کلاس زبان آنلاین

کلاس زبان آنلاین

باتوجه به شرایط زندگی در این روزها، بسیاری از علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کلاس زبان آنلاین را انتخاب می کنند.

شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی که بتوانید صفر تا صد را یادبگیرید، انتخابِ صحیحی برای افراد شاغل یا آن دسته از افرادی هست که نمی توانند به هر دلیلی در کلاسهای حضوری شرکت کنند.

در این مقاله می خواهیم شما را با دوره های صفر تا صد زبان انگلیسی براساس سطح بندی CEFR که مربوط به اروپا هست، آشنا کنیم تا بتوانید به درستی برای انتخاب موسسه ی مورد نظرتان تصمیم بگیرید.

CEFR- Common European Framework of Reference سطح بندی اروپایی از سطح پایه تا ادونس هست که به صورت A1 تا C2 دسته بندی می شود.

سطح بندی کلاس زبان آنلاین

  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

براساس این سطح بندی، اگر بخواهید از سطح پایه در کلاس زبان انگلیسی شرکت کنید باید 6 سطح را تا رسیدن به سطح ادونس پشت سربگذارید، هرچند فردی با سطح B1/B2 به راحتی می تواند در محیطِ انگلیسی زبان به راحتی ارتباط برقرار کنید و نیازهای روزانه خود را مرتفع کنید. این سطح معادل با نمره ی 6/6.5 ایلتس هست.

کلاس زبان آنلاین باید چه ویژگی داشته باشد؟

موضوع اصلی این مقاله پاسخ به این سوال هست.

انتخاب کتاب مناسب برای کلاس زبان آنلاین

کتابی مناسبِ استفاده در کلاس آنلاین می باشد که شامل هر چهار مهارت زبان باشد و در تمامی سطوح آموزشی تدوین شده باشد و علاوه برکتاب آموزشی برای استاده در کلاس، کتاب Workbook و کتاب Teacher guide نیز داشته باشد، تا استاد کلاس با داشتن طرح درس بتواند، زبان آموزان را به یادگیری تشویق کند و با دادن تکالیف در فعالیتهای کلاسی شرکت داشته باشند.

معروف ترین کتاب برای کلاس زبان 

در حال حاضر محبوب ترین و معروف ترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد، سری کتابهای American English File ادیشن سوم می باشد. این سری کتابها از سطح صفر تا صد، شامل 6 کتاب می باشد.

سری کتابهای American English File ادیشن سوم


آیا شرکت در کلاس زبان آنلاین به حضوری مزیت دارد؟

انتخاب نوع کلاس تا حدِ زیادی به شما بستگی دارد، برخی از زبان آموزها نمی توانند با کلاس های آنلاین ارتباط بگیرند، در حالی که کلاس آنلاین انتخاب افرادِ بسیار زیادی هست.

اگر ایران حضور ندارید اما می خواهید در کلاسی شرکت کنید که زبان اموزها و استاد شما ایرانی باشند، قطعا انتخاب کلاس زبان آنلاین مناسب شما هست، برای افرادی که شرایط شرکت در کلاس حضوری را ندارند و یا باتوجه به ساعت کار، ترافیک یا حتی عدم دسترسی به کلاس حضوری قابل اعتماد، شرکت در کلاس آنلاین زبان بهترین گزینه هست.

پشتیبانی و بازبینی کلاس زبان آنلاین 

زمانی که می خواهید برای کلاس زبانِ آنلاین ثبت نام نمایید، حتما درباره ی موضوع پشتیبانی و امکان بازبینی سوال بپرسید.

پشتیبانی در کلاسهای انلاین به معنی، بررسی لینک کلاس و چکِ ورود شما به کلاس انلاین می باشد، ارائه ی ویدئو آموزشی برای آشنا شدن با محیط پلتفرم یکی دیگر از پارامترهای مهم می باشد.

در برخی از موسسات و پلتفرمهای اموزشی این امکان به زبان آموزان داده می شود که بعد از اتمام هر جلسه بتوانند ویدئوی آموزشی آن را مجددا تماشا نمایند، که این مورد مزیتی بر کلاسهای حضوری هست، زیرا هر چند شما پکیج آفلاین خریداری نکرده اند، اما دسترسی به ویدئوهای آموزشی را در طول ترم خواهید داشت، بنابراین اگر نتوانید در جلسه ی کلاس حضور داشته باشید با مشاهده ویدئو آموزشی عدم حضور در کلاس را جبران می کنید.


تعیین سطح برای کلاس زبان آنلاین

تعیین سطح صحیح بسیار مهم هست، زیرا اگر سطح شما پایین تر از سطح واقعی شما مشخص شود، کلاس برای شما خسته کننده خواهد بود و اگر سطح شما، پایین تر از سطح کلاس باشد، این حسِ اشتباه به شما القا می شود که به اندازه ی کافی خوب نیستید، در هر دو صورت نتیجه این می شود که شما به شرکت در کلاس زبان ادامه نخواهید داد، بنابراین فردی که به عنوان سوپروایزر بخش آموزشی سطح شما را مشخص می کند باید تبحر و دانش کافی را داشته باشد.

شرکت در کلاس زبان آنلاین موسسه زنگنه

موسسه عصر کلام زنگنه با داشتن بیش از 15 سال سابقه در برگزاری کلاسهای مکالمه و تخصصی زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون های بین المللی، یکی از بهترین گزینه ها برای شما هست که بتوانید با شرکت در کلاس زبان آنلاین به سطح موردنظرتان برسید. سوپروایزرهای بخش آموزشی و اساتید این موسسه تحت نظر آقای دکتر ابوالفضل زنگنه فعالیت دارند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter