مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با دانشگاه Medical University of Gdańsk

آشنایی با دانشگاه Medical University of Gdańsk

دانشگاه پزشکی گدانسک (MUG) میزبان بیش از 6000 دانشجو در مقاطع دکترا و دانشجوی کارشناسی ارشد است. دانشجویان بین المللی 10٪ از دانشجویان MUG را تشکیل می دهند. همچنین این دانشگاه کلاس هایی را به زبان انگلیسی برای دانشجویان دوره های دکترای پزشکی و داروسازی ارائه میدهد. در این مرکز آموزشی، دانشجویان میتوانند از یک محوطه مسکونی دانشجویی با موقعیت مناسب، یک کتابخانه مدرن و یک باشگاه دانشجویی تحت عنوان 'Medyk' استفاده کنند.

دانشگاه پزشکی گدانسک به ساکنان منطقه پومرانیا و مناطق همجوار خدمات درمانی ارائه می دهد و همچنین به طور فعال از پروژه های بهداشت عمومی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این دانشگاه، به منظور افزایش آگاهی عمومی نسبت به مقوله ی سلامت و بهداشت، یکی از گردانندگان اصلی رویدادهای مختلف پزشکی، همچون روز آموزش پزشکی و پیک نیک برای سلامتی است. دانشگاه پزشکی گدانسک میزبان بیش از 5000 دانشجو در چهار دانشکده است: دانشکده داروسازی، دانشکده پزشکی، دانشکده علوم بهداشت و دانشکده بیوتکنولوژی که همزمان توسط دو دانشگاه گدانسک و دانشگاه پزشکی گدانسک اداره می شود.

دانشکده پزشکی در دانشگاه پزشکی گدانسک

دانشکده پزشکی دانشگاه گدانسک در سال 1945 پایه گذاری شده است. این دانشکده شامل بخش دندانپزشکی و دوره های دکترای پزشکی به زبان انگلیسی در کنار زبان لهستانی است. اهداف این دانشکده با سنت چند صد ساله آموزش طبابت و علوم طبیعی در گدانسک، به ویژه در دبیرستان گدانسک که در سال 1558 میلادی تاسیس شد و بعدها به Gymnasium Academicum sive Illustre, Atheneum Gedanense تغییر نام داد، پیوندی ناگسستنی دارد.

دانشکده پزشکی گدانسک در سه رشته خدمات آموزشی خود را ارئه می دهد: پزشکی (مطالعات یکپارچه ی6 ساله کارشناسی ارشد) و دندانپزشکی پزشکی (دوره های یکپارچه 5 ساله کارشناسی ارشد) و همچنین تکنیک های دندانپزشکی (3 سال دوره BSc درجه 1) را ارائه می دهد. سطح بالای آموزش در این دانشکده همواره مورد تایید کمیته اعتباربخشی دانشگاههای پزشکی بوده که در کنفرانس روسای دانشگاه های پزشکی مشغول به کار هستند؛ همچنین این دانشکده مفتخر به دریافت اعتبارنامه های رسمی از کمیته اعتبارسنجی ایالتی برای تمامی دوره های کارشناسی ارشد پنج ساله اش است. لازم به ذکر است که کلاس های رشته های پزشکی از سال 2002، به زبان انگلیسی نیز برگزار می شوند. 

درکنار تشکیل کلاس های عملی با هدف آماده سازی دانش آموزان برای حرفه خود و تحصیلات تکمیلی، کلینیک های این مرکز خدمات امکانات کافی برای انجام پروسه های درمانی اعم از تشخیص بیماری و روشهای متنوع درمانی را داراست. ازین روست که دانشکده پزشکی گدانسک توانسته است تا نه تنها به شهرهای اطراف، بلکه به مناطق شمالی و مرکزی لهستان خدمات درمانی ارائه کند. تحقیقات در تجزیه و تحلیل اولیه و بالینی در حال پیشرفت مداوم است. در رتبه بندی وزارت علوم و آموزش عالی که براساس آن، 61 دانشکده و موسسه پزشکی رتبه بندی شده بودند، دانشکده پزشکی MUG مقام اول را در گروه واحدهای تحقیقات پزشکی بدست آورد.


دانشکده داروسازی در دانشگاه پزشکی گدانسک

علوم آزمایشگاهی یکی دیگر از زیرمجموعه های دانشکده داروسازی دانشگاه پزشکی گدانسک است که هدف اصلی آن آماده کردن فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در رشته های تجزیه و تحلیل پزشکی در فضای رقابتی پیش روی آن ها در اروپاست. باید به این نکته توجه داشت که لهستان عضوی در اتحادیه اروپاست. 

دانشکده داروسازی در دو رشته دانشجو می پذیرد؛ رشته داروسازی (دوره های یکپارچه پنج ساله کارشناسی ارشد)، و تجزیه و تحلیل پزشکی (دوره های یکپارچه پنج ساله کارشناسی ارشد). سطح بالای آموزشی در این دانشکده مورد تایید کمیته اعتبار سنجی دانشگاه های پزشکی است، و این مرکز مجاز است تا در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو بپذیرد. کلاس های داروسازی نیز به زبان انگلیسی برگزار می شوند. 

در رتبه بندی وزارت علوم و آموزش عالی که براساس آن، 61 دانشکده و موسسه پزشکی رتبه بندی شده بودند، دانشکده داروسازی این مرکز مقام اول را در گروه واحدهای تحقیقات پزشکی بدست آورد. همچنین این مرکز در سراسر لهستان، مقام سوم را کسب کرد. دو مرکز دیگری که در این لیست بالاتر قرار گرفته بودند، واحد تحقیقاتی آکادمی علوم لهستان (PAN) و موسسه داروسازی در کراکوف نام دارند. 

برنامه های آموزشی دانشگاه پزشکی گدانسک (Gdańsk)

  • دوره های شش ساله دکترای پزشکی
  • دوره های پنج و نیم ساله داروسازی
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ کشور لهستان
ویزا استارت آپ کشور لهستان

ویزا استارت آپ کشور لهستان به شما اجازه سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در این کشور را می دهد و از این طریق می توانید اقامت دائم و کارت آبی اتحادیه اروپا را بگیرید. ...

بیشتر بخوانید
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر

دو مزیت ویزا استارت آپ لهستان به سایر کشورها هزینه بسیار پایین آن و عدم نیاز به سابقه مدیریتی است. ...

بیشتر بخوانید
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان

تنها شرط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان، انتخاب کسب و کاری مرتبط با رشته تحصیلی یا زمینه کاری شما است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: