دوازده ایده برای داشتن شغلی موفق در سال 2020 (بخش دوم)

دوازده ایده برای داشتن شغلی موفق در سال 2020 (بخش دوم)

آموزش آنلاین 

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید به مدرسه برگردید ، یا حتی یک دوره را در رشته ای که در آن مهارت دارید ، تدریس کنید؟ Skillshare ، که در سال 2011 تاسیس شد ، هر دو مورد را امکان پذیر می کند. این شرکت به متخصصان این امکان را می دهد تا دوره های آنلاین را درباره موضوعی که از طریق فیلم های کوتاه آموزش دهند. دانش آموزان هم می توانند کلاس ها را با سرعت مورد نظر خود تماشا کنند و از نظرات دیگران دباره ی آنها مطلع شوند. دانش آموزان می توانند در صورت داشتن تمایل به یادگیری آفلاین، از طریق تلفن های هوشمند و در صورت تمایل به یادگیری از ویدیوهای زنده، از تبلت خود استفاده کنند.

بر خلاف دانشگاه ها یا دانشکده های تحصیلات تکمیلی ، که شهریه بالا دارند ، Skillshare سالانه 99 دلار هزینه دارد. نیمی از این هزینه برای پرداخت به معلمان شرکت است ، بنابراین اگر در زمینه کاری خاصی متخصص هستید ، این یک راه عالی برای بدست آوردن پول بیشتر است. و اگر به دنبال یادگیری مهارت های جدید هستید یا فقط می خواهید استعدادهای قدیمی را دوباره زنده کنید، یا می خواهید که درامد جانبی بالقوه ای داشته باشید، Skillshare  به شما امکان می دهد این کار را در خانه خود انجام دهید.

Skillshare مبلغی را هم به دیگران کمک میکند: طبق وب سایت شرکت ، برای هر عضویت سالانه که خریداری می شود ، Skillshare از طریق برنامه بورس تحصیلی شرکت ، به یک دانشجو عضویت اهدا می کند.

غذاها و ملزومات سفر

در حالی که برخی معتقدند هر چه بزرگتر بهتر، Minimus رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. این شرکت آنلاین بیش از یک دهه فعالیت دارد و بیش از 2500 کالای مختلف بسته بندی شده از جمله وسایل مسافرتی با اندازه مناسب برای مسافر و وعده های غذایی و انواع مواد غذایی را ارائه می دهد - همه چیز از چیپس گرفته تا سس Tabasco.

این شرکت توسط خانواده ی شراترز، وقتی تاسیس شد که متوجه شدند در سفرشان به نیوهمپشایر، چقدر کالا ومواد غذایی هدر داده اند. امروز ، این شرکت دو انبار بزرگ را در لس آنجلس در اختیار دارد و ده ها کارگر را استخدام کرده است. علاوه بر محصولات تکی، Minimus بسته های آماده را به طور خاص برای مصارف مختلف، از جمله بسته های کودک و خانواده ، بسته های گردش ، بسته های کمکهای اولیه و بسته های مراقبت نظامی، طراحی می کند.


توالت فرنگی قابل حمل برای اجاره

برای برخی از مواقع یا رویدادها ، توالت قابل حمل معمولی که سبز و کم جا هستند، کاربرد ندارد. برای رفع این نیاز به ظاهر طاقت فرسا ، ElizaJ با موفقیت یکی از خلاقانه ترین ایده های تجارت در خارج از کشور را ارائه داده است. این شرکت،  سرویس های بهداشتی قابل حمل با کیفیت ، تمیز و جذاب را برای هر رویدادی در فضای باز اجاره می دهد – که برای میزبانی رویدادی کمی رسمی تر ایده آل است.

هر یک از سرویس های بهداشتی مجزا ElizaJ شامل گل های تازه ، صابون ها و لوسیون های مارک ، محصولات کاغذی مارک ، سبد های زباله حصیری ، خوشبو کننده هوا و آب شیرین است. یکی از گزینه ها ، The Powder Room ، می تواند رویدادهایی را با حدود 350 نفر در خود جای دهد و به گونه ای طراحی شده است که بتواند با سرویس ها بهداشتی در بهترین رستوران ها و فروشگاه های بزرگ رقابت کند. ElizaJ همچنین یک مدل فرانشیز را راه اندازی کرده است تا به کارآفرینان دیگر این فرصت را بدهد که کسب و کار خود در زمینه ی سرویس بهداشتی قابل حمل را انجام دهند.

بازی های کارتی و تخته ای مرسوم

کودکانی که بزرگ شده و مایل به طراحی نسخه شخصی خود از Monopoly یا Clue هستند ، می توانند به راحتی با کمک The Game Crafter این کار را انجام دهند. اولین شرکت چاپ و انتشار بازی در جهان به گیمر ها این امکان را می دهد تا بازی های تخته ای و کارتی خود را به طور سفارشی ایجاد کنند.

در حالی که طراحی و انتشار یک بازی، قبلاً بسیار دشوار بود ، Game Crafter (که در سال 2009 توسط JT Smith ،Tavis Parker و Jamie Vrbsky تاسیس شد) با ارائه قالب ها ، دستورالعمل ها ، فیلم ها و ابزار ویرایش برای کمک به طراحان بازی آینده برای تولید محصولی با کیفیت، این فرایند را ساده تر کرده است. کاربران پس از آن میتوانند به تعداد دلخواه،نسخه هایی از بازی را خریداری کنند.

سازندگان بازی ممکن است به این نتیجه برسند که The Game Crafter به آنها ایده های کسب و کار بالقوه و منحصر به فردی می دهد. سازندگان، به خصوص آنهایی که در کار خود اعتماد به نفس دارند ، می توانند بازی های خود را بطور کامل از طریق برنامه های سرمایه گذاری ، توسعه دهند و بفروشند تا ضمن لذت بردن از کار مورد علاقه خود، درآمد بالقوه ای هم  کسب کنند. بعد از اینکه تقاضای مخاطبان از آستانه مشخصی فراتر رود ، سازندگان ممکن است بتوانند ایده های خود را که توسط  Game Crafter توسعه یافته، به شغلی تمام وقت تبدیل کنند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

شش نکته برای موفقیت در پذیرش MBA

خب، میخواهید کارشناسی ارشد خود را بگیرید؟ اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های تور MBA را برای موفقیت دنبال می کنید! ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter