دوازده ایده برای داشتن شغلی موفق در سال 2020 (بخش اول)

دوازده ایده برای داشتن شغلی موفق در سال 2020 (بخش اول)

فکر کردن به یک ایده تجاری که در حال حاضر در بازار رایج است، آسان است، اما به وجود آوردن یک ایده تجاری منحصر به فرد شجاعت و شکیبایی می طلبد. از خود بپرسید که جای چه ایده های خلاقانه کسب و کاری در زندگی تان خالی ست. مسئله ای که شما یا عزیزانتان را تحت تأثیر قرارمی دهد چیست؟ هنگامی که یک مشکل را پیدا کرده و راه حلی برای آن ایجاد کردید، ایده شما می تواند به مخاطبان زیادی کمک کند ، یک تقاضای بزرگ را برآورده کند و به یک تجارت موفق منجر شود.

اگر برای داشتن ایده های بی نظیر و خلاقانه تجاری در سال 2020 به الهام نیاز دارید، از این شرکت های هوشمندانه که ورق را برگردانده اند یاد بگیرید و به این فکر کنید که چه مشکلی را می توانید حل کنید.

مونتاژ و تحویل بسته آمادگی درهنگام حادثه و موقعیت های اورژانسی 

از نظر ایده های تجاری منحصر به فرد که به خصوص برای سال 2020 مناسب به نظر می رسند، کسب و کاری که بسته های آمادگی حادثه و شرایط اضطراری را فراهم می کند، جدید و دارای مخااطب است. Ready To Go Survival که پس از طوفان sandy راه اندازی شده است برای ارائه بسته های شخصی برای هر کسی که حادثه ای را پیش بینی می کند، ارائه شده است و خدمات خود را با فیلم های YouTube درباره ی جزئیات حوادث اخیر و احتمالی، تصاویر طنز در فیسبوک که این موضوع جدی را کمی سبک می کند و پست های وبلاگی همراه کرده است که به مردم کمک می کند تا تا در صورت بروز فاجعه یا شرایط اضطراری آگاه و آماده باشند.

مشاور گل و گیاه

گل ها و گیاهان را به خوبی می شناسید؟ به دیگر دارندگان گیاهان کمک کنید که سبزیجات خود را سالم و پر رونق نگه دارند. نیک کوتسامپاس، یا بهتر بگوییم کشاورز نیک، دقیقاً این نوع مشاوره را برای مردم شهر نیویورک ارائه داده است. او همچنین سایر خدمات مناسب گیاهان مانند کمک حضوری برای خرید گیاهان را هم ارائه می دهد.

تهیه بسته وعده های غذایی خانگی و تحویل محلی

برای کسانی که نمی توانند به فروشگاه های مواد غذایی مراجعه کنند یا در تلاشند تا وعده های غذایی تازه و سالم که طعم خوبی هم داشته باشند تهیه کنند، شور و اشتیاق شما در آشپزی را به مبنع درامدی بالقوه برای شما تبدیل می کنند. چندین مارک بسته وعده غذایی مانند Blue Apron  و HelloFresh مدتها است که از طریق اشتراک آنلاین خدمات مشابه ارائه می دهند، اما ایده بی نظیر تجاری شما می تواند به شما در ایجاد ارتباط پایدار با افراد منطقه کمک کند.

تجارت الکترونیکی که حق خود را گرفت

کسب و کار آنلاین I Do Now I Don't از یک خلأ شروع شد: بنیانگذار آن نامزدی اش به هم خورد و در تلاش بود تا حلقه 10،000 دلاری را به جواهرات فروشی بازگرداند، اما آنها فقط 3500 دلار پیشنهاد دادند. اکنون سایت تجارت الکترونیکی او جواهرات کم استفاده شده و سایر لوازم جانبی را به فروش می رساند. به طور معمول، این شرکت پول بیشتری به فروشنده می دهد و قیمت کمتری را نسبت به فروشگاه جواهرات به خریدار ارائه می دهد. این سایت، واسطه را - و همچنین مبلغی که باید به راننده یا کارمندان پرداخت شود - تا حد ممکن از بین می برد.


کمیته (پاکسازی) مهمانی

جای تعجب نیست که بعد از یک شب خوردن و نوشیدن خوراکی های مختلف، بیشتر مردم نخواهند خانه خود را تمیز کنند. اینجاست که Hangover Helpers وارد می شود. این شرکت نه تنها ریخت و پاشیدگی پس از مهمانی شما را مرتب میکند، بلکه صبحانه را هم (با انتخاب شما 'چرب' یا 'سالم') فراهم می کند تا بهترین حس ممکن را داشته باشید-البته این کار را بدون اضافه کردن ریخت و پاشیدگی یا ظروف نشسته انجام می دهد. با پیشرفت ایده های نوآورانه، این سرویس به ظاهر طاقت فرسا در بین همه مناطق بسیار مورد تقاضا است و فقط به مهارت های ساده - پخت و پز، تمیز کردن - کارگران خود نیاز دارد.

خرید بدون بسته بندی (پلاستیک)

مصرف کنندگان به طور فزاینده نگران منابعی هستند که در فرآیند بسته بندی مواد غذایی هدر می روند. غالباً اتصالات مقوایی، پلاستیکی، استروفیوم و بندهای بسته بندی قابل بازیافت نیستند و منجر به ضایعات زیست محیطی می شوند. در پاسخ، Package Free Shop (فروشگاه بدون بسته بندی)، یک فروشگاه جدید با ضایعات صفر در نیویورک سیتی، جایگزین های ساده ای برای محصولات پلاستیکی یکبار مصرف ارائه می دهد. از زمان افتتاح، این شرکت تخمین زده است که مانع ورود 597،640 نی پلاستیکی، 851.950 کیسه پلاستیکی و 490855 لیوان غیر قابل بازیافت به محل دفن زباله ها شده است.

ناهار رایگان (همراه با بازاریابی)

 Spread در منهتن از عشق افراد به غذای رایگان بهره برده و یک استراتژی بازاریابی نوآورانه برای رستوران های محلی ارائه می دهد. این شرکت به رستوران های جدید و شناخته نشده کمک می کند تا با تطبیق مشاغل موجود در منطقه با غذاهای مورد علاقه آنها و فرستادن نمونه غذاهای رایگان مستقیم به محل کار افراد، پایگاه های مشتری های خود را بسازند. پس از تحویل نمونه غذاها، گروه دریافت کننده ی غذا فرم نظرسنجی ای را در مورد غذا پر می کنند. سپس Spread تحویل غافلگیرانه نمونه غذای رایگان بعدی به این گروه را برنامه ریزی میکند.

هر تحویل غذا، همراه با چند کوپن و همچنین کارت است که جزئیات رستوران در آن درج شده است. در این صورت، اگر شما و کارمندانتان از خوردن یک غذا لذت ببرید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه غذای شما از کجا آمده و چطور می توانید دوباره از آن رستوران غذا سفارش دهید، به دست آورید.

فضاهای کاری قابل انعطاف و اشتراکی

هر روز، فناوری این امکان را برای کارمندان و کارآفرینان فراهم می کند که مشاغل خود را اداره کرده و کار را در مکان های دیگر هم انجام دهند، این بدان معناست که مشاغل لزوماً نباید در اجاره یا خرید فضای اداری سرمایه گذاری کنند.

WeWork فضای اداری را برای افرادی که دفتر کار ندارند فراهم می کند و گزینه های عضویت انعطاف پذیر ماهانه را برای نویسنگان آزاد و شرکت های بزرگ فراهم می کند. نویسنده هایی که ترجیح می دهند در خارج از خانه خود کار کنند می توانند فضای کاری معتبرتری نسبت به کافی شاپ محلی داشته باشند. شرکت ها و تیم های دیگر هم می توانند مکانی برای جلسات و رویدادهای خود داشته باشند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter