Mosaic A Reading Skills Book

دانلود کتاب Mosaic A Reading Skills Book

کتاب Mosaic شامل هشت متن به‌همراه دو راهنمای تدریس برای دانشجویان غیربومی زبان انگلیسی در کالج است. کتاب I Mosaic برای دانشجویان Intermediate است، در حالیکه Mosaic II برای دانشجویان سطح بالاتر از Intermediate تا دانشجویان سطح کمی پیشرفته‌تر طراحی شده است. در هر دو سطح 1 و 2، این کتاب‌ها به ‌دقت از نظر مضمون، واژگان، ساختار گرامر و در صورت امکان، عملکردهای زبان با هم هماهنگ شده‌اند. یک فصل در یکی از کتاب‌ها، معادل و تقویت‌ کننده‌ی همان فصل در سه کتاب دیگر است. هر دو سطح 1 و 2، شامل چهار کتاب به‌همراه یک راهنمای تدریس است. علاوه بر کتاب A Reading Skills، این کتاب‌ها شامل موارد زیر است:

  •  A Content-Based Grammar I, II: هر فصل از گرامر به یک موضوع خاص مربوط می‌شود. بنابراین، تمرین‌ها بر متن‌ها و ایده‌ها تمرکز می‌کند. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های عملکردی و ارتباطی وجود دارد.
  •  A Content-Based Writing Book I, II: این کتاب‌ها ریدینگ‌های کوتاهی در مورد مضامین فصل را برای دانشجویان فراهم می‌کنند و شامل تمرینات پیش ‌نویس، بازنگری و ساخت واژگان است. این کتاب‌ها بر روی فرایندهای رایتینگ، به‌ویژه در مورد تکنیک‌های جمع‌ آوری ایده‌ها مانند 'Brainstorming' و 'Freewriting' و استفاده از بازخورد برای بازنویسی تمرکز دارند.
  •  A Listening-Speaking Skills Book I, II: پس از سخنرانی‌ها در زمینه‌ی موضوعات مربوط به بخش، فعالیت‌ها و تمرین‌های این کتاب‌ها بر یادگیری نحوه‌ی گوش دادن، گرفتن ایده‌ی اصلی، یادداشت‌ برداری و سایر مهارت‌های دانشگاهی تاکید می‌کند. فعالیت‌های اسپیکینگ بر اساس عملکردهای زبانی نیز تنظیم شده است.
  •  Instructor's Manual I, II: این راهنماها دستورالعمل‌هایی را برای استفاده از کتاب‌ها به‌ شکل جداگانه یا ترکیبی ارائه می‌دهند. برای هر یک از کتاب‌های اصلی، بخشی جداگانه با نکات آموزشی خاص و سایر پیشنهادات در نظر گرفته شده است. این راهنما همچنین شامل تست‌های آزمایشی نیز هست.
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter