تقویت انگلیسی بازرگانی برای محیط کار (بخش دوم)

تقویت انگلیسی بازرگانی برای محیط کار (بخش دوم)

بعضیا میگن که گرامر تو انگلیسی بازرگانی، به‌اندازه‌ی انگلیسی عمومی، اهمیت نداره. من با این حرف مخالفم. یادگیری خوب گرامر، باعث افزایش علاقه و حس شما نسبت به زبان میشه. هرچی بیشتر انگلیسی درست و صحیح رو بشناسین، حس‌تون نسبت به اونچه درسته و اونچه درست به نظر میرسه، بیشتر میشه. برای یادگیری گرامر، از فرایندهای یادگیری مشابه واژگان میشه استفاده کرد: جملاتی که می‌خواین روی اون تمرکز کنین، رو توی یه دفترچه یادداشت بنویسین تا دوباره تو آخر روز، اون رو بخونین.

خارج از محل کار، ساعت‌های زیادی هست که ما صرف تماشای فیلم و خوندن می‌کنیم. خوندن به زبان انگلیسی برای لذت بردن، تو اینجا مهمه. بعد از تماشای فیلم یا خوندن کتاب به‌مدت 30 دقیقه، نوشتن چند تا یادداشت، یه تمرین عالیه. ما می‌تونیم همچنین با دقت بیشتری به زبانی که همکاران‌مون تو جلسات استفاده می‌کنن، گوش کنیم. اگه برای زبانی که می‌خوایم از اون استفاده کنیم، هدف داشته باشیم، یه جلسه‌ی هفتگی تیمی، زمان بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی و تمرین کردنه.

تجربه به من نشون داده که یه معلم خصوصی که بتونه شما رو تصحیح کنه و در مورد سطح انگلیسی‌تون، بهتون بازخورد بده، برای رسیدن به سطوح بالا خیلی مهمه. اگه در حال حاضر به انگلیسی بازرگانی مسلط هستین، برای رسیدن به سطوح بالاتر، هنوز به کمک و اصلاح نیاز دارین. من شرایط مشابهی رو تو آلمانی تجربه کردم. تو سطح B2، هنوز راه طولانی پیش روئه: کنفرانس‌ها و جلسات طولانی‌ به زبان آلمانی، یه چالشه. رویدادهای اجتماعی هم می‌تونه سخت باشه. تو سطح C1، می‌تونین به‌خوبی آلمانی صحبت کنین و حرفای کسانی که زبان مادری‌شون آلمانیه رو بفهمین، اما همچنان ممکنه احساس سردرگمی کنین.




خلاصه اینکه، فراتر از خوندن و صحبت کردن و گرامر و نوشتن، از نظر من، 4 بخش عمیق‌تر وجود داره که باید به اونا توجه کنین:

  • ایجاد سازماندهی و یادداشت‌برداری کردن
  • تمرین زبانی که می‌خواین روی اون تمرکز کنین
  • خوندن برای کار و تفریح
  • گرفتن بازخورد خاص در مورد اشتباهات

یادگیری زبان انگلیسی برای کار شما، یه مزیت پنهان داره. مهارت‌های نرم تو دنیای مدرن، به طور فزاینده‌ای اهمیت داره. از طریق تمرکز بر زبان انگلیسی در سطوح بالا تو محل کار، زبان‌آموزا می‌تونن به همون اندازه‌ی اسپیکرهای بومی، اسپیکرهای خوبی بشن. پس، چالش‌های زبانی می‌تونه فرصت‌هایی رو برای رشد شخصی و حرفه‌ای براتون فراهم کنه.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter