آزمون SAT سابجکت و آزمون همراه با essay برگزار نمی شود

آزمون SAT سابجکت و آزمون همراه با essay برگزار نمی شود

با تغییر فرآیند پذیرش دانشگاه ها و کالج ها، موسسه ی کالج بورد سعی بر تطبیق شرایط برگزاری آزمون SAT با نیازهای دانشجویان دارد و در پی این تغییرات، آزمون SAT سابجکت (SAT Subject) و آزمون اس ای تی همراه با نوشتن Essay دیگر برگزار نخواهد شد. آزمون اس ای تی همراه با Essay به طور کلی optional بوده و دانشجویان با توجه به مدارک لازم برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه برای این بخش از آزمون ثبت نام می کرده اند که با توجه به این خبر، این بخش از آزمون به صورت کلی حذف شده است. در حال حاضر این آزمون برای داوطلبین حاضر در آمریکا به صورت کلی کنسل شده است.

ارزیابی رایتینگ همچنان یک معیار مهم برای کالج بورد خواهد بود و بدون شک رایتینگ و توانایی ادیت متن در آزمون اس ای تی ارزیابی می شود.

دانشجویانی که در حال حاضر برای آزمون Subject آینده از داخل آمریکا ثبت‌نام کرده‌اند، ثبت‌نام آن‌ها به‌شکل خودکار لغو و پول‌های‌شان مسترد می‌شود. دانشجویانی که در حال حاضر برای آزمون Subject آینده از خارج از آمریکا ثبت‌نام کرده‌اند یا قصد ثبت‌نام دارند، همچنان می‌توانند تا ژوئن 2021 آزمون دهند. دانشجویانی که دیگر نمی‌خواهند در آزمون‌های Subject شرکت کنند، می‌توانند برای لغو آزمون خود و دریافت پول‌شان، با بخش خدمات مشتریان تماس بگیرند. دانشجویانی که در حال حاضر برای آزمون SAT دارای Essay آینده ثبت‌نام کرده‌اند یا قصد ثبت‌نام دارند، همچنان می‌توانند تا ژوئن 2021 آزمون دهند. دانشجویانی که ترجیح می‌دهند بخش اختیاری Essay آزمون SAT خود را لغو کنند، می‌توانند این کار را تا پایان مهلت ثبت‌نام‌شان، از طریق اکانت آنلاین خود انجام دهند، بدون آنکه هزینه‌ای پرداخت کنند.

پس از ژوئن 2021، بخش Essay فقط در ایالت‌هایی وجود خواهد داشت که به‌عنوان بخشی از فرایند تحصیلی روز مدرسه، به آن نیاز باشد. دانش‌آموزانی که قرار است در آزمون SAT روز مدرسه شرکت کنند، باید با مدرسه‌ی خود چک کنند که آیا آزمون شامل Essay می‌شود یا نه.

رایتینگ برای آمادگی‌های دانشگاهی ضروری است و SAT به سنجش مهارت‌های رایتینگ و ویرایشی شما ادامه می‌دهد، اما روش‌های دیگری نیز برای دانشجویان وجود دارد که مهارت خود را در نوشتن Essay نشان دهند و SAT در طول آزمون، به سنجش مهارت‌های رایتینگ شما ادامه می‌دهد. تسک‌های بخش‌های ریدینگ و رایتینگ و زبان SAT از موثرترین و پیش‌بینی‌کننده‌ترین بخش‌های SAT هستند.




اگر قبلاً در آزمون‌های Subject SAT ثبت‌نام کرده باشم یا قصد شرکت در آزمون را داشته باشم، چه کاری باید انجام دهم؟

دانشجویان خارج از آمریکا همچنان می‌توانند در آزمون‌های Subject SAT در ماه مه یا ژوئن 2021 شرکت کنند. با کالج‌هایی که قصد دارید به آن‌ها درخواست دهید، برای بررسی سیاست‌های آزمون Subject SAT آن‌ها مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا نمرات آزمون Subject برای شما ارزشمند است یا نه. اگر دیگر نمی‌خواهید در آزمون‌های Subject شرکت کنید، می‌توانید با بخش خدمات مشتریان تماس بگیرید تا ثبت‌نام خود را لغو کرده و پول خود را دریافت کنید یا ثبت‌نام خود را برای شرکت در آزمون SAT تغییر دهید.

چرا دانشجویان بین‌المللی همچنان از ماه ژوئن می‌توانند در آزمون‌های Subject SAT شرکت کنند، اما دانشجویان آمریکایی نمی‌توانند؟

آزمون‌های Subject در سطح بین‌الملل برای اهداف گسترده‌تری مانند کسب جایگاه پیشرفته در دانشگاه‌ها و ورود به کالج‌ها و یا به‌عنوان اعتبارنامه‌ای برای دانشجویان بین‌المللی عمل می‌کند که قصد تحصیل در برخی کشورها را دارند.

چگونه می‌توانم مهارت‌های خود را در بخش‌های موضوعی خاص بدون فرصت شرکت در آزمون‌های Subject SAT نشان دهم؟

ما به غنی کردن و گسترش دسترسی به دوره‌های AP ادامه داده‌ایم که به دانشجویان، این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های خود را از طریق دوره‌های آموزشی چالش‌برانگیز به‌نمایش بگذارند. بسیاری از کالج‌ها از شرکت در دوره‌ی AP و نمره‌ی امتحان به‌عنوان شاخص توانایی و علاقه‌ی دانشجو در یک شاخه‌ی خاص استفاده می‌کنند. و کالج‌ها نیز از طریق نمرات SAT دانشجویان، کارنامه‌ی دوره‌ی دبیرستان، انتخاب دوره و سایر اقدامات، به اطلاعات مربوط به عملکرد دانشجویان در بخش‌های مختلف درسی، دسترسی پیدا می‌کنند. برای تقویت درخواست خود، باید مستقیماً با کالج‌هایی که قصد دارید در آن‌ها تحصیل کنید، در تماس باشید.

اگر قبلاً در Essay اختیاری آزمون SAT ثبت‌نام کرده باشم یا قصد شرکت داشته باشم، چه کاری باید انجام دهم؟

دانشجویان همچنان هم می‌توانند تا ژوئن 2021، در آزمون SAT دارای Essay اختیاری شرکت کنند. با کالج‌هایی که قصد دارید به آن‌ها درخواست دهید، برای بررسی سیاست‌های SAT Essay آن‌ها مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا شرکت در SAT Essay اختیاری، برای شما ارزشمند است یا نه. اگر دیگر نمی‌خواهید در بخش اختیاری SAT Essay خود شرکت کنید، می‌توانید در حساب آنلاین خود، بدون پرداخت هزینه‌ای، آن را تا پایان مهلت ثبت‌نام، لغو کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

Collocations در آزمون SAT

Collocations در آزمون SAT

در بخش نگارش و دستور زبان آزمون SAT در هر متن که مشتمل بر 11 سوال می باشد، معمولا 1 سوال از مبحث همایندها مطرح می شود. این گونه سوالات به نوعی پاشنه آشیل دانش آموزان محسوب می گردد چراکه اساسا قانون مشخص و مدونی برای پاسخگویی به آنها وجود ندارد. به عبارت دی ...

بیشتر بخوانید
انسجام و پیوستگی متن در آزمون SAT

انسجام و پیوستگی متن در آزمون SAT

انسجام در لغت به مفهوم منظم شدن و با هم جور شدن است و در دستور زبان به مفهوم ارتباط منطقی ما بین جملات می باشد .به منظور پاسخ دهی به این سوالات ، نکات ذیل می بایست مورد توجه این مفهوم در آزمون اس ای تی قرار گیرد ...

بیشتر بخوانید
اسامی در نوشتن انشا آزمون SAT  چقدر مهم هستند؟

اسامی در نوشتن انشا آزمون SAT چقدر مهم هستند؟

اسامی در دستور زبان انگلیسی می توانند از نظر قابل شمارش و غیرقابل شمارش بودن، مفرد و جمع بودن، جنسیت و مالکیت مورد بررسی قرار گیرد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter