استفاده از تخته در جی مت آنلاین

استفاده از تخته در جی مت آنلاین

شرکت در آزمون آنلاین جی مت به دلیل شیوع کرونا

خبر دارید که وقتی در GMAT آنلاین شرکت می کنید ، نمی تونید از برگه ی چرک نویس فیزیکی استفاده کنید؟ بله درسته؛ باید برای همه کارهاتون از وایت برد آنلاین استفاده کنید. ولی ما یه خبر خوب داریم: شما می تونید قبل از روز آزمون با وایت برد تمرین کنید.

تیم فنی شگفت انگیز ما همون ابزار وایت برد آنلاین رو که برای دادن آزمون آنلاین GMATTM استفاده می شه ، تکرار کرد تا بتونید قبل از آزمون تمرین کنید.

امتحان. اگر در هر کدوم از کلاسهای ما ، از جمله کلاسهای رایگان ما ثبت نام کردید ، این ابزار رو در صفحه آزمون CAT تون پیدا خواهید کرد. اگر در کلاسی ثبت نام نکردید ، برای یه حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و در این صورت به این ابزار دسترسی خواهید داشت.

ما به محض اینکه امکانش وجود داشته باشه در آزمون شرکت می کنیم و وقتی که اطلاعات بیشتری کسب کنیم اطلاعات مون رو به روز خواهیم کرد. در حال حاضر ، ما توصیه می کنیم حداقل یک هفته قبل از امتحان - اگه یده آل بهش نگاه کنیم، دو هفته- هر روز با ابزار وایت برد تمرین کنید.

احتیاط: تیم ما این ابزار رو از روی یک اسکرین شات ساخته که توسط GMAC ، سازمانی که آزمون رو برگزار می کنه ، منتشر شده . ما اون رو بر روی همون پلتفرم مربوط به نسخه ی اصلی ساختیم ، بنابراین فکر می کنیم خیلی به نسخه ی اصلی نزدیکه ، اما قطعاً بعد از ایکه در روز 20 آوریل در آزمون شرکت کنیم، مطمئن خواهیم شد. هر موقع اطلاعات بیشتری به دست بیاریم، این ابزار رو به روز خواهیم کرد.

برای شروع آماده هستید؟ اگر از قبل یکی از برنامه های  درسی ما رو دارید ، وارد صفحه امتحان CAT بشید یا فقط روی این لینک کلیک کنید (برای کار با این لینک باید اول  وارد سیستم بشید). اگر هیچ کدوم از برنامه های درسی ای ما رو ندارید ، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید ، وارد بشید و اون پیوند برای شما هم کار خواهد کرد. (یک آزمون CAT رایگان با یک حساب رایگان دریافت می کنید.)

ابزار وایت برد GMAT آنلاین چطور کار می کنه

بیاید شروع کنیم! اینجا یک راهنمای کوتاه آوردیم که نحوه استفاده از هر ابزار رو به ترتیب از بالا به پایین و از چپ به راست توضیح می ده. همچنین می تونید استفاده ی من از ابزارها روهم ببینید. احتمالاً از ابزارهای Pen و Text بیشترین استفاده رو خواهید کرد.

ابزار و نحوه استفاده در جی مت

Pencil. (با نام Pen در اسکرین شات GMAC.) هر چیزی رو که می خواید، بنویسید یا بکشید. می تونید ضخامت رو هم انتخاب کنید. بهتره روی یکی از ضخامت های کمتر تنظیمش کنید. همچنین می تونید رنگ ها رو تغییر بدید.

Eraser. می تونید ضخامت رو انتخاب کنید. بهتره روی بزرگترین تنظیمش کنید.

Line. خطوط مستقیم بکشید. همچنین می تونید خطوط و فلش های کج رو ایجاد کنید. از این ابزار وقتی که می خواید یه خط کاملا صاف بکشید استفاده کنید. در غیر این صورت ، فقط از ابزار قلم استفاده کنید. مدیریت زمان خیلی مهمه.

Rectangle. برای هندسه یا وقتی می خواید یه باکس یا شبکه درست کنید از اون استفاده کنید.

Circle. برای هندسه یا نمودارهای Venn از اون استفاده کنید.

Text. از این مورد برای یادداشت ها در Verbal و IR و برای محدودیت ها در سوالات ریاضی استفاده کنید.

اگر معادله نسبتاً ساده ای داشته باشید ، تایپ کردنش سریعتر از نوشتنشه.

Polygon. (به نام Free Shape در اسکرین شات GMAC.) استفاده از این ابزار کمی سخت تره، اما اگر دوست دارید از اون برای ساخت مثلث یا شکل های دیگه که دایره یا مستطیل نیستن استفاده کنید.

Pan. (به نام Move  در اسکرین شات GMAC.) وایت برد خیلی بزرگه (به نظر می رسه نامحدوده). این ابزار به شما اجازه می ده که به اطراف نگاه کنید - به عنوان مثال ، به دستورالعمل های زمان بندی که در بالا نوشتید نگاه کنید ، یا همونطور که دارید به سوالات جواب می دید، به سمت پایین وایت برد حرکت کنید.

Eyedropper . (به نام Color Selection  در اسکرین شات GMAC.) نادیده بگیرید.

تغییر رنگ نقاشی یا نوشته. یک شکل رو با رنگ خاصی پر کنید. بعیده که این کار مفید باشه.

تغییر رنگ پس زمینه وایت برد. در ابتدا رنگ مورد نظر تون رو انتخاب کنید. احتمالاً اصلا نادیده بگیریدش.

undo یا redo کردن یه تغییر. اگر به طور اتفاقی چیزی رو پاک کنید ، می تونید اون رو برگردونید. اگر اشتباه کردید یا علامت غیرلازمی روی صفحه دارید ، اون رو خنثی سازی کنید.

به نظر می رسه اندازه وایت برد خیلی بزرگه / به طور موثری نامتناهیه. ابتدا زوم کنید ، سریع یک شبکه بکشید تا کار خودتون رو برای اون بخش نظم بدید و سپس مجدداً بزرگنمایی کنید تا اولین سوال تون رو شروع کنید. شما اساساً می تونید تمام کارهای چرک نویسی تون رو روی یک 'ورق' کاغذ انجام بدید.

ما بعد از اینکه خودمون در آزمون شرکت کنیم توصیه هایی با جزئیات بیشتر خواهیم داشت.

 پاک کردن کل وایت برد به صورت یکجا. بعیده که در طول آزمون از این بخش استفاده کنید (توضیح بیشتر در مورد این بخش درادامه ی متن) ، البته بعد از امتحان نظر بهتر خواهیم داشت.

نکاتی بیشتر برای استفاده از ابزار وایت برد GMAT آنلاین

وقتی که در مورد امتحان اطلاعات بیشتری کسب کنیم - خصوصاً بعد از اینکه در آزمون شرکت کردیم - برای استفاده از وایت برد استراتژی های بیشتری اضافه خواهیم کرد. این چیزیه که ما تا الان داریم. (هرگونه ارجاع به یک ابزار خاص باعث می شه تا نام این ابزار به حروف بزرگ بشه.)

یک ، برنامه نداشته باشید که در یک بخش از کل امتحان ، وایت برد رو کاملا پاک کنید. این به شما امکان می ده که در ابتدا برخی یادداشت ها رو ثبت کنید یا در ابتدا یک شبکه زمان بندی تنظیم کنید و با ادامه یافتن اون بخش ، اون اطلاعات رو از دست ندید.

می تونید وایت برد رو به سمت های مختلف بکشید ، بنابراین وقتی به اون احتیاج ندارید ، اون ر از بخشی که دارید روش کار می کنید خارج کرده و روی متن سوال روی صفحه متمرکز بشید. وقتی می خواید ازش استفاده کنید ، اون رو دوباره برگردونید.

مدیریت زمان و سازماندهی در آزمون جی مت

صفحه روکاملا zoom out  کنید. قلم رو بگیرید و یک شبکه روبکشید که با سه خط افقی صفحه رو به طور مساوی به چهار قسمت تقسیم می کنه.

سپس هفت خط عمودی بکشید ، که صفحه رو به طور مساوی به هشت بخش عمودی تقسیم کنه. حالا برای 31 سوال کوانت ، یه شبکه ی 8 در 4 ، یا 32 خونه دارید .

به گوشه پایین سمت راست برید (در حالت zoom out بمونید). در قسمت پایین سمت راست، بنویسید 0. یک ستون به سمت چپ برید و بنویسید 8. ستون دیگری به سمت چپ برید و بنویسید 16. ادامه بدید ، شمردن رو با مضرب های 8 ادامه بدید ، تا زمانی که به ستون اول برید ، که 56 رو خواهید نوشت. شما فقط استراتژی معمول مدیریت زمان با استفاده از پد زرد رو که ممکنه قبلاً در امتحان حضوری تمرین کرده باشید دوباره بازی کردید.

در آخر، روی گوشه سمت چپ بالای شبکه تون zoom in کنید – باید zoom و pan رو همزمان استفاده کنید تا زمانی که یک 'سلول' یا خونه روی وایت بردتون داشته باشید. شروع به کار روی اولین سوالتون کنید. وقتی اولین سوال رو تموم کردید ، از Pan استفاده کنید تا یک 'سلول' به پایین برید تا سوال دوم رو انجام بدید. وقتی به انتهای اون ستون رسیدید ، زمان تون رو بررسی کنید ، بعد به بالای ستون بعدی برید.

نکته: عادت کردن به نحوه عملکرد ویژگی های zoom و pan ، قطعاً زمان می بره.

روی ابزارهای pen و text متمرکز بشید

بیشتر کارهای چرک نویس شما از این دو ابزار استفاده می کنن. کنترل زمانبندی تون به این بستگی داره که از نوشتن یا از تایپ کردن استفاده می کنید - من ترکیبی از هر دو رو انجام می دم. من کلمات رو تایپ می کنم ، و همچنین از تایپ برای ریاضیات 'سرراست' استفاده می کنم (برای مثال x = 3 یا یک معادله خطی مانند 3x + y = 42). وقتی ریاضی آزار دهنده تر باشه ، من ابزار Pen رو می گیرم.

استفاده از رنگ

من هنوز با ویژگی رنگ خودمو سرگرم می کنم. موارد استفاده جالب بسیاری داره ، ولی تغییر رنگ خودش  یک ثانیه بیشتر طول می کشه ، بنابراین مطمئن نیستم که بخوام به خودم زحمت بدم. من طی چند روز تصمیم نهایی رو خواهم گرفت ، اما مواردی هست که سعی می کنم در اینجا بیان کنم:

همیشه سؤال رو با رنگ خاصی بنویسید (به عنوان مثال قرمز) تا چشم خیلی راحت بتونه اطمینان حاصل کنه که دارید سوال درست رو حل می کنید ، به خصوص در مورد Quant و IR.

استفاده از دو رنگ مختلف برای دو عبارت Data Sufficiency  باعث می شه که من وقتی قراره فقط با یک عبارت کار کنم ، از اطلاعات یک عبارت برای اون یکی استفاده نکنم. به عنوان مثال ، اگر من روی یه سوال هندسه DS كار می كنم ، به جای اینكه بخوام نمودار رو دو بار بکشم (یك بار برای هر جمله) ، می تونم فقط از یك نمودار استفاده كنم ، اما برای بیان 1 از رنگ آبی و برای 2 از نارنجی استفاده می کنم. هر اطلاعات کلی داده شده روهم با قلم سیاه معمولی ، همان رنگی که برای ترسیم نمودار استفاده می کنم ، قرار می دم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter