آزمون جی آر ای هوم ادیشن

آزمون جی آر ای هوم ادیشن

آزمون عمومی GRE® در خانه، یک گزینه‌ی امن و راحت برای داوطلبانی است که ترجیح می‌دهند آزمون خود را در خانه انجام دهند و نه مرکز آزمون. این آزمون در همه‌ی کشورهایی برگزار می‌شود که آزمون GRE هوم ادیشن در آن انجام می‌شود، به‌جز ایران. آزمون عمومی GRE در خانه، مشابه آزمونی است که در مرکز آزمون برگزار می‌شود و در کامپیوتر شخصی شما در خانه یا هر مکان امن دیگری انجام می‌شود. تمام آزمون توسط یک ناظر انسانی به صورت آنلاین از طریق ProctorU® نظارت می‌شود و به‌صورت 24 ساعته، 7 روز هفته در دسترس است. برای انجام آزمون GRE در خانه، باید شرایطی را که در زیر ذکر شده داشته باشید. اگر کامپیوتر و اتاق آزمون شما شرایط لازم را دارا نیست، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید و هزینه‌ی شرکت در آزمون را دریافت نخواهید کرد یا تعیین رایگان تاریخ مجدد شرکت در آزمون برای‌تان صورت نخواهد گرفت.

تجهیزات مورد نیاز برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن

کامپیوتر

کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ؛ شما نمی‌توانید از تبلت، Chromebook™ یا تلفن همراه استفاده کنید. سیستم عامل تائید شده باید قانونی خریده شده باشد. استفاده از نسخه‌های غیرقانونی یا حالت آزمایشی مجاز نیست.

  • کامپیوتر رومیزی: سیستم عامل Windows®، نسخه 10 یا 8.
  • MAC®: Mac OS X® 10.5 یا بالاتر (استفاده از 10.13 High Sierra توصیه می‌شود).
  • مرورگر Chrome™ یا Firefox®.
  • استفاده از چند مانیتور یا دو صفحه‌ی نمایش مجاز نیست.

دانلود مرورگر و بررسی تجهیزات برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن

مرورگر ETS Secure Test Browser را روی کامپیوتری که برای امتحان استفاده می‌کنید، دانلود کرده و نصب کنید. برای نصب کامل مرورگر، فایل را پس از دانلود اجرا کنید. با مشاهده‌ی پیام زیر، می‌توانید مرورگر را ببندید:

Success! You have installed the ETS secure test browser.

ProctorU® Equipment Check را روی کامپیوتری که برای امتحان استفاده خواهید کرد، اجرا کنید. اگر در بررسی تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون موفق نبودید، قبل از روز آزمون، باید هر گونه مشکلی را برطرف سازید. نمایندگان Live ProctorU برای کمک به شما حاضر هستند.

فایروال‌های کامپیوتری و برنامه‌های امنیت کامپیوتری ممکن است با نرم‌افزار برگزاری آزمون تداخل پیدا کند. اگر با این مشکل مواجه شدید، ممکن است لازم باشد قبل از آزمون، این برنامه‌های خود را غیرفعال یا پیکربندی مجدد کنید.

اسپیکر برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن

از یک میکروفون داخلی یا خارجی که بخشی از هدست نیست، برای برقراری ارتباط با ناظر امتحان استفاده کنید.

دوربین برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن

می‌تواند یک دوربین داخلی در کامپیوتر یا یک وب‌کم جدا باشد. قبل از امتحان، دوربین باید قابلیت جابه‌جایی داشته باشد تا نمای 360 درجه از اتاق از جمله سطح میز شما را به محافظ نشان دهد.

شرایط محیطی و فضای آزمون جی آر ای در خانه

حریم خصوصی

  • در طول آزمون، باید در اتاق تنها باشید و هیچکس دیگری وارد اتاق نشود.
  • شما نمی‌توانید در مکان‌ها و فضاهای عمومی همچون پارک، کافی‌نت یا رستوران در آزمون شرکت کنید.
  • قبل از شروع آزمون، باید تمام درهای اتاق را ببندید.

میز و صندلی

کامپیوتر و کیبورد (صفحه کلید) شما باید روی میز یا روی سطح میز دیگری باشد.

میز و صندلی خود را طوری قرار دهید که درب اتاق برای ناظر امتحان قابل‌مشاهده باشد. ناظر امتحان ممکن است هنگام چک کردن اتاق‌تان، از شما بخواهد که این کار را انجام دهید. میز و محیط اطراف اتاق باید از همه وسایلی که برای استفاده در طول امتحان تائید نشده‌اند، از جمله تلفن همراه (به‌استثنای زمانی‌که برای چک کردن اتاق‌تان استفاده می‌شود)، دوربین‌ها، یادداشت‌ها و وسایل تحصیل عاری باشد. نیازی نیست مبلمان و دکوراسیون اتاق را بردارید. شما باید روی یک صندلی استاندارد بنشینید و نمی‌توانید روی تخت، کاناپه یا صندلی پُر از وسیله بنشینید یا دراز بکشید.

خوردن غذا و نوشیدنی در طول امتحان ممنوع است.


لباس و ظاهر برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن

در طول آزمون، گوش‌های شما باید قابل‌مشاهده باشد و با مو، کلاه یا وسایل دیگر پوشانده نشده باشد. اگر گوش‌های شما در حین آزمون قابل‌مشاهده باشد، استفاده از پوشش‌های مذهبی روی سر مجاز است. ماسک صورت را نمی‌توان هنگام چک کردن اتاق‌ توسط ناظر یا هر بخشی از جلسه‌ی آزمون در خانه استفاده کرد. برای آزمون خود، باید لباس مناسب بپوشید. شما از طریق دوربین توسط محافظ آزمون نظارت خواهید شد و عکس شما با موسسات آموزشی که نمرات شما را دریافت می‌کنند، به‌اشتراک گذاشته خواهد ‌شد. از پوشیدن وسایلی همچون جواهرات، گیره‌های کراوات، دکمه‌های سرآستین، گیره‌های تزئینی، شانه‌ها، کمربند، هدبند و سایر لوازم جانبی مو اجتناب کنید.

وسایل یادداشت‌برداری در آزمون جی آر ای هوم ادیشن

به‌منظور امنیت آزمون، شما نمی‌توانید روی کاغذ معمولی یادداشت‌برداری کنید. برای یادداشت‌برداری، می‌توانید از یکی از موارد زیر استفاده کنید:

  • یک تخته سفید رومیزی کوچک با مارکر قابل پاک کردن
  • یک ورق کاغذ داخل محافظ صفحه‌ی شفاف با مارکر قابل پاک کردن
  • استفاده از مداد و خودکار جایز نیست
  • در انتهای آزمون، باید به ناظر آزمون نشان دهید که تمام یادداشت‌ها پاک شده‌اند.

هزینه ی درخواستهای ویژه در آزمون جی آر ای جنرال

هزینه ثبت نام در آزمون جی ار ای جنرال
موارد هزینه ها
تغییر تاریخ آزمون- چین 53.90 دلار آمریکا
تغییر تاریخ آزمون- سایر نقاط جهان 50.00 دلار آمریکا
ارسال گزارش برای دانشگاه ها (به ازای هر دانشگاه) 27 دلار امریکا
بازگرداندن امتیازهای لغو شده 50 دلار امریکا
بررسی نمره بخش رایتینگ تحلیلی 60 دلار امریکا
بررسی نمره بخش رایتینگ تحلیلی 60 دلار امریکا
هزینه ثبت نام با تاخیر 40 دلار امریکا
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
7 عادت خوب در مطالعه GRE

7 عادت خوب در مطالعه GRE

تو این مقاله، من می‌خوام یک توصیه مطالعاتی کوچیک رو با شما در میون بذارم. این سخنیه که من قاطعانه باور دارم که درسته: '30 دقیقه مطالعه‌ی با تمرکز بالا بهتر از 2 ساعت مطالعه‌ی نیم‌بنده.' هر چقدر فرد تلاش کنه از طریق یک جلسه‌ی ماراتون‌گونه‌ی پایان هفته‌ای چ ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter