پانزده ایده شغلی که شما را پولدار می کند (بخش دوم)

پانزده  ایده شغلی که شما را پولدار می کند (بخش دوم)

بازاریابی دیجیتال

اهمیت اینترنت روز به روز بیشتر می شود و این باعث می شود که پیدا کردن راهی برای بازاریابی برای مشاغل مختلف هر روز سخت تر شود. خدمات بازاریابی دیجیتال همیشه مورد تقاضا است و بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ترجیح می دهند به جای تشکیل پرهزینه ی تیم بازرایابی در دفتر خود، افرادی را در بیرون از شرکت استخدام کنند. اگر در SEO ، بازاریابی محتوا ، pay-per-click ، توسعه وب یا مدیریت رسانه های اجتماعی دستی بر آتش دارید ، می توانید فرصت شغلی ای داشته باشید که به شما امکان می دهد در خانه کار کنید.

بازاریابی دیجیتال برای هر برند بسیار مهم است ، بنابراین بسیار مهم است که مشتریان خود را در زمینه ی استراتژی های بازرایابی پیشرفت دهید. مدیریت رسانه های اجتماعی مستلزم نظارت بر کامنت ها و پیام ها بصورت شبانه روزی است ، نه فقط قرار دادن پست ها به شیوه ی  'پست کن و فراموش کن'. اگر از اجرای برنامه های استراتژیک و دقیق لذت می برید ، بازاریابی دیجیتال می تواند یک کسب و کار مناسب برای شما باشد.

کامیون مواد غذایی

اگر عاشق غذا و مسافرت هستید ، ممکن است کار با کامیون غذا برای شما مناسب باشد. کامیون های فروش غذا در هر شکل و اندازه ارائه می شوند و طیف گسترده ای از میان وعده ها و غذاهای مختلف را به شرکت کنندگان گرسنه  در مراسم یا جشنواره های مختلف ارائه می دهند. غذای مورد علاقه ی خود را بخرید ، به رویدادهایی بروید که دوست دارید در آنها شرکت کنید و خوراکی های مورد علاقه ی  خود را به طور مستقیم به مشتریان گرسنه بفروشید. مطمئناً مشغول به کار خواهید بود ، اما در فضایی که به آن علاقه مند هستید  خواهید بود و با افرادی که علاقه های مشابه با شما دارند ارتباط برقرار خواهید کرد.

کامیون های فروش مواد غذایی ممکن است یک ایده ی جسورانه به نظر برسند ، اما این صنعت در حال رشد است. هزینه ی  تعمیر و نگهداری از یک کامیون به مراتب کمتر از داشتن یک رستوران هزینه دارد و مزیت متحرک بودن را هم دارند. اگر علاقه مند به ارائه لبخند هستید ، راهنمای ما را در مورد راه اندازی سریع کسب و کار کامیون فروش مواد غذایی، بررسی کنید.

خدمات چمن زنی

اگر از بچگی در محیطی دارای  چمن بزرگ شدید ، والدین شما احتمالاً مجبورتان می کرده اند چمن ها را بزنید. برای بسیاری از ما چمن زدن کار پرزحمتی است ، اما برای برخی احساس آرامش به همراه دارد. کار کردن در فضای بیرون از منزل و زیباسازی چشم انداز طبیعی می تواند یک تجربه پاداش بخش باشد و علی رغم این که بسیاری از افراد این کار را خسته کننده می دانند ، می تواند سودآور باشد.

خدمات چمن زنی، علاوه بر برخی تجهیزات اساسی به موارد دیگری از جمله یک تریلر و شاید چند پرسنل، بسته به اینکه چه تعداد مشتری دارید و حجم کارتان چقدر است،  نیاز دارد. می توانید با ارائه خدمات برتر و ایجاد شهرت به عنوان برندی که کاری کامل را با داشتن لبخندی بر لب انجام می دهد ، به سرعت یک سرویس چمن زنی را به یک شرکت بزرگ محوطه سازی تبدیل کنید. اگر کار در فضای باز و ایجاد مناظر زیبا را دوست دارید ، این می تواند کسب و کار شما باشد.

رانندگی تاکس سرویس

اگر شروع به کار برایتان بسیار دلهره آور یا خطرناک به نظر می رسد ، همیشه می توانید از ماشین خود برای رانندگی در تاکسی سرویس استفاده کنید. مخارج و مسئولیت اداره شرکت بر عهده تاکسی سرویس است و به شما آزادی کار می دهد تا به همان اندازه که می خواهید کار کنید. برنامه های کاربردی تاکسی سرویس مانند Uber و Lyft ، به مردم این امکان را داده است تا به مشاغل جانبی  ای بپردازند که درآمد خوبی دارد و تنها نیاز به تمایل به رساندن افراد به مقصدهایشان و گفتگوهای دوستانه ی گاه به گاه دارد.

رانندگان تاکسی سرویس، استقلال مشاغل کوچک را دارند بدون اینکه بار سنگینی را برای مدیریت تدارکات پشت صحنه بر عهده ی فرد بگذارند. اگر به نظر می رسد که هر یک از 9 ایده دیگر به تلاش زیاد یا سرمایه ی زیادی احتیاج دارند ، رانندگی در تاکسی سرویس می تواند راهی عالی برای ورود شما به دنیای کارآفرینی باشد.

نماینده املاک و مستغلات

برای بسیاری از افراد ، سر و کار داشتن با بازار مسکن بسیار سخت است. به عنوان یک نماینده املاک و مستغلات می توانید به مردم کمک کنید خانه رؤیاهای خود را با قیمتی متناسب با بودجه شان پیدا کنند. در بسیاری از ایالت ها ، شما فقط باید چند ماه در کلاس ها شرکت کرده و در امتحان قبول شوید تا بتوانید به عنوان نماینده املاک واجد شرایط شوید. حتی با داشتن گواهینامه برای این شغل، بدون داشتن مهارت های اساسی روابط عمومی، در این کار موفق نخواهید شد. بنابراین اگر فردی اجتماعی نیستید، این شغل ممکن است مسیردرستی برای شما نباشد.




طراح گرافیک

شركتها ، مشاغل كوچك و مالكان تنها به تبليغات چشم نواز نياز دارند ، اماهمه ی افراد سلیقه ی خوبی برای طراحی های زیبا ندارند. اگر در هنر استعداد دارید و می دانید چطور محتوا را در قالب بصری دلپذیری سازماندهی کنید ، می توانید یک کسب و کار طراحی گرافیکی را برای تهیه بروشور ، تبلیغات دیجیتالی ، پوستر و سایر کارهای  تصویری جذاب شروع کنید. مزیت طراحی گرافیک این است که به ابزار کمی از جمله یک لپ تاپ و یک میز نیاز دارد.

کسب و کار چاپ تی شرت

درست مانند طراحی گرافیک ، اگر حس هنری قوی ای داشته باشید ، ممکن است از راه‌اندازی کار چاپ تی شرت لذت ببرید - یا شاید فقط تصاویر را از دیگران بگیرید و آنها را روی تی شرت های ساده چاپ کنید. در هر صورت ، اگر فضایی برای راه اندازی چاپ تی شرت دارید ، می توانید به راحتی ابزارهای لازم را تهیه کرده و کار کوچک خود را شروع کنید.

دراپ شیپینگ (فروش کالا از طریق سایت های خرید آنلاین)

همه شرکت هایی که کالایی را می فروشند ، محلی برای انبار کالا در شرکت خود ندارند.

در دراپ شیپینگ ، افرادی که سایت های تجارت الکترونیکی را اداره می کنند برای انجام کلیه سفارشات به یک شخص ثالث مراجعه می کنند. شخص ثالث احتمالاً یک خرده فروش یا عمده فروش یا نهاد دیگری است که عملیات انبار و حمل و نقل را انجام می دهد. اگر نگران مخارج و فضای فیزیکی یک کسب و کار هستید ، قابلیت انجام دراپ شیپینگ با حداقل موجودی و ابزارهای مورد نیاز، آن را به یک ایده تجاری فوق العاده تبدیل می کند.

موفق ترین مشاغل کوچک کدام ها هستند؟

مشاغل کوچک که شامل طراحی وب سایت و زیرمجموعه های بازاریابی دیجیتال هستند معمولاً جزو مشاغلی هستند که بیشترین فروش را داشته و بیشترین سود را کسب می کنند. اکنون مردم در مورد مشاغل بیشتر از طریق اینترنت یاد می گیرند تا از طرق دیگر، بنابراین یافتن مشتری و یک جریان درآمد ثابت معمولاً دشوار نیست. خدمات تمیز کردن و مشاغل املاک و مستغلات نیز دارای میزان موفقیت بالایی هستند ، که معقول است - همه مردم به خانه احتیاج دارند و ترجیح می دهند که خانه شان تمیز باشد.

یک تجارت کوچک خوب برای شروع چه خواهد بود؟

اگر دوست دارید در حالی که سود خود را به حداکثر میرسانید، حجم کار خود را به حداقل برسانید، ممکن است یک تجارت کوچک خوب برای شروع یکی از مواردی باشد که اغلب موفقیت آمیز هستند. با این حال ، اگر بیشتر علاقه مند به کار در حیطه ی مورد علاقه ی خود هستید در عین حالی که بتوانید درآمد کافی برای زندگی داشته باشید ، یک کار کوچک خوب برای شروع هر کاری است که علاقه و نیاز شما را برآورده سازد ، شما را ملزم به استفاده از مهارت های خود کند و تعادل خوبی را در کار و زندگی به شما ارائه دهد. آنقدر ایده های تجاری زیادی وجود دارند که این سؤال پاسخ صحیح عینی ندارد - شما بهتر از هر کسی می دانید که ایده های کسب و کار کوچک چه سعادت ، موفقیت و ثباتی را برای شما به ارمغان می آورد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter