منابع تست تمرینی جی مت- Veritas & Princeton

منابع تست تمرینی جی مت- Veritas & Princeton

Veritas

Veritas، منبع تست تمرینی رایگان دیگه‌ای برای امتحان جی‌مته که سوالای تمرینی با کیفیت بالایی داره. شما می‌تونین این امتحان رو به طور کامل انجام بدین یا فقط بخش‌های خاصی رو انتخاب کنین.

مثل تست‌های رسمی تمرینی جی‌مت، شما می‌تونین هر زمان که خواستین، امتحان رو متوقف کنین. با این وجود، توصیه میشه که امتحان رو به‌صورت کامل انجام بدین و از زمان‌بندی اصلی جی‌مت برای بالا بردن توانتون توی روز آزمون اصلی، پیروی کنین.

در صورت داشتن شرایط خاص، می‌تونین از 50٪ یا 100٪ زمان اضافی استفاده کنین. برای دسترسی به آزمون، به VeritasPrep.com برید و یک حساب کاربری، تو اون ایجاد کنید. این شرکت، همچنین شش تست تمرینی جی‌مت کامپیوتری رو به‌قیمت 49 دلار ارائه میده.

Princeton Review

وقتی در Princeton Review، یک حساب کاربری ایجاد می‌کنین، می‌تونین به یک تست تمرینی جی‌مت رایگان دسترسی پیدا کنین. شما می‌تونین امتحان رو به‌صورت آنلاین انجام بدین یا می‌تونین برای یک جلسه‌ی آزمون تمرینی، ثبت‌نام کنین.

برای مثال، امتحان‌های منطقه‌ی بوستون، توی کالج‌های محلی مثل دانشگاه Northeastern و Brandeis برگزار میشه. این امتحان‌ها، به شما یک تجربه‌ی واقعی از مرکز آزمون رو میده، اما اکثراً برای ارتقای کلاس‌ها و آموزش Princeton Review برگزار میشه.

سوالای امتحان Princeton Review، مثل سوالای آزمون اصلیه و با فُرمت جی‌مت، مطابقت داره. بدون داشتن نسخه‌ی مناسب جاوا، برخی از کاربرا ممکنه تو دسترسی به این تست تمرینی، مشکل داشته باشن. شما همچنین باید تمام نرم‌افزارهای تبلیغاتی رو هم خاموش کنین.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter