راحت ترین کارها برای یادگیری لغت

راحت ترین کارها برای یادگیری لغت

در کنار دیگران، یاد بگیرین

یادگیری گروهی به‌ مراتب آسون‌تر و سرگرم‌ کننده‌ تره. یه گروه فوق‌ العاده برای یادگیری زبان انگلیسی که میشه بخشی از اون بود، Toastmasters International هستش. تو این گروه، شما در معرض هنر سخنرانی در مقابل جمع قرار می‌گیرین که به شما کمک میکنه راحت‌ تر با زبان انگلیسی مواجه بشین.

گروهی از دوستانتون رو پیدا کنین که میخوان انگلیسی یاد بگیرن. با کسانی که زبان مادری‌ شون انگلیسیه، صحبت کنین. صفحات فیس‌ بوک زیادی برای زبان‌ آموزای انگلیسی وجود داره. یه صفحه رو پیدا کنین تا مطالعه‌تون آسون‌تر بشه.

از اپ‌های ایجاد Vocab استفاده کنین

وب‌ سایت‌های خوب و اَپ‌های لغات رایگان زیادی هست که به شما این امکان رو میده کلمات جدید رو یاد بگیرین و توضیحات دقیقی در مورد این کلمات، در اختیار شما قرار میده. از کوئیزهای این اَپ‌ها استفاده کنین تا مطمئن بشین که کلماتی رو که با اونا مشکل دارین، به یاد میارین. برای مراجعه‌های بعدی، اونا رو بنویسین.




بازی کردن

یادگیری لغات رو با تبدیل کردن اونا به بازی، به عملی سرگرم‌ کننده تبدیل کنین. هر وقت روزنامه‌ای رو باز می‌کنین، با بازی‌هایی مثل جدول کلمات متقاطع مواجه میشین. سعی کنین روزانه اونا رو حل کنین. می‌دونم که این کار، مدت زیادی ازتون نمیگیره. گاهی‌اوقات داشتن یه خاطره از زندگی واقعی‌تون که به اون کلمه متصل میشه، باعث میشه اون کلمه تو ذهن بیشتر بمونه.

از لغات، تو مکالمه استفاده کنین

سعی کنین کلمات جدیدی رو که تو طول هفته یاد گرفتین، تا جایی‌که می‌تونین، استفاده کنین. از اشتباه تلفظ کردن اون کلمات، نترسین. روش درست یادگیری، به این شکله، حتی اگه سخت باشه. الان به انجام این کار، مبادرت بورزین.

فلش‌کارت

فلش‌کارت‌ها برای یادگیری کلماتی خوبه که قبلاً یاد گرفتین. اما برای یادگیری یه کلمه‌ی جدید، باید اون رو توی یه جمله ببینین، از اون تو گفتار روزانه‌تون یا به هر روش دیگه‌ای، تو متن استفاده کنین.

بخون، بخون، بخون

خوندن، روش خوبی برای یادگیری کلمات جدیده، اما اونچه می‌خونین، می‌تونه تفاوت قابل‌توجهی تو میزان یادگیری شما ایجاد کنه. کتاب‌هایی رو انتخاب کنین که یه‌‌کم چالش‌برانگیزه و خوندن اون‌ها رو شروع کنین. همچنین می‌تونین کتابای مخصوص لغت رو هم امتحان کنین. اگه کتابی رو تو سطح خودتون بخونین، ممکنه از قبل تمام کلمات رو بدونین. اگه یه کتاب چالش‌برانگیز رو بخونین، کلمات جدید بسیاری رو یاد می‌گیرین.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter