‌ی یک ‌خانه خارج از دانشگا ...

بیشتر بخوانید
خرید ملک در قبرس
خرید ملک در قبرس

قبرس مکانی عالی برای افرادی است که به دنبال جایی در زیر نور خورشید هستند. بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم آرزوی قدم گذاشتن در این جزیره را دارند. خوشبختانه، با کمی برنامه ریزی و دانش درست، این سفر می تواند به زندگی واقعی در این کشور منجر شود. ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار و زندگی در قبرس
شرایط کار و زندگی در قبرس

هر کسی که مایل به کار در قبرس است احتمالاً متوجه خواهد شد که محیط کاری آنها مزایای مشابهی را با سایر کشورهای توسعه یافته اروپایی دارد، علاوه بر آن دارای امتیاز بزرگی است که سطوح مالیات شخصی بسیار خوب است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: