بخش متون رایتینگ SAT

بخش متون رایتینگ SAT

سوالات ویرایشی رایتینگ SAT

بخش رایتینگ و زبان از شما می خواهد قسمت هایی را که توسط یک نویسنده ناشناس نوشته شده است ویرایش و بازبینی کنید.

با چهار نوع متن روبرو خواهید شد: مشاغل ، مطالعات اجتماعی/تاریخی ، علوم پایه و علوم انسانی.

طول هر متن 400-450 کلمه خواهد بود.

  • مشاغل - شامل بخش هایی است که با روندها ، موضوعات و مباحث مربوط به مسیرهای اصلی شغلی ، مانند مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات و همچنین مباحث مورد علاقه عمومی مرتبط با مشاغل و صنعت می باشد.

  • مطالعات اجتماعی/تاریخی - شامل بخش هایی است که با اطلاعات و ایده های گرفته شده از رشته های انسان شناسی ، مطالعات ارتباطات ، اقتصاد ، آموزش ، جغرافیای انسانی ، تاریخ ، قانون ، زبانشناسی ، علوم سیاسی ، روانشناسی و جامعه شناسی و گرایش های مختلف آن ها  سروکار دارد. متن ها می توانند در مورد موضوعاتی مانند روندهای نوظهور ، فرضیه ها و نظریه های جالب توجه ، و مطالعات و روشهای تحقیقاتی نوآورانه باشند.

  • علوم پایه - شامل بخش هایی است که با اطلاعات و ایده های گرفته شده از رشته های زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و زمین شناسی و گرایش های مختلف آنها سروکار دارد. متن ها می توانند در مورد موضوعاتی همچون اکتشافات اخیر ، فرضیه ها و تئوری های جالب و مطالعات و روش های تحقیقاتی نوآورانه باشند.


  • علوم انسانی - شامل متن هایی است که با اطلاعات و ایده های گرفته شده از رشته های آثار کلاسیک ، زبان ، حقوق ، هنرهای نمایشی ، فلسفه ، دین ، تئاتر و هنرهای تجسمی و گرایش های مختلف آنها سروکار دارد.

شاید متوجه شده باشید که برخی از متن ها شامل تصاویر هستند. متن ها در هر یک از زمینه ها می توانند با تصاویر همراه باشند، اگرچه این بیشتر برای مشاغل ، مطالعات اجتماعی/تاریخی و علوم پایه رایج است.

متن ها یکی از سه نوع اصلی هستند: متون استدلالی ، متون آموزنده / توضیحی ، و متون روایی غیر داستانی. متون استدلالی با هدف متقاعد کردن خواننده برای پذیرش یک ادعا هستند. متون آموزنده / توضیحی ، اطلاعات واقعی راجع به موضوعی مشخص ارائه می دهند. و متون روایی غیر داستانی، داستانی غالباً تاریخی را با یک شروع ، میانه و انتهای روشن دنبال می کنند. هر یک از موضوعات می توانند با هر یک از این نوع متن ها همراه شوند. به عنوان مثال ، ممکن است یک متن آموزنده / توضیحی در مورد مشاغل یا متن استدلالی در مورد علوم پایه مشاهده کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
Collocations در آزمون SAT

Collocations در آزمون SAT

در بخش نگارش و دستور زبان آزمون SAT در هر متن که مشتمل بر 11 سوال می باشد، معمولا 1 سوال از مبحث همایندها مطرح می شود. این گونه سوالات به نوعی پاشنه آشیل دانش آموزان محسوب می گردد چراکه اساسا قانون مشخص و مدونی برای پاسخگویی به آنها وجود ندارد. به عبارت دی ...

بیشتر بخوانید
انسجام و پیوستگی متن در آزمون SAT

انسجام و پیوستگی متن در آزمون SAT

انسجام در لغت به مفهوم منظم شدن و با هم جور شدن است و در دستور زبان به مفهوم ارتباط منطقی ما بین جملات می باشد .به منظور پاسخ دهی به این سوالات ، نکات ذیل می بایست مورد توجه این مفهوم در آزمون اس ای تی قرار گیرد ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter