PTE بدون نیاز به کلاس! بخش اول

PTE بدون نیاز به کلاس!  بخش اول

خودآموز PTE

چه مطالعه کردن در خانه، کار جدیدی برایتان باشد و چه به هنر انضباط فردی و تعهد تسلط پیدا کرده باشید، در زیر چند نکته و توصیه برای دستیابی به هدف مورد نظرتان در آماده‌سازی برای PTE به شما ارائه می‌شود. راهنمایی‌های ما را دنبال کنید تا در روز امتحان آماده باشید و با شرایط روحی خوبی سر جلسه بروید. 

وقتی که برای PTE مطالعه می‌کنید برای خودتان یک ساختار ایجاد کنید

وقتی به صورت خودخوان در خانه برای PTE‌ آماده می‌شوید بهتر است برای خودتان یک ساختار ایجاد کنید. برای گرفتن مشاوره رایگان در این باره با مؤسسه ما تماس بگیرید.

هر روز چند ساعت مطالعه کنم؟

توصیه ما این است که هر روز ۱.۵ تا ۳ ساعت و ۴ تا ۵ روز در هفته مطالعه کنید. به صورت ایده‌آل باید حداقل به مدت ۴ تا ۶ هفته برای PTE‌ مطالعه کنید تا شانس خود برای گرفتن بالاترین نمره را به حداکثر برسانید.

جدای از سؤالات تمرینی PTE باید چه چیزی بخوانم؟

ما چند پیشنهاد داریم:

  • هر روز ۳۰ دقیقه را به خواندن متن‌های آکادمیک اختصاص بدهید. چند سایت در مورد اخبار و اتفاقات روزمره وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، مثل Science Daily و The Conversation. وقتی که می‌خوانید بر روی مهارت‌های مختلف کار کنید، از جمله خلاصه کردن، افزایش دایره واژگان، تحلیل گرامر، نشانه‌گذاری و املا.
  • هر روز ۳۰ دقیقه را به تمرین listening اختصاص بدهید تا مهارت درک listening‌ خودتان را بالا ببرید، از پس سرعت افراد «native» بربیایید، دایره واژگان خودتان را افزایش بدهید و خلاصه کردن ایده‌های اصلی را تمرین کنید. برای این کار سخنرانی‌های سایت TED را امتحان کنید، یا از ایستگاه‌های رادیویی و پادکست‌ها از طریق Radio National یا BBC‌ استفاده کنید. 
  • هر روز ۳۰ دقیقه را به تمرین گرامر اختصاص بدهید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

توصیف کننده ها در انشا آزمون SAT

قانون ساده ای که در مورد توصیف کننده ها صادق است این است که توصیف کننده ها می بایست نزدیک ترین عبارت به اسم و یا عبارت مورد وصف خود باشند. در زبان انگلیسی، صفت، اسم را توصیف میکند و قید، صفت و فعل را توصیف میکند. ...

بیشتر بخوانید
آزمون PTE چیست؟

آزمون PTE چیست؟

آزمون PTEیکی از آزمون های زبان در دنیا می باشد که مثل IELTS و TOEFL دارای اعتبار جهانی بوده و در اکثر کشورها برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول می باشد. ...

بیشتر بخوانید
به نمره ی 7 در رایتینگ فکر کنید!

به نمره ی 7 در رایتینگ فکر کنید!

نمونه زیراگر چه سعی بر آن بود که به سادگی هر چه تمام تر نوشته شود، به نظر به نمره 7 آیلتس دست پیدا میکند ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter