هفت نکته برای زبان آموزان مبتدی مکالمه زبان انگلیسی

هفت نکته برای زبان آموزان مبتدی مکالمه زبان انگلیسی

اگر هنوز در ابتدای راه هستید و مایلید انگلیسی را راحت تر آموخته و استفاده کنید، ENGLISH را بخاطر بسپارید که ازحرف اول هفت واژه بسیار مهم درست شده است.




تکرار و تمرین

مانند هر کار دیگری یادگیری زبان نیز نیازمند تمرین است. روزانه پانزده دقیقه را به زبان اختصاص دهید و کار مورد علاقه خود را انجام دهید. مثلا موسیقی گوش داده، کتاب بخوانید و در اینترنت بگردید. عبارات بیاموزید: درست است که یادگیری لغات به تنهایی آسان تر است ولی به همان انداره نیز بی فایده می باشد. having یادگیری عبارات کمک میکند تا انگلیسی روان تر، صحیح تر و طبیعی تری داشته باشید. بطور مثال making breakfast متفاوت می باشد از breakfast.
مصمم باشید: جا نزنید، سعی و تلاش کنید. یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگوید 'اگر بار اول موفق نشدید، بارها بارها و بارها تلاش کنید'. برای حفظ انگیزه خود به هدفی که دارید بیاندیشید.
نکته

 خطاها و اشکالات خود را یادداشت کرده و مرور کنید تا مجددا آن ها را مرتکب نشوید. از اشتباهات خود نترسید؛ آنها انعکاسی از توانایی های ذهنی شما هستند.
برچسب بزنید

 روش های ساده ابداع کنید. مثلا به تمام وسایل خانه خود برچسب بزنید تا همیشه معادل انگلیسی آنها را ببینید. حتی می توانید از رنگ های متفاوت برای وسایل مختلف استفاده کنید. مثلا سبز برای لوازم الکتریکی.
بقیه را درگیر کنید

راهی بهتر از این وجود ندارد که از نظر روحی و روانی حمایت خانواده و دوستان را همراه خود داشته باشید. با این کار آنها را تحت تاثیر قرار دهید. مثلا با اعضای خانواده سلفی بگیرید و آنها را به انگلیسی معرفی کنید. با گذر زمان شاهد پیشرفت خود خواهید بود.
هدف معین کنید

 هر بار بخشی از زبان را مشخص کنید و روی آن بخش متمرکز باشید. بطور مثال عبارات مربوط به 'خرید کردن'. در دفتر روزانه خود این اهداف را ثبت کنید و در آخر هر هفته چک کنید که آیا به اهداف خود رسیده اید یا نه.
خوش بگذرانید

سختی اینکار اگر با احساسات مثبت همراه شود بدون شک کمتر خواهد شد. اگر مرتکب اشتباهی شدید به آن بخندید و به راه خود ادامه دهید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

کسب نمره ی هفت در آزمون آیلتس

کسب نمره ی هفت در آزمون آیلتس

خيلي از کساني که براي مهاجرت به کشورهاي استراليا، نيوزلند و کانادا اقدام مي کنند و همچنين اون دسته از زبان آموزاني که قصد ادامه تحصيل در کشورهاي مختلف اروپايي يا امريکاي شمالي را دارند به نمره 7 در امتحان آيلتس نياز دارند.اگر شما سطح زبان متوسطي داشته باشي ...

بیشتر بخوانید
سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter