چطوری خوب انگلیسی صحبت کنم؟

چطوری خوب انگلیسی صحبت کنم؟

بیشتر کسانی که دنبال یادگرفتن زبان انگلیسی هستن معمولا لغتهای تخصصی رشته خودشون رو خوب بلدن اما موقع ارتباط گیری با همکاران خودشون تو محیط انگلیسی زبان با مشکل مواجه هستن یعنی تو مکالمه و ارتباط گیری روزمره مشکل دارن و این مساله امری فراگیر بین اغلب متخصصان جهانی هستش.الان میخوام راجع به همین مطلب نکاتی رو بگم که شاید به کار بیاد.

از اینکه بگید نفهمیدم ترس نداشته باشید

مساله روابط روزانه در انگلیسی خیلی مهمه .مطمئن باشید وقتی تو یه شرکت بین المللی فعالیت میکنید یا از طرف محل کارتون به یه جلسه کاری اعزام شدید و یا به یه گردهمایی علمی دعوت شدید حتما فرد با استعداد و توانمندی در زمینه تخصصی خودتون هستید و ایده های شما برای اونا ارزشمنده.پس بعیده که همکاراتون و یا سرپرستاتون تنها به این دلیل که خوب نمیتونید انگلیسی صحبت کنید شما رو کنار بذارن و یا نادیده بگیرن پس اگه جمله ای شنیدی که متوجه نشدی حتما توضیح بیشتری بخواه.

اگه دارید ایمیلی میخونید که محتواش براتون مبهم و گیج کننده س اون رو به یه نفر دیگه نشون بدید و ازش بخواید که تو خوندنش کمکتون کنه .

وقتی داریم از زبان دوم صحبت میکنیم ،کمک گرفتن فقط به معنای کوتاه مدت و بلکه انجام مداوم اینکار شما رو تبدیل به کاربر زبانی میکنه و در این مسیر همکاراتون میتونن مطالب زیادی درباره زبان انگلیسی به شما یاد بدن و مطمئنا از این کار لذت میبرن. 

دنبال یادگیری فرهنگ شون باشید

موسیقی ها و موزیک های معروف، اجراهای تلویزیونی معروف، و فیلمها پر از اصطلاحات زبان محاوره ای و انگلیسی غیر تخصصی هستن که بلد بودن  اونها برای شما تو درک افراد انگلیسی زبان، ضروریه. دنبال انواع موزیک ، اجراها و فیلم ها و برنامه های سرگرم کننده انگلیسی زبان باشید که انگلیسی زبانها به اونها علاقه دارن.   

وقتی استفاده از فرهنگ انگلیسی را شروع می کنید، تنها با گوش دادن و تماشای برنامه ها و موزیک ها، می تونید مطالب جدید زیادی را یاد بگیرید. شما می تونید از همکارا، همسایه ها، و دوستان انگلیسی زبان خود درباره آنچه در تلویزیون، فیلم ها و موزیک ها متوجه نمی شوید، سؤال کنید.  اونا دوست دارن در مورد فرهنگشون صحبت کنن، پس تو این مواقع انگلیسی زبانا خوشحال میشن که در مورد کلمات موجود در فیلم ها، آهنگ ها و اجراهای تلویزیونی معروف شون، با شما صحبت و بحث کنن. اونا احتمالا خوشحال میشن که زمانی طولانی با شما در خصوص علایق فرهنگی مشترک حرف بزنن.  پس به عنوان یک پاداش، شما می تونید از عشق خودتون به فیلم و موسیقی، تمرین های مکالمه ای خوبی رو دریافت کنید.




این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter