مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
راهنمای جامع مهاجرت به مجارستان

راهنمای جامع مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان تجربه ای جدید است. این کشور دارای زیرساخت های عالی و شیوه زندگی لذت بخش و دوستانه ای است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ مجارستان، جمعیت، شرایط آب و هوایی و ارتباطات حمل و نقل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهاجرت به مجارستان

مجارستان ارتباطات بسیار خوبی با فرودگاه های بین المللی بزرگ در سراسر جهان دارد. تقریباً 2 ساعت از لندن می توانید به بوداپست Budapest، پایتخت مجارستان برسید و بسیاری از خطوط هوایی مهم اقتصادی به این کشور پرواز می کنند. این بدان معناست که کشور مجارستان هم در دسترس و هم بسیار ارزان است و روزانه می توان به راحتی بین مجارستان و اکثر کشورهای بزرگ اروپایی سفر کرد. این کشور هم مرز با اتریش، کرواسی، اسلوونی، رومانی، صربستان و اسلواکی است و همچنین با استفاده از سیستم جاده ای عالی اروپایی مسیر های بی شماری برای رانندگی به مجارستان و رسیدن به این کشور وجود دارد.




آب و هوای مجارستان

هنگام نقل مکان به مجارستان، باید از آب و هوا و نحوه تغییر آن در فصول مختلف سال آگاه باشید تا تجهیزات مناسب را بسته بندی کنید. آب و هوای کشور مجارستان با تابستان های گرم، خشک، دلپذیر و زمستان های سرد و یخبندان را می توان به طور معمول به منطقه اروپای شرقی توصیف کرد. رعد و برق های شدید می توانند در اطراف کوه ها در داخل اروپا جمع شوند، اما به طور کلی دارای تابستان های گرم و آفتابی است. با این حال، آماده ی آب و هوای بسیار سرد و منجمد در فصل زمستان باشید. مناطق مرتفع نیز ممکن است نسبتا پر برف باشند.

سرزمین و مردم مجارستان

مردم مجارستان سنتی طولانی داشته و نقش مهمی در تاریخ کلی اروپا دارند. مجارستان دارای پادشاهی بزرگ و قوی بود و تا به امروز مجارستان با داشتن یکی از زنده ترین فرهنگ های اروپا به خود می بالد.

از سال 1950 تا 1980، جمعیت مجارستان شاهد رونق شدیدی بود و این نسل و فرزندانشان نقش بزرگی در مدرن کردن این کشور داشتند. مجارستان کشوری بسیار مدرن، مستقل و آینده‌نگر بوده و در عین حال عمیقاً از تاریخ، فرهنگ، اجداد و سنت‌های خود آگاه است. گذشته هنوز نقش مهمی در مجارستان و نحوه زندگی و آموزش مردم دارد. اگر مهاجری هستید که می‌خواهد درباره محل زندگی آینده خود اطلاعات بیشتری کسب کند، کتاب ها و مقالات زیادی در این زمینه نوشته شده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تحصیل در مجارستان و فرهنگ و زبان این کشور
تحصیل در مجارستان و فرهنگ و زبان این کشور

مجارستان کشوری در اروپای مرکزی است که از شمال با اسلواکی، از جنوب با صربستان و کرواسی، از شرق با رومانی و از غرب با اتریش هم مرز است. پایتخت مجارستان شهر بوداپست Budapest است، این شهر دارای معماری منحصر به فرد طبیعت بسیار زیبایی است. از جمله اماکن زیبای ای ...

بیشتر بخوانید
مقایسه تحصیل پزشکی در مجارستان و روسیه
مقایسه تحصیل پزشکی در مجارستان و روسیه

بنا به درخواست بالا در این نوشتار به مقایسه پزشکی مجارستان و روسیه که در سال های اخیر دانشجویان ایرانی زیادی به این کشورها مهاجرت داشته اند، میپردازیم. ...

بیشتر بخوانید
بهترین کالج مجارستان
بهترین کالج مجارستان

دانشگاه های کشور مجارستان، 3 مدرک را موازی با پروسه بولونیا که هدف آن فراهم کردن ساختار آموزش تکمیلی در سرتاسر جهان است، ارائه می دهد، این مدارک عبارتند از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: