برنامه 8 هفته ای برای موفقیت در GMAT

برنامه 8 هفته ای برای موفقیت در GMAT

کمی نگران بودن در مورد آزمون جی‌مت، امری طبیعی است. با نزدیک شدن به آزمون، با یک برنامه‌ی درست و محکم مطالعاتی، اضطراب خود را کاهش داده و بر اساس آن برنامه، اقدام به درس خواندن کنید. از آزمون‌ها و منابع عملی، بیشترین بهره را ببرید، از نحوه‌ی یادگیری خود آگاه باشید و در طول همه‌ی این مراحل، نگاه مثبت داشته باشید. فقط به ‌خود یادآوری کنید که آنچه لازم است، در اختیار دارید! مثل هر هدف مهمی در زندگی، آمادگی و سخت‌ کوشی، نتیجه می‌دهد.

آماده شدن برای آزمون جی‌مت، به زمان و تلاش زیاد و یک رویکرد مناسب نیاز دارد. از مسیر داوطلبان قوی پیروی کنید: برنامه‌ی مطالعاتی خود را دنبال کنید، بدانید چگونه بیشترین بهره را از آزمون‌های آزمایشی ببرید، از نحوه‌ی یادگیری خود آگاه باشید و با نگرشی آرام و مثبت، به تلاش برای آماده ‌سازی برای آزمون بپردازید.

برنامه داشته باشید. داوطلبان قوی جی‌مت، دارای یک طرح مطالعاتی قوی هستند. این طرح به آن‌ها کمک می‌کند هفته به هفته در مسیر مطالعاتی خود باقی بمانند و این مداومت در تحصیل، به پیشرفت تبدیل می‌شود. در روزهای خاص، موضوعاتی را که می‌خواهید روی آن‌ها کار کنید و فعالیت‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید، مشخص کنید، مانند پاسخ دادن به سوالات تمرینی یا شرکت در یک آزمون کامل آزمایشی.




از نحوه‌ی یادگیری خود آگاه باشید. تمرین، یکی از باارزش‌ ترین عناصر آماده ‌سازی برای آزمون GMAT است. همچون اینکه در روز آزمون اصلی خود نشسته‌اید، با هر آزمون آزمایشی برخورد کنید. این به شما کمک می‌کند عادت کنید که برای مدت زمان طولانی تمرکز کنید، با سرعت مناسب جلو بروید و استقامت خود را حفظ کنید.

بدانید که چگونه یاد می‌گیرید. داوطلبان قوی، نقاط قوت خود را می‌دانند و از آن برای به‌ حداکثر رساندن زمان مطالعه و عملکرد خوب استفاده می‌کنند. تنها یک روش درست برای آماده شدن برای آزمون جی‌مت وجود ندارد. روش درست، روشی است که برای شما مناسب است. ممکن است دریابید که به مسئولیت ‌پذیری و حضور در کلاس نیاز دارید یا شاید با خودآموزی، بهتر درس می‌خوانید.

ذهنیت مثبتی داشته باشید. وقتی زمان گذاشتید و کار خود را برای آمادگی در آزمون جی‌مت انجام دادید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، رفع نگرانی و آرامش است. استرس روز آزمون، فقط مانع شما خواهد شد. داوطلبان قوی جی‌مت، با نگرش مثبت و توانمندی وارد آزمون می‌شوند، آن‌ها می‌دانند که آماده هستند و به توانایی‌های خود اطمینان دارند.

آماده ‌سازی برای آزمون جی‌مت خود را حداقل شش ماه قبل از رسیدن به نتایج آزمون، شروع کنید. اگر داوطلبان تا حدودی با محتوای اصلی آزمون جی‌مت آشنایی داشته باشند، حداقل به جدول زمانی مطالعاتی هشت هفته‌ای نیاز دارند، اما، شما بهترین داور در مورد زمان لازم برای آماده ‌سازی خود هستید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter