مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
یادگیری اسپانیایی

یادگیری اسپانیایی

چه تصمیم بگیرید که زبان اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیرید یا قبل از مهاجرت، دانستن این زبان می تواند به عنوان یک مهاجر مفید باشد. در اینجا نحوه یادگیری آن آمده است. آیا وسوسه شده اید که اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیرید یا شاید بهتر است قبل از اینکه به این کشور آفتابی بروید، اصول اولیه را یاد بگیرید؟ در هر صورت، آشنا شدن با زبان اسپانیایی کار را برای راه‌اندازی زندگی جدید در آنجا بسیار آسان‌تر می‌کند. از ترتیب دادن ویزای خود و یافتن مکانی برای زندگی گرفته تا راه‌اندازی خدمات اولیه خود پس از ورود. خوشبختانه، راه های زیادی برای یادگیری این زبان پر جنب و جوش وجود دارد، چه یک محیط رسمی را ترجیح دهید یا یک فضای آنلاین معمولی. همچنین از کلاس‌های حضوری گران‌قیمت گرفته تا برنامه‌های رایگان و همه چیز در این بین، گزینه‌های زیادی برای شروع کار وجود دارد.

چرا اسپانیایی یاد بگیریم؟

اسپانیایی زبان اصلی اسپانیا است. در واقع، بیش از 72 درصد از جمعیت اسپانیا به آن به عنوان زبان اول صحبت می کنند. البته ممکن است در مناطق دیگر به گویش های دیگری نیز صحبت شود. به عنوان مثال، کاتالان به طور گسترده در مناطق کاتالونیا، والنسیا و جزایر بالئاریک استفاده می شود. در حالی که گالیسی و باسک به ترتیب در گالیسیا و کشور باسک استفاده می شود. با این حال، اسپانیایی، همچنین به عنوان Castillan شناخته می شود، زبان غالب در اسپانیا است. به این ترتیب، اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، داشتن حداقل درک اولیه از آن می تواند بسیار مفید باشد.

چه در اسپانیا و چه در جاهای دیگر اسپانیایی یاد بگیرید، دانستن این زبان بسیار مفید است. این امر به این دلیل است که 471 میلیون اسپانیایی زبان مادری در جهان وجود دارد که این زبان را پس از چینی به عنوان دومین زبان پرگویش در جهان تبدیل می کند. و البته، این زبان در 22 کشور از جمله بولیوی، کلمبیا، کاستاریکا، کلمبیا، مکزیک، پرو و پورتوریکو زبان رسمی است.

اسپانیایی همچنین یکی از ساده ترین زبان ها برای انگلیسی زبانان بومی جهت یادگیری است زیرا انگلیسی و اسپانیایی هر دو زبان لاتین هستند، بنابراین پایگاه زبانی مشابهی دارند. به این ترتیب، بیشتر انگلیسی زبانان به جای 2200 ساعت تخمین زده شده برای زبان های پیچیده تر مانند عربی یا ماندارین، فقط به حدود 600 ساعت برای تسلط بر این زبان نیاز دارند. 

البته، درک زبان اسپانیایی به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از گزینه های سرگرمی را در حین زندگی در اسپانیا نیز می دهد. به عنوان مثال، گوش دادن به اخبار در تلویزیون، تماشای فیلم های اسپانیایی یا گوش دادن به موسیقی اسپانیایی و حتی رفتن به تئاتر راحت تر خواهد بود.


نحوه یادگیری زبان اسپانیایی قبل از مهاجرت به اسپانیا

البته، قبل از یادگیری زبان، می توانید صبر کنید تا به اسپانیا نقل مکان کنید. مهمتر از همه، شما از مزایای شرکت در بحث و گفتگو ها برخوردار خواهید بود. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر کردیم، قبل از حرکت درک زبان اسپانیایی می تواند مفید باشد، حتی اگر قصد دارید اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیرید.

در هر صورت، مهاجرانی که برای یادگیری زبان اسپانیایی را انتخاب می کنند، پس از ورود به کشور جدید خود از مزایای قابل توجهی برخوردار خواهند شد. به عنوان مثال، ممکن است برای آنها راحت تر باشد که ویزا را ترتیب دهند یا شغلی را به دست آورند، یا شاید به مدرسه ابتدایی، دبیرستان یا دانشگاه بروند، و البته، داشتن چند عبارت اسپانیایی انتخابی در آستین شما، مشارکت فرهنگی شما را در این کشور تسهیل می کند.

مدارس بین المللی زبان اسپانیایی

اگر می خواهید اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیرید، ممکن است بخواهید قبل از حرکت با کلاس درس شروع کنید. برای این کار ممکن است بخواهید به دنبال یک آموزشگاه زبان باشید که هم در اسپانیا و هم در کشور شما شعبه دارد. به این ترتیب، پس از نقل مکان، می‌توانید بی‌وقفه به یادگیری اسپانیایی در اسپانیا ادامه دهید.

از آنجایی که زبان اسپانیایی به طور گسترده در سراسر جهان صحبت می شود، نباید تعجب آور باشد که بدانید آموزشگاه های زبان بین المللی زیادی وجود دارد که می توانید در آنها زبلن اسپانیایی را یاد بگیرید. در اینجا چند مورد است که ممکن است مفید باشد، آورده شده است:

  • موسسه سروانتس Cervantes – یک موسسه دولتی اسپانیایی که هدف آن آموزش زبان اسپانیایی در سراسر جهان با شعبه هایی در 90 شهر در 43 کشور است.
  • موسسه برلیتز Berlitz – یک آموزشگاه زبان محبوب که کلاس‌ها را در محیط‌های مختلف ارائه می دهد، از کلاس‌های گروهی گرفته تا درس‌های خصوصی و انفرادی.
  • زبان بین‌المللی Language International  – یک پورتال جستجوی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد هزاران آموزشگاه زبان اسپانیایی را در سراسر جهان پیدا کرده و کلاس‌های خصوصی و یک به یک را ترتیب دهید.

کجا اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیریم؟

یک دلیل قوی برای یادگیری اسپانیایی در اسپانیا این است که شما به طیف گسترده ای از کلاس ها دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال، می توانید در دوره های فشرده و برنامه های شناور و همچنین کلاس های مکالمه معمولی یا اردوهای تابستانی شرکت کنید. و البته، بسیاری از آنها بازدیدهای کلاسی از برخی از مکان‌های تاریخی معروف اسپانیا، موزه‌ها، بارها و رستوران‌ها را ارائه می‌کنند.

به این ترتیب، از مزایای افزایش سرعت یادگیری از طریق مشارکت و قرار گرفتن در شرایط برخوردار خواهید بود. با استفاده از این، شما همچنین می توانید برخی از عبارات محبوب اسپانیایی و عبارات غیر رسمی را انتخاب کنید.

آموزشگاه های زبان در اسپانیا

سروانتس اسکوئلا بین المللی Cervantes Escuela Internacional

آموزشگاه بین المللی سروانتس بخشی از شبکه موسسه سروانتس است که شامل گروهی از آموزشگاه‌های اسپانیایی معتبر در اسپانیا و خارج از کشور است. پردیس اصلی در مالاگا واقع شده است، اما آموزشگاه های شریک در شش شهر دیگر وجود دارند. سروانتس علاوه بر اقامت و فعالیت، دروس اسپانیایی را برای تمامی سطوح و سنین ارائه می دهد. این موسسه زبان همچنین موفقیت دانش آموزان را در آزمون DELE تضمین می کند.

مکان: مالاگا، بارسلونا، مادرید، گرانادا، سالامانکا، سویا، و والنسیا

آموزشگاه دون کیخوت don Quijote

 این آموزشگاه دروس اسپانیایی را به دانش آموزان در سراسر اسپانیا و آمریکای لاتین ارائه می دهد و دارای سابقه قوی است که دو دهه را در بر می گیرد. این آموزشگاه بیش از 20 دوره آموزشی اسپانیایی، از دوره های مبتدی اسپانیایی تا سطح معلم اسپانیایی را ارائه می دهد. اینها همچنین می توانند با فعالیت هایی مانند آشپزی، غواصی و رقص تانگو ترکیب شوند. همچنین کلاس های تخصصی برای صنایع خاص وجود دارد، بنابراین دانش آموزان می توانند اسپانیایی پزشکی یا تجاری را بیاموزند.

مکان: آلیکانته، بارسلونا، کادیز، گرانادا، مادرید، مالاگا، ماربلا، پامپلونا، سالامانکا، سن سباستین، سویا، تنریف و والنسیا

آموزشگاه Enforex

این موسسه دارای 13 شعبه زبان در سراسر اسپانیا و حتی بیشتر در کشورهای آمریکای لاتین است. آنها دوره های اسپانیایی را برای مسافران، فراگیران فشرده، و همچنین دانش آموزان تجاری و کودکان ارائه می دهند. آنها همچنین یک اردوی تابستانی اسپانیایی را برای دانش آموزان 5 تا 18 ساله در چندین شهر بزرگ اسپانیا ارائه می دهند. این روزها و اردوهای اقامتی به کودکان اجازه می‌دهند دوستان اسپانیایی هم سن و سال خود را پیدا کنند و حدود 60 درصد از دانش‌آموزان اسپانیایی در آن شرکت می‌کنند و در عین حال مهارت‌های زبانی خود را بهبود می‌بخشند و در انواع ورزش‌ها، گردش‌ها و فعالیت‌های دیگر شرکت می‌کنند.

مکان: آلیکانته، بارسلونا، کادیز، گرانادا، مادرید، مالاگا، ماربلا، پامپلونا، سن سباستین، سالامانکا، سویا، تنریف و والنسیا


آموزشگاه استودیو سامپره Estudio Sampere

این موسسه گروه کوچکی از آموزشگاه های بوتیک خانوادگی است. آنها از سال 1956 دروس اسپانیایی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند و اکنون شعبه هایی در کوبا و اکوادور دارند. امروزه سامپره برنامه های متنوعی از جمله دوره های فشرده اسپانیایی، کلاس های آمادگی DELE و کلاس های مبتدی و نوجوان را ارائه می دهد. این موسسه توسط مؤسسات پیشرو اسپانیایی، از جمله Instituto Cervantes، IALC (انجمن بین المللی مراکز زبان)، AATSP (انجمن آمریکایی معلمان اسپانیایی و پرتغالی)، و NAFSA (انجمن مربیان بین المللی) به رسمیت شناخته شده است.

مکان: آلیکانته، مادرید و سالامانکا

سازمان جهانی خانه بین المللی International House World Organisation

این سازمان بین المللی شبکه ای جهانی از مدارس با هفت شعبه در اسپانیا است. دروس اسپانیایی بر تمرین دستور زبان در زمینه‌هایی متداول زندگی روزمره تمرکز دارد و دانش‌آموزان می‌توانند کلاس‌ها را با فعالیت‌هایی مانند بازدیدهای فرهنگی ترکیب کنند. دوره های آنها شامل دوره های عمومی اسپانیایی، اسپانیایی برای تجارت، آماده سازی DELE و همچنین کلاس های آشپزی اسپانیایی است. اکثر دانش آموزان بین 20 تا 40 سال سن دارند.

مکان: بارسلونا، کادیز، پالما د مایورکا، مادرید، سن سباستین، سویا، و والنسیا

خانه اصلی زبان بین المللی Home Language International 

این موسسه برنامه های مشارکتی اسپانیایی کامل را ارائه می دهد. از آنجایی که شما تنها دانش آموز در خانه معلم زبان معتبر خود خواهید بود، این فرصت را خواهید داشت که اسپانیایی را در اسپانیا به روشی مفید یاد بگیرید. کلاس ها از 10 ساعت تا یک هفته کامل است و شامل سفرها و همچنین سایر فعالیت های فرهنگی سرگرم کننده است، اما شما می توانید برنامه خود را به طور کامل سفارشی کنید.

مکان: آلیکانته، بارسلونا، شهرستان باسک، گرانادا، مادرید، مالاگا، ماربلا، سالامانکا، سویا، تنریف، و والنسیا

مدارس زبان Linguaschools

این موسسه هفت شعبه در اسپانیا ارائه می دهد و به درس های اسپانیایی که فضای آشناتری را برای دانش آموزان ایجاد می کند می بالد. معلمان وقت می گذارند تا دانش آموزان خود را بشناسند و بفهمند که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند تا بتوانند به درستی آموزش دهند. در حالی که مدارس طیف گسترده ای از دوره ها و خدمات دیگر را ارائه می دهند، به اندازه کافی توانایی دارند تا خدمات شخصی را ارائه دهند.

مکان: بارسلونا، گرانادا، مادرید، مالاگا، سالامانکا، سن سباستین، و والنسیا

آموزشگاه دولتی اسپانیایی در اسپانیا Las Escuelas de Idiomas

این آموزشگاه شبکه‌ای از آموزشگاه‌های زبان با بودجه دولتی است که شعبه هایی در سراسر اسپانیا دارد. اگرچه این مدارس به زبان اسپانیایی تخصص دارند، اما سایر زبان‌های مدرن را نیز آموزش می‌دهند. از آنجایی که دوره ها کاملاً معقول هستند - اکثر آنها کمتر از 100 یورو هزینه دارند - این نیز یک روش مقرون به صرفه برای یادگیری اسپانیایی در اسپانیا است.

بسیاری از دولت های منطقه ای اسپانیا نیز برای تازه واردان درس های اسپانیایی ارائه می دهند. به عنوان مثال، در منطقه مادرید، دولت محلی Escuelas Oficiales de Idiomas de la Comunidad de Madrid (آموزشگاه های زبان رسمی جامعه مادرید) را اداره می کند. علاوه بر یادگیری اسپانیایی در اینجا، دانش‌آموزان می‌توانند آلمانی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، ایرلندی، ژاپنی، روسی و زبان‌های مدرن‌تر را نیز بیاموزند.

علاوه بر این، مناطق والنسیا و کاتالونیا دارای شرایط مشابهی هستند که توسط دولت برای یادگیری اسپانیایی در اسپانیا اداره می شود. بسته به اینکه به کجا در کشور مهاجرت می کنید، ممکن است بتوانید با بررسی وب سایت دولت محلی، برخی از درس های زبان را ترتیب دهید.

آموزش آنلاین اسپانیایی

چه اسپانیایی را در اسپانیا یاد بگیرید یا قبل از ورود، دوره های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. و بهترین بخش این است که می‌توانید آن‌ها را هر زمان که بخواهید، هر زمان که با برنامه‌تان مطابقت دارند، انجام دهید. اگر می خواهید یادگیری زبان اسپانیایی را به صورت آنلاین امتحان کنید، در اینجا چند مکان جهت شروع وجود دارد:

  • وب سایت Berlitz - این وب سایت معروف منابع آنلاین زیادی را ارائه می دهد. از کلاس‌های زنده گروهی یا خصوصی گرفته تا برنامه‌های یادگیری با سرعت خودتان و کلاس‌های مخصوص بچه‌ها. این وب سایت همه چیز را از واژگان و دستور زبان گرفته تا خواندن، صحبت کردن و نوشتن را پوشش می دهند.
  • بی بی سی BBC – چه به گرامر، واژگان، عبارات یا کلاس های عمیق نیاز داشته باشید، این وب سایت مفید همه چیز را برای یادگیری اسپانیایی دارد.
  • پادکست Coffee Break Spanish – این پادکست های رایگان به شما این امکان را می دهد که زبان اسپانیایی خود را در حال قدم زدن یاد بگیرید یا آن را در هر کجا و هر زمانی که بخواهید بهبود بخشید. همچنین می‌توانید یک قدم جلوتر رفته و در دوره‌ای ثبت‌نام کنید که به شما امکان دسترسی به مطالب ویدیویی، یادداشت‌های درسی و محتوای صوتی اضافی را می‌دهد.

وبسایت FluentU – به شما امکان می دهد با جست و جو در مجموعه ای از بهترین محتوای ویدیویی اسپانیایی وب از جمله موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم و تبلیغات (با زیرنویس انگلیسی و اسپانیایی) زبان اسپانیایی را یاد بگیرید.

برو برو اسپانیا Go! Go! España – با همکاری با آموزشگاه زبان اسپانیایی LAE مادرید، این دوره آنلاین دو هفته‌ای اصول اولیه اسپانیایی را آموزش می‌دهد.

انجمن بین المللی مراکز زبان International Association of Language Centres - مجموعه ای از دروس زبان آنلاین را برای سطوح مختلف با معلمان مجرب ارائه می دهد.

 italki - شما را به معلمان اسپانیایی برای دروس های آنلاین اسپانیایی یک به یک و همچنین افرادی که به دنبال تبادل زبان هستند متصل می کند.

در LanguaTalk - معلمان اسپانیایی برای آموزش یک به یک در زمان مناسب تان بیابید.

کانال Spanishpod101 - این کانال ویدیویی یوتیوب به شما کمک می کند تا به طور معمولی صحبت کردن روزمره اسپانیایی را یاد بگیرید

 StudySpanish –خدمات آنلاین رایگان و دوره‌های مکالمه صوتی را ارائه می‌کند تا به دانش‌آموزان کمک کند در سراسر جهان به زبان اسپانیایی روان صحبت کنند.

سایت Yojik - دوره های رایگان اسپانیایی آنلاین را ارائه می دهد که توسط ادارات مختلف دولت ایالات متحده ایجاد شده است.


یادگیری زبان اسپانیایی با کامپیوتر یا اپلیکیشن گوشی هوشمند

اگر می‌خواهید در اسپانیا به طور معمولی اسپانیایی یاد بگیرید یا قصد دارید قبل از مهاجرت به اصول اولیه این زبان تسلط پیدا کنید، دانلود یک برنامه یادگیری زبان می‌تواند واقعا مفید باشد. در اینجا چند مورد محبوب وجود دارد که می توانید با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن مثل یک فرد حرفه ای صحبت کنید.

  •  نرم افزار Babbel - اگر به دنبال یک دوره آموزشی گسترده هستید که تمام مهارت های زبانی را ادغام کند، ممکن است بخواهید نسخه کامل Babbel را دریافت کنید.
  • نرم افزار Beelinguapp – این نرم افزار دروس کتاب صوتی را ارائه می دهد که به راحتی قابل دانلود است. به این ترتیب، این برنامه به یادگیری از طریق گوش دادن به داستان های کوتاه متکی است، بنابراین کلمات را از طریق متون آشنا به شما آموزش می دهد.
  • نرم افزار Busuu -  از ناوبری آسان و یک شبکه اجتماعی استفاده می کند تا انگیزه شما را حفظ کند و روی کارهای به تدریج سخت تر کار کنید. این برنامه رایگان است و فعالیت گوش دادن و نوشتن را با هم ترکیب می کند.

  • نرم افزار Duolingo - دولینگو بهترین برنامه رایگان یادگیری زبان در بازار است، دارای مجموعه ای از موضوعات، واژگان و دروس است. در حالی که در صف سوپرمارکت منتظر هستید، در آن زبان اسپانیایی یاد بگیرید.
  • نرم افزار Mindsnacks – یک روش سرگرم‌کننده برای استفاده از دروس کوچک برای مرور واژگان و عبارات از طریق بازی‌ها و پازل‌ها است. اگرچه این برنامه به واژگان و مکالمه محدود می شود، اما نکات صرف را ارائه می دهد.
  • نرم افزار Memrise - دارای طیف وسیعی از بازی های تعاملی است که به شما امکان می دهد مهارت های خود را تمرین کنید. بسته‌های این برنامه شامل دورهای با سرعت خاص، مهارت‌های شنیداری و کلمات دشوار هستند که آنها را برای همه کاربران ایده‌آل می‌کند.
  • نرم افزار Mondly - این برنامه شامل دروس روزانه با حجم کم است تا به شما کمک کند تا در یک زمان کمی اسپانیایی را یاد بگیرید. به این ترتیب، شما فقط باید حدود 45 دقیقه در روز را در این برنامه صرف کنید.
  • نرم افزار Rosetta Stone – این برنامه‌ برنده جایزه به شما این امکان را می‌دهند که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، خود را آزمایش کنید و اسپانیایی صحبت کنید. می توانید درس ها و فناوری تشخیص گفتار را دانلود کنید که به شما در بهبود تلفظ کمک می کند.
  • نرم افزار Speaktribe – بر آموزش زبان اسپانیایی به روش آوازی تمرکز می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به صورت تعاملی چت کنند.
  • نرم افزار Wlingua – برای سخنرانان مبتدی و پیشرفته ایده آل است. تمرین‌های عبارت و جمله ضبط می‌شوند و به شما امکان می‌دهند روی تلفظ تمرکز کنید.

نحوه یادگیری زبان اسپانیایی خارج از کلاس

شما می توانید در تمام کلاس ها و دوره های رسمی اسپانیایی که می خواهید شرکت کنید. اما اگر واقعاً می‌خواهید به این زبان مسلط شوید، بهترین گزینه این است که از آن خارج شوید و در زندگی روزمره از آن استفاده کنید. از این گذشته، ممکن است زمانی که در اسپانیا زندگی می کنید، اسپانیایی را نیز یاد بگیرید زیرا مدام آن را در اطراف خود خواهید شنید. در اینجا چند پیشنهاد برای شرکت در  گفت و گو های  اسپانیایی وجود دارد:

  • دوستان محلی اسپانیایی را برای تمرین پیدا کنید، یا گروه‌های Meetup را جستجو کرده تا در منطقه تان به آنها بپیوندید.
  • باشگاه های مکالمه محلی ما را از طریق فیس بوک جستجو کنید زیرا این یک راه عالی برای تمرین اسپانیایی و پیدا کردن دوستان جدید است.
  • به رادیو و تلویزیون اسپانیایی گوش دهید تا به عبارات و اصطلاحات متداول عادت کنید.
  • در دنیای درام ها و فیلم های اسپانیایی غوطه ور شوید. از اینکه چقدر سریع واژگان و درک شما بهبود می یابد شگفت زده خواهید شد.
  • به یک تبادل زبان رایگان مانند Meet & Speak در مادرید بپیوندید.

اسپانیایی برای کودکان

برنامه ها و دوره های آنلاین زیادی وجود دارد که به فرزندان شما کمک می کند اسپانیایی را یاد بگیرند و با این زبان بیشتر آشنا شوند. البته استخدام معلم خصوصی نیز یک گزینه است. با این حال، فرزندان شما ممکن است بتوانند اسپانیایی را در مدارس ابتدایی اسپانیا یاد بگیرند.

این امر به این دلیل است که اکثر مدارس دولتی برای دانش‌آموزانی که زبان اسپانیایی آن‌ها اصلاً خوب نیست، درس‌های اضافی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، مدارس بین المللی یا خصوصی معمولاً اسپانیایی را به عنوان زبان دوم ارائه می دهند.

آزمون ها و مدارک زبان رسمی در اسپانیا

اگر می خواهید تسلط خود را به زبان اسپانیایی رسمی کنید، باید در آزمون های DELE شرکت کنید. Diploma de Español como Lengua Extranjera ( به عنوان یک دیپلم زبان خارجی در اسپانیا) مجموعه ای از آزمون ها است که نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن را در شش سطح پوشش می دهد.

از آنجایی که این آزمون ها تحت نظارت وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش اسپانیا و تحت نظارت موسسه سروانتس Cervantes است، در هنگام صحبت به زبان اسپانیایی دارای بهترین انعطاف پذیری است. قیمت های این آزمون ها از 108 یورو تا 160 یورو متغیر است، با این حال، این بستگی به سطح آزمون شما دارد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هزینه زندگی در اسپانیا
هزینه زندگی در اسپانیا

هزینه های زندگی در اسپانیا برای همه یکسان نیست. این واقعا بستگی به محل زندگی شما و شیوه زندگی که می خواهید داشته باشید دارد. زندگی در اسپانیا می تواند بسیار مقرون به صرفه یا بسیار گران باشد، و شما عامل تعیین کننده ای برای آن هستید. به عنوان یک دانشجو، احتم ...

بیشتر بخوانید
زندگی دانشجویی در اسپانیا
زندگی دانشجویی در اسپانیا

برنامه روزانه شما به عنوان دانشجو با توجه به کالجي که در آن ثبت نام کرده ايد و نيز دوره هايي که انتخاب کرده ايد متفاوت خواهد بود. کالج ها دوره های کامل و پاره وقت ارائه می دهند و زمان زیادی برای مطالعه، یادگیری و لذت بردن از زندگی دانشجویان وجود دارد. شما ...

بیشتر بخوانید
خدمات پزشکی و درمانی برای دانشجویان در اسپانیا
خدمات پزشکی و درمانی برای دانشجویان در اسپانیا

از سرماخوردگی معمولی گرفته تا آنفولانزا و شکستگی استخوان ها تا آلرژی و همه چیز در این بین، و همچنین بسیاری از بیماری های مختلف می تواند باعث بیماری فرد و مراجعه به پزشک یا مراجعه به بیمارستان یا مرکز اورژانس شود. حتی به عنوان دانشجویی که در اسپانیا تحصیل م ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: