پانزده ایده شغلی که شما را پولدار می کند(بخش اول)

پانزده  ایده شغلی که شما را پولدار می کند(بخش اول)

با تصمیمی درست در انتخاب بیزینس خود پولدار شوید!

می خواهید یک شغل را شروع کنید اما عملی کردن این ایده برایتان سخت است. اگر می خواهید یک کارآفرین شوید ، مهم است که برای شروع، یک ایده عالی برای کسب و کار داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی انرژی مثبت است. همه اینها با ایده ای شروع می شود که با گذشت زمان امکان رشد و نمو دارد. این لیست شامل 15 ایده عالی برای تجارت است که می تواند به شما در یافتن موفقیت در سال 2020 و بعد از آن کمک کند.

چگونه می توانم تجارت خود را بدون پول شروع کنم؟

برای داشتن یک کسب و کار کوچک، نیازی به پول ندارید. اولین قدم برای شروع یک تجارت بدون داشتن پول ، حفظ شغل فعلی و راه اندازی کسب و کاری کوچک است ، شغلی که فعلاً یک کار جانبی باشد. سپس ، برنامه کسب و کار خود را تهیه، و مصرف کننده ، بازار و چالش های احتمالی خود را تحلیل کنید. با نزدیک شدن به مراحل پایانی این برنامه ریزی ، بهتر خواهید دانست که چه مقدار پول برای شروع کار خود نیاز دارید.

چگونه می توانم یک کسب و کار کوچک را در خانه شروع کنم؟

مشاغل مستقر در خانه معمولاً راحت ترین و قابل کنترل ترین ایده های تجاری کوچک هستند. با این تفاسیر ، همه ایده های تجاری خوب، برای کار در خانه مناسب نیستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تجارت شما می تواند از خانه مدیریت شود – مشاغلی که به شدت به حضور شخصی در محل کار دارند، ممکن است مناسب نباشند. در برنامه و بودجه کسب و کارتان، حتماً هرگونه لوازم اداری و ابزاری را که ایده های کسب و کار آنلاین شما را امکان پذیر می سازد ، مانند رایانه تجاری جداگانه ، یک میز مناسب ، اینترنت پر سرعت ، کابینت های مخصوص پرونده ها و یک وب سایت برای تجارت خود، بگنجانید.

اگر آماده شروع کسب و کار خود هستید ، این 15 ایده تجاری عالی را مد نظر قرار دهید.

خدمات رونویسی (پیاده کردن فایل های صوتی)

اگر شنوایی قوی ای دارید و می توانید سریع تایپ کنید ، پیاده کردن فایل های صوتی ایده خوبی است که به شما امکان می دهد با یک برنامه منعطف در خانه کار کنید. خدمات رونویسی در پزشکی بسیار کاربرد دارد خصوصاً به این دلیل که فناوری تشخیص صدا برای ضبط گزارش های پزشکی این روزها خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نمی خواهید به یکباره کاری را شروع کنید ، یا اگر شغل روزانه ای دارید که دوست دارید فعلاً آن را حفظ کنید ، می توانید به تعداد دلخواه کار رونویسی قبول کنید. برای افزایش چشم انداز شغلی خود و توجیه دستمزد بیشتر ، انجام حرفه ای رونویسی و یا یاد گرفتن چند تخصص را مد نظر قرار دهید.

رونویسی کنندگان حیطه ی  پزشکی به طور معمول 6 تا 14 سنت برای هر خط رونویسی دریافت می کنند که می توانند به راحتی به مبلغ قابل توجهی برسد. زمان معمول برای به چرخش درآمدن کارهای رونویسی 24 ساعت است ، بنابراین مهم است که روی کارهایی که قبول می کنید به خوبی متمرکز شوید. با این حال ، داشتن انعطاف پذیری و پذیرش تنها چند درخواست برای شروع، به این معنی ست که می توانید به آرامی کار را شروع کرده و هر زمان آماده بودید، میزان کار خود را افزایش دهید. دلیل این امر این است که کار رونویسی از آن دسته مشاغلی ست که می توان به تدریج آن را شروع کرد و نهایتاً به پیشرفت رسید. از همه بهتراین است که این کار مخارج بسیار کمی دارد. شما فقط به رایانه ، نرم افزار مناسب و سرویس پیام رسانی ایمن احتیاج دارید.


سازمان دهنده ی حرفه ای

به دنبال یک ایده کسب و کار هستید که واقعاً بتواند ' شادی' ایجاد کند؟ سازمان دهندگان حرفه ای ، مانند ماری کوندو ، به افراد کمک می کنند تا زندگی خود را منسجم کرده و مایحتاج آن را به حداقل برسانند. در عصر ماتریالیسم ، خواسته مهم بسیاری از مردم این است که به جای آنکه بگذارند دارایی هایشان کنترل زندگی آنها را درد دست بگیرد، خودشان داشته هایشان را محدود کرده و کنترل آنها را به دست بگیرند. مینیمالیسم بسیار پرطرفدار است ، اما اغلب برای مردم کنار گذاشتن چیزهایی که مدت طولانی در اختیارشان بوده سخت است. بخشی از کار سازمان دهنده حرفه ای کمک به مشتریان برای توسعه سیستمی برای محدود سازی و حفظ ثبات است.

اگر شما یک فرد کاملاً منظم هستید که از کارکردن در فضاهای  مختلف و ایجاد راحتی در آنها لذت می برید ، ممکن است در هدایت دیگران برای انجام همین کارها هم موفق باشید. مردم برای ابداع روشی برای محدود کردن دارایی و تعداد لوازم شان و سپس حفظ شرایط به همین صورت، به شما دستمزد می دهند. برای ارتقاء شغلی خود ، از مشتری ها بخواهید تا به شما اجازه دهند عکس های  'قبل و بعد' از قسمت های مختلف خانه های آنها، که خودتان سازماندهی کرده اید، بگیرید و از این عکس ها برای تبلیغ کار خود در رسانه های اجتماعی و جذب مشتری بیشتراستفاده کنید.

خدمات تمیز کردن

اگر تمیز کردن را دوست دارید، می توانید به راحتی آن را به یک شغل تبدیل کنید. با داشتن تعداد کمی از کارمندان و وسایل نظافت و حمل و نقل ، می توانید خدمات تمیز کردن را به صاحبان خانه ها ، مجتمع های آپارتمانی و املاک تجاری ارائه دهید. بیشتر ارائه دهندگان خدمات نظافتی  تا 30 دلار یا 40 دلار در هر ساعت دستمزد می گیرند. خدمات نظافتی مشاغل ساده ای هستند که مخارج نسبتاً کمی دارند. فقط به برنامه ریزی ، پشتکار و بازاریابی برای معرفی شغل خود به دیگران نیاز دارید.

اگر می خواهید با سایر ارائه دهنگان خدمات نظافتی متفاوت باشید ، اضافه کردن گزینه های خاص مانند پولیش کف یا شستشوی فضای بیرونی سختمان را با هزینه اضافی در نظر بگیرید. این خدمات می تواند عامل اصلی تعیین کننده بین خدمان نظافتی جدید شما و شرکت های بزرگی باشد که لیست مشتریانشان طولانی تر از آن است که آن سطح از نظافت را ارائه دهند.

نویسنده مستقل 

اگر در استفاده از لغات و زبان استعداد دارید ، می توانید کار خود را به عنوان یک نویسنده مستقل شروع کنید. چه وبلاگ ، چه مطالب وب سایت و چه اطلاعیه های مطبوعاتی را بنویسید ، بسیاری از شرکت ها هزینه خدمات شما را پرداخت می کنند. می توانید با افزودن مهارت های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به کارتان ، ارزش خود را افزایش داده و به مشتریان خود کمک کنید تا استراتژی درست برای یافتن کلمات کلیدی خاصی که مخاطبان مورد نظر آنها در جستجوی آنلاین خود استفاده کرده اند را به کار برند. بیشتر نویسندگان مستقل در هر ساعت 40 تا 50 دلار دریافت می کنند ، اما کسانی که دارای تخصص در یک حیطه ی خاص هستند می توانند حتی بیشتر از این مبلغ دستمزد بگیرند.

نویسندگی آزاد شغلی عالی ست، زیرا تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید ، می توانید کار کنید. این شغلی است که می توانید به راحتی در خانه ی خود و حتی در صورت مسافرت، در جاده انجام دهید. اگر شبکه ای برای خود ایجاد کنید که به اندازه ی کافی بزرگ باشد و تعداد بالایی از مشتریانتان از کار شما شما راضی باشند، ، حتی می توانید نویسندگی را به عنوان شغل تمام وقت خود انتخاب کنید.

خدمات مراقبت از سالمندان در منزل

داشتن پیشینه ی  مراقبت کردن از کسی و مهربان و مهمان نواز بودن، می تواند برای کمک به سالمندانی که نیاز به مراقبت در منزل خود دارند ، بسیار مؤثر باشد. تقاضا برای چنین خدماتی در حال رشد هم هست. طبق اعلام موسسه ملی پیری ، بین سالهای 2010 تا 2050 ، پیش بینی می شود جمعیت افراد دارای سن 85 و بالاتر، 351٪ در سطح جهان افزایش یابد ، و همچنین پیش بینی می شود تعداد جهانی صد ساله ها (افراد بالای 100 سال) ده برابر شود. بسیاری از آنها اغلب در خانه های خود به مراقبت و کمک نیاز دارند.

خوشبختانه ، شما برای کمک به سالمندان و ایجاد یک کسب و کار موفق به صورت همزمان، نیازی به پیش زمینه در مراقبت های بهداشتی ندارید ، اگرچه مطمئناً این مهارت ها لازم نیز هستند. بسیاری از افراد سالخورده به هر کاری از کارهای کوچک در بیرون از منزل گرفته تا تعمیرات وسایل خانه، نیاز دارند. با کمی تجربه ، می توانید با رائه ی خدماتی به افراد مسن برای نقل مکان کردن به خانه ی سالمندان، شغل خود را ارتقا دهید؛ این خدمات می تواند شامل بستن چمدان، حمل و نقل، تعیین وضعیت، و یا نگه داری از وسایل منزل باشد.

خدمات ترجمه

براساس تحقیقات IBISWorld ، صنعت خدمات ترجمه سالانه بیش از 5 درصد رشد می کند. از آنجا که اینترنت امکان انجام کار بین کشورهای انگیسی زبان و سایر کشورها را فراهم کرده است، هیچ مسئله ای دال بر کند شدن این رشد نیست.

این روند زمینه را برای افراد چند زبانه ایجاد کرده است تا خدمات خاصی از جمله ترجمه اسناد و ترجمه اطلاعات وب سایت به زبانهای دیگر را برای استفاده در بازارهای دیگر ارائه دهند. اگر به چندین زبان مسلط هستید، شروع فعالیت در صنعت خدمات ترجمه می تواند تلاش موفقی باشد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter