ریدینگ PTE مثل آب خوردن میشه برات بعد از خوندن این مقاله – بخش اول

ریدینگ PTE  مثل آب خوردن میشه برات بعد از خوندن این مقاله – بخش اول

نگران بخش ریدینگ نباشید!

خیلی از مردم عادت به خواندن ندارند. به همین دلیل است که خیلی از کسانی که در PTE-A شرکت می‌کنند در قسمت Reading Module مشکل دارند. در این مقاله چند نکته، ترفند و استراتژی سودمند برای تمرین کردن و به حداکثر رساندن نمره را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

با یک سرعت نرمال بخوانید

خواندن متن یک کار خیلی پیچیده است چون آنچه که شما می‌گویید باید توسط یک کامپیوتر دقیقاً ثبت و تفسیر شود. برای اینکه این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود باید با یک سرعت نرمال صحبت کنید، نه خیلی تند و نه خیلی کند. باید از مکث‌های طولانی و صداهایی مثل «aahs» و «umhs» که هر دو باعث پایین آمدن نمره شما می‌شوند اجتناب کنید. 

از صحبت کردن با لهجه‌ای مبالغه‌آمیز خودداری کنید

خیلی از آسیایی‌ها این تصور غلط را دارند که باید با لهجه حرف بزنند تا کامپیوتر را تحت تأثیر قرار بدهند. این اشتباه است. عادی صحبت کنید. سعی کنید هر کلمه را با تلفظ درست آن و بدون هرگونه مکث یا وقفه اضافی ادا کنید. 

زمان خود را مدیریت کنید

برای تمام کردن Reading Section، بعد از شروع ماژول، باید بدانید برای هر سؤال چقدر وقت دارید. برای اینکه وقت کم نیارید هم‌زمان که سؤال‌ها را حل می‌کنید ساعت را هم زیر نظر داشته باشید.

وقت خود را با فکر کردن زیاد روی یک سؤال سخت تلف نکنید. مواظب وقتی که برای هر سؤال می‌گذارید باشید. در زمان جلسات تمرینی قبل از آزمون، سؤالاتی که بیشترین وقت را می‌گیرند شناسایی کنید. از این راه می‌توانید برای کاهش دادن زمان مورد نیاز انجام این بخش‌ها اقدامات لازم را انجام بدهید. 

یکی از انواع سؤالات ممکن است خیلی پیچیده و گیج‌کننده باشد: متن‌های سؤالات چندگزینه‌ای. سعی کنید آنها را فقط یک بار بخوانید. خیلی از داوطلبان بی‌تجربه با خواندن چندباره سؤال و گزینه‌ها وقت خودشان را هدر می‌دهند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

کسب نمره ی هفت در آزمون آیلتس

کسب نمره ی هفت در آزمون آیلتس

خيلي از کساني که براي مهاجرت به کشورهاي استراليا، نيوزلند و کانادا اقدام مي کنند و همچنين اون دسته از زبان آموزاني که قصد ادامه تحصيل در کشورهاي مختلف اروپايي يا امريکاي شمالي را دارند به نمره 7 در امتحان آيلتس نياز دارند.اگر شما سطح زبان متوسطي داشته باشي ...

بیشتر بخوانید
توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

قانون ساده ای که در مورد توصیف کننده ها صادق است این است که توصیف کننده ها می بایست نزدیک ترین عبارت به اسم و یا عبارت مورد وصف خود باشند. در زبان انگلیسی، صفت، اسم را توصیف میکند و قید، صفت و فعل را توصیف میکند. ...

بیشتر بخوانید
اصطلاحات رسمی و غیر رسمی رایج در مکالمات انگلیسی تلفنی در کسب و کار (بخش دوم)

اصطلاحات رسمی و غیر رسمی رایج در مکالمات انگلیسی تلفنی در کسب و کار (بخش دوم)

دانستن اصطلاحات بازرگانی برای مکالمات به زبان انگلیسی ضروری و امری حیاتی است، در این مقاله این اصطلاحات را بیآموزید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter