مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
در مجارستان کار پیدا کنید

در مجارستان کار پیدا کنید


استخدام در مجارستان

بررسی اجمالی اقتصاد در مجارستان

شهرهای بزرگتر مانند بوداپست Budapest، میسکولک Miskolc و دبرسن Debrecen فرصت های شغلی خوبی دارند. در شهر بوداپست Budapest ، بخش مالی یکی از توسعه‌یافته‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شود و در واقع این شهر به عنوان یکی از اقتصادهای منطقه‌ای اولیه در اتحادیه اروپا رتبه‌بندی می‌شود. همچنین یک بخش فناوری به سرعت در حال توسعه است، و اگر به عنوان یک توسعه دهنده در این زمینه مهارت دارید، قطعا در بوداپست کار پیدا خواهید کرد. این شهر یکی از 100 شهر برتر جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است.  احتمالاً فرصت های کاری در خارج از شهر کمتر است – ولی به این معنی نیست که کاری برای مهاجران وجود ندارد. آموزش زبان انگلیسی در مناطق روستایی جزو مشاغلی است که بسیاری از مردم انجام می دهند و از این نوع کارها در این کشور استقبال می شود.




مجوز کار برای مجارستان

به عنوان یک مهاجر در مجارستان، باید مطمئن شوید که فرم و مجوزهای صحیح برای کار قانونی در این کشور را دارید. با این حال، شهروندان اتحادیه اروپا، EAA و سوئیس نیازی به مجوز کار ندارند، که یکی از دلایلی است که مجارستان یک مقصد محبوب برای این مهاجران است. تا زمانی که اطلاعات کامل خود و هدفتان از انجام کاری که انجام می دهید به مردم اطلاع دهید، می توانید بدون مشکل در سیستم استخدامی مجارستان ثبت نام کنید.

برای اتباع غیر اتحادیه اروپا با مهارت بالا، بلوکارت اتحادیه اروپا مورد نیاز است. این کارت تا دو سال اعتبار دارد و به شما این امکان را می دهد تا در این کشور کار کنید.

جست و جوی کار در مجارستان

اگر به دنبال کار در مجارستان هستید، باید بدانید کجا بروید و چگونه شروع کنید – البته گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد و لازم باشد بدانید که اکثر افراد بیشتر به دنبال کدام بخش از مشاغل هستند.

به طور معمول، کمبود نیروی کار بسیار ماهر در زمینه فن آوری یا فناوری اطلاعات وجود دارد، و اگر بتوانید با استفاده از تماس های موجود یا انتقال خود اقدام کنید، به گرمی وارد این کشور خواهید شد. استانداردهای استخدام و شرایط به طور کلی مشابه با اروپای غربی است و مزایای خوبی برای دریافت حقوق در تعطیلات همچنین دوره زایمان و مرخصی استعلاجی دارد.

از نظر یافتن شغل، روزنامه‌های محلی گزینه خوبی برای شروع هستند، و هیئت‌های شغلی اغلب فهرست‌هایی به زبان انگلیسی برای کمک به امور مهاجران دارند. همچنین می توانید در اداره کار و بورس های کاری ثبت نام کنید. روزنامه های خارجی نیز فرصت های شغل دارند، پس فراموش نکنید که ثبت نام کنید و از طریق مجلات صنعتی مرتبط در زمینه مهارت خود چک کنید.

یافتن شغل در مجارستان ممکن است زمان ببرد اما مانند بقیه مناطق اروپا است، همچنین ناگفته نماند که فرآیند مصاحبه نیز مشابه باشد. مجارستان با شرایط کاری خوب، فرهنگ پر رونق و سیستم های بهداشتی و آموزشی در حال بهبود، فرصتی عالی برای مهاجرانی است که به دنبال زندگی و کار در این بخش از اروپا هستند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

استخدام افراد خارجی در مجارستان
استخدام افراد خارجی در مجارستان

از آنجایی که مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و در منطقه شینگن قرار دارد، مزایای کار و زندگی در مجارستان می تواند فراوان باشد. مجارستان اقتصاد قوی و متنوعی دارد که بر سطح تولید بالا در بخش‌های مختلف تمرکز دارد. این بدان معناست که فرصت های شغلی در صنعت فن ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار در مجارستان
شرایط کار در مجارستان

قانون کار مجارستان از کارمندان به خوبی محافظت می کند. قوانین و رویه‌های خاصی وجود دارد که در موارد فسخ، بیماری یا مزایای زایمان باید رعایت شود و شرکت‌ها در صورت عدم رعایت قوانین می‌توانند جریمه و تحریم شوند. هم چانه زنی جمعی و هم شوراهای کاری که نماینده کا ...

بیشتر بخوانید
سیستم بانکی در مجارستان
سیستم بانکی در مجارستان

افتتاح حساب بانکی در مجارستان یک فرآیند آسان و سریع است. به دلیل تعداد زیاد مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند، بانک های مجارستان فرآیندهایی را در نظر گرفته اند که در صورت مهاجرت شما، افتتاح حساب بانکی را تسهیل و ساده می کند. این چیزی است که شما باید بد ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: