مارکتینگ چیست؟

مارکتینگ چیست؟

بازاریابی در واقع هنر پیدا کردن مشتری برای محصولات و خدمات جهت رسیدن به منافع مالی می باشد. شما می بایست یک محصول یا خدماتی مفید که مشتریان به آن نیاز دارند را بیابید یا تولید کنید. 

چطور؟

شما می بایست گروهی از مردم که برای مشکلشان نیاز به راه حل دارند را یافته و بهتر از هر شخص دیگری نیاز آنها را برآورده کنید. به عبارت ساده تر شما باید مشکلات مردم  را با ایجاد منفعت  برای خود حل کنید. شما هر چه بهتر مشکلات را حل کنید بیشتر نیز می توانید سود کنید. فراموش کنید که شما در حال فروش محصول یا خدمات هستید شما در واقع تجربه ای خاص را بازاریابی می کنید.


این تجربه شامل موارد زیر می باشد:

  • آشنایی در باره محصول
  • احساس نیاز به محصول 
  • سفارش دادن محصول 
  • بدست آوردن محصول
  • رضایت از محصول

برای موفقیت لازم است تجربه ای که مشتری شما به آن نیاز دارد را در طول زمانی که با شما در ارتباط هست  برای او ایجاد کنید.سعی کنید مشتریان علاقه مند را شناسایی کرده و مخاطبین خود را از کسانی انتخاب کنید که بیشتر از همه آمادگی و تمایل برای خرید محصول شما دارند.منابع بازاریابی خود را در جهت تبدیل این افراد به مشتریان خود با کمترین هزینه و بیشترین سود قرار دهید. هزینه ای برای صحبت با افرادی که محصول شما را نمی خرند و یا نخواهند خرید هدر نکنید. در ذهن خود مشتری ایده آل خود را تجسم کنید . این همان فردی است که شما به دنبال او هستید تا او را بیابید و با او صحبت کنید. کار شما در بازاریابی این است که شرایط را برای مشتری جهت انتخاب شما و پرداخت به شما آسان کنید.هدف نهایی در بازاریابی این است که شما در این زمینه چقدر موثر عمل می کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter