مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
استخدام افراد خارجی در مجارستان

استخدام افراد خارجی در مجارستان

یافتن شغل در مجارستان در وهله ی اول می تواند ترسناک به نظر برسد، اما اگر نکات این فرآیند را بدانید و کمکی دریافت کنید، می تواند یک روند بدون مشکل و ساده باشد.

بیشتر مهاجران شروع به نادیده گرفتن مقاصد معمولی جهانی می کنند، و در عوض، توجه خود را بر مکان هایی در سراسر اروپای شرقی و مرکزی، به طور خاص تر، مکان هایی مانند مجارستان متمرکز می کنند. اگر به فکر زندگی و کار در مجارستان هستید، نکاتی وجود دارد که باید بدانید تا شغل رویایی خود را بدست آورید. در اینجا چند نکته عالی در مورد نحوه یافتن شغل در مجارستان به عنوان یک خارجی آورده شده است:

  • از آنجایی که مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و در منطقه شینگن قرار دارد، مزایای کار و زندگی در مجارستان می تواند فراوان باشد. مجارستان اقتصاد قوی و متنوعی دارد که بر سطح تولید بالا در بخش‌های مختلف تمرکز دارد. این بدان معناست که فرصت های شغلی در صنعت فناوری اطلاعات، مهندسی و گردشگری برای مهاجران فراوان است.
  • اگرچه بیشتر مشاغل مجارستان در داخل و اطراف پایتخت این کشور بوداپست Budapest قرار دارند، اما هنوز هم ممکن است بتوانید فرصت های شغلی باورنکردنی را با شرکت های بین المللی مستقر در مکان های کمتر شناخته شده مانند Kecskemet و Gyor بیابید.

برای کدام مجوزها و ویزاها باید برای مجارستان درخواست دهید؟

بسته به ملیت شما، روند درخواست و شروع کار در مجارستان می تواند متفاوت باشد. اتباع اروپایی می توانند مانند اتباع مجارستانی برای کار درخواست دهند و داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا نیز تضمین می کند که شما به مجوز کار در مجارستان نیاز ندارید.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا باید برای کار با کارفرمایانی که مایل به حمایت از مجوز کار آنها هستند، درخواست دهند. روند درخواست مجوز کار می تواند تا 9 ماه طول بکشد و معمولاً باید با سایر اسناد مرتبط مانند گواهی اقامت و گواهی بیمه سلامت همراه شود که معمولاً توسط کارفرمای حامی مجوز سازماندهی می شود.

قبل از درخواست برای مجوز خود، پس از شرح موقعیت به یک پیشنهاد شغلی معتبر از طرف کارفرما به مدت 15 روز نیاز دارید تا به شهروندان مجارستانی فرصتی برای درخواست بدهید. این بخشی از درخواستی است که مهاجران باید برای اجازه اقامت ترکیبی مبتنی بر کار انجام دهند. فرآیند ارسال درخواست مجوز تلفیقی باید در کنسولگری کشور خودتان انجام شود، یا اگر با ویزای بازدید کننده وارد کشور شده اید، باید در اداره مهاجرت مجارستان درخواست دهید.


به کار رویایی خود در مجارستان بپردازید

اگر در حوزه صنعت IT، مهندسی یا گردشگری نیستید و همچنان می خواهید به عنوان یک خارجی در مجارستان شغلی پیدا کنید، همیشه می توانید مشاغل حوزه TEFL (تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی) را در نظر بگیرید. گزینه دیگر نیز ممکن است کار آنلاین در حین زندگی در مجارستان باشد. بسته به مهارت هایتان و درآمدی که به صورت ماهانه بدست می آورید، ممکن است به راحتی بتوانید هزینه های زندگی در مجارستان را با کار از راه دور تامین کنید. فرصت های شغلی بسیار خوبی برای مهاجرانی که در مجارستان زندگی می کنند وجود دارد، به همین دلیل است که شما نباید در یافتن شغل در صنعت فناوری اطلاعات، مهندسی یا گردشگری احساس محدودیت کنید. وقت خود را صرف پیدا کردن شغل مورد علاقه تان در مکان مورد نظرتان کنید!

ارتباطات برای یافتن شغل در مجارستان

ارتباط گرفتن یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت شغلی شماست، و بله، همچنان می توانید به عنوان یک مهاجر این کار را انجام دهید. در واقع، مرکز نمایشگاه بوداپست (همچنین به عنوان مرکز نمایشگاه هانگ شناخته می شود)، یکی از بزرگترین مراکز کنفرانس و نمایشگاه مجارستان است، که آن را به مکانی ایده آل برای ملاقات و خوشامدگویی با کارفرمایان بالقوه تبدیل می کند، زیرا اغلب میزبان رویدادها و کنفرانس های تجاری در این مکان برجسته اند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

در مجارستان کار پیدا کنید
در مجارستان کار پیدا کنید

یافتن شغل در مجارستان ممکن است زمان ببرد اما مانند بقیه مناطق اروپا است، همچنین ناگفته نماند که فرآیند مصاحبه نیز مشابه باشد. مجارستان با شرایط کاری خوب، فرهنگ پر رونق و سیستم های بهداشتی و آموزشی در حال بهبود، فرصتی عالی برای مهاجرانی است که به دنبال زندگ ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار در مجارستان
شرایط کار در مجارستان

قانون کار مجارستان از کارمندان به خوبی محافظت می کند. قوانین و رویه‌های خاصی وجود دارد که در موارد فسخ، بیماری یا مزایای زایمان باید رعایت شود و شرکت‌ها در صورت عدم رعایت قوانین می‌توانند جریمه و تحریم شوند. هم چانه زنی جمعی و هم شوراهای کاری که نماینده کا ...

بیشتر بخوانید
سیستم بانکی در مجارستان
سیستم بانکی در مجارستان

افتتاح حساب بانکی در مجارستان یک فرآیند آسان و سریع است. به دلیل تعداد زیاد مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند، بانک های مجارستان فرآیندهایی را در نظر گرفته اند که در صورت مهاجرت شما، افتتاح حساب بانکی را تسهیل و ساده می کند. این چیزی است که شما باید بد ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: