ویژگی های آزمون PTE که باعث می شود این آزمون را انتخاب کنید

ویژگی های آزمون PTE که باعث می شود این آزمون را انتخاب کنید
  •  هوش مصنوعی

نمره‌دهی بر اساس هوش مصنوعی به این معنی است که یک انسان مهارت‌های زبان انگلیسی شما رو ارزیابی نمی‌کنه، بلکه یک الگوریتم بسیار هوشمندانه بر اساس جواب‌های بسیار متنوع، از چگونگی نمره‌دهی انسان تقلید می‌کنه.

  •  نمره‌دهی بی‌طرفانه

در امتحان PTE آکادمیک، آنچه شما میگویید توسط هوش مصنوعی و با مقایسه با هزاران جواب قبلی نمره‌دهی می‌شود. یعنی شما فقط بر اساس آنچه که میگویید، نمره می‌گیرید، نه بر اساس لهجه یا ... نکات موثر برای گرفتن نمره‌‌ی 65+ و 79+ PTE درکلاس‌هایPTE  آموزشگاه زنگنه بررسی میشوند.

  •  آزمونی انعطاف‌پذیر و نتایج سریع

با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های برتر، PTE آکادمیک به تمام داوطلبان انعطاف‌پذیری بالایی ارائه میدهد. نتایج داوطلبان فقط در عرض 5 روز کاری ارائه میشود و علاوه بر آن، PTE آکادمیک در بیش از 250 مرکز امتحانی در بیش از 50 کشور برگزار میشود.

  •  نمره‌ی خودتون رو به دفعات نامحدود به طور رایگان بفرستین.

PTE آکادمیک با افتخار به تمام داوطلبان آزادی فرستادن نمراتشون رو به هر تعداد جا که دوست دارند، بدون هزینه‌ی اضافی ارائه میدهد. این آزادی به شما فرصت بیشتری برای رسیدن به رویاهاتون را میدهد.

  • پذیرش نامحدود برای درخواست‌های مهاجرتی و مطالعاتی

PTE آکادمیک برای درخواست‌های مطالعاتی توسط هزاران برنامه‌ی آکادمیک در سراسر جهان پذیرفته میشود. همچنین برای درخواست‌های مهاجرت و ویزاهای دانشجویی کشورهای استرالیا و نیوزلند نیز تائید شده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

قانون ساده ای که در مورد توصیف کننده ها صادق است این است که توصیف کننده ها می بایست نزدیک ترین عبارت به اسم و یا عبارت مورد وصف خود باشند. در زبان انگلیسی، صفت، اسم را توصیف میکند و قید، صفت و فعل را توصیف میکند. ...

بیشتر بخوانید
آزمون PTE چیست؟

آزمون PTE چیست؟

آزمون PTEیکی از آزمون های زبان در دنیا می باشد که مثل IELTS و TOEFL دارای اعتبار جهانی بوده و در اکثر کشورها برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول می باشد. ...

بیشتر بخوانید
آزمون PTE  یکی از معتبرترین آزمون های زبان برای دریافت ویزای استرالیا است.

آزمون PTE یکی از معتبرترین آزمون های زبان برای دریافت ویزای استرالیا است.

در سال‌های اخیر، تعداد افرادی که برای گذراندن امتحان PTE آکادمیک ثبت‌نام کرده‌اند، 50% افزایش داشته است. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter