مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید – بخش سوم

مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید – بخش سوم

نکاتی برای شرکت در آزمون‌های تمرینی رسمی جی‌مت

چه‌جوری می‌تونید به بهترین شکل ممکن، از ​تست‌های تمرینی رسمی جی‌مت استفاده کنین؟ چه زمانی باید تو این آزمون‌‌ها شرکت کنین و چه‌جوری اون‌ها می‌تونن برنامه‌ی مطالعاتی شما رو تحت تاثیر قرار بدن؟ به این 2 نکته، توجه کنین.

نکته‌ی 4: دفترچه‌ی اشتباهات، برای خودتون درست کنین

برای فهمیدن چیزهایی که نمی‌دونین، باید یک دفترچه‌ی اشتباهات داشته باشید و هر سوالی رو که اشتباه جواب دادید یا حس سردرگمی نسبت به اون دارید، رو بنویسین. به توضیحات مربوط به هر جواب برین و ببینین چه‌چیزی باعث اشتباهتون شده.

آیا سوال رو اشتباه خوندین؟ مفهوم رو نفهمیدین؟ آیا وقت کم آوردید؟ با شناسایی ریشه‌ها و علل منبع خطای خود، می‌تونید برای رفع اون، قدم‌های مشخصی بردارید. تست‌های تمرینی به شما کمک میکنه تا نقاط ضعف ‌تون رو بفهمین و برای دفعه‌ی بعد، اون‌ها رو برطرف کنین.

نکته‌ی 5: اهداف بعدی‌تون رو مشخص کنین

پس از شرکت توی یک آزمون تمرینی، بررسی عملکردتون و شناسایی نقاط ضعف‌تون، باید اهداف خاصی رو برای انجام کارهای بعدی‌تون مشخص کنین. آزمون تمرینی جی‌مت، سطح فعلی نمره‌تون رو تاحدی مشخص میکنه. شما باید از این فرصت بهره برده و از اون برای ایجاد یک برنامه‌ی مطالعاتی هدفمند و سفارشی‌شده که به بهبود مهارت‌ها در شما کمک می‌کنه، استفاده کنین.

بسیاری از این نکات، به‌هنگام انجام تست‌های تمرینی غیررسمی هم مفیدن و به درد می‌خورن. فقط بخاطر داشته باشین که این تست‌ها، بهترین تجربه‌های مربوط به جی‌مت نیستن و نمرات اون، از الگوریتم نمره‌ گذاری پنهان GMAC نمیاد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter