منابع تست تمرینی جی مت 800Score Test & McGraw-Hill

منابع تست تمرینی جی مت 800Score Test & McGraw-Hill

800 Score Test

برای شرکت توی امتحان جی‌مت رایگان 800 Score Test، تنها کاری که باید انجام بدین، وارد کردن یک Username و Password و شروع به امتحان دادنه. شما پنج تا تست تمرینی رو مشاهده می‌کنین، اما فقط تست اول، رایگانه. قیمت حضور تو چهار تست بعدی، 24.95 دلاره.

فُرمت و تصاویر این تست‌های آزمایشی، دقیقاً منعکس‌کننده‌ی آزمون اصلی جی‌مت نیست. یعنی، سوالا نسبتاً شبیه سوالای اصلی آزمون جی‌مت هستن و هر دو بخش ریاضی و وربال، دارای فرمت سازگار هستن.

در پایان آزمون رایگان جی‌مت 800 Score، شما می‌تونین به ‌مرور جواب‌هاتون بپردازین، توضیحات مربوط به پاسخ‌ها رو بخونین و ببینین که برای هر سوال، چقدر وقت صرف کردین. اگه تصمیم گرفتین که آزمون رو یکباره ندین، می‌تونین نتایج‌تون رو ذخیره کنین، بعداً به اون برگردین و از جایی‌که ترک کردین، دوباره شروع کنین.

McGraw-Hill

شش تست جی‌مت McGraw-Hill رایگانه و هر کدوم از این تست‌ها، سه بخش از چهار بخش جی‌مت رو دارا هستن، یعنی بخش آنالیتیک رایتینگ ندارن و به غیر از این بخش، تمام سوالات آزمون اصلی جی‌مت رو پوشش میدن.

تصاویر امتحان‌ها شباهت زیادی با آزمون حقیقی جی‌مت ندارن، اما سوالا مناسب هستن. سوالای بخش های وربال و Integrated Reasoning خیلی قوی هستن، در حالی که سوالای کوانت آسون‌تر از امتحان اصلین.

شما می‌تونین تست‌های جی‌مت رایگان McGraw-Hill رو با محدودیت زمانی یا بدون محدودیت زمانی انجام بدین یا می‌تونین پیشرفت‌تون رو تو پاسخ به سوالا، تو هر زمانی ذخیره کنین. کارنامه‌تون به شما میگه که تو هر بخش به چند سوال، درست جواب دادین و قادرین توضیحات مربوط به جواب‌ها رو بررسی کنین.

از اونجایی‌که کارنامه‌تون به شما درصد پاسخ‌های صحیح‌تون رو نشون میده، این آزمون‌ها-به‌جای آنکه حس واقع‌بینانه‌ای از سطح نمره‌ی جی‌مت‌تون، در اختیار شما قرار بدن- بیشتر به‌عنوان تمرین‌های اضافی تو راه آمادگی برای شرکت تو امتحان اصلی مفیدن.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter