بهترین مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس کجاست؟

بهترین مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس کجاست؟

اکثر کسانی که قصد ادامه تحصیل یا کار در خارج از کشور را دارند با این سوال روبرو می شوند که کدام مرکز جهت انجام آزمون آزمایشی آیلتس دارای استانداردهای لازم است؟ قطعا انجام دادن آزمون های آزمایشی آیلتس نقش زیادی در کسب نمره ی  بالا در آزمون اصلی آیلتس خواهد داشت؛ چون به غیر از نمره ای که کسب می گردد، آشنایی با مسائلی مانند کنترل استرس و اضطراب هنگام آزمون، مدیریت زمان، انواع سوالات آیلتس و آشنا شدن با معیارهای نمره دهی در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس از جمله مزایای انجام آزمون آزمایشی IELTS می باشد. 

شرایط مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس

مطلب ضروری و قابل تامل، شباهت هرچه بیشتر ماک تست آیلتس و شرایط برگزاری آن با امتحان اصلی IELTS است؛ که در ابعاد زیر قابل بررسی است:

  1. استاندارد بودن محل برگزاری از لحاظ  فضا، میز و صندلی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی مطلوب.
  2. مجهز بودن سالن برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس به سیستم های صوتی پیشرفته و هدفون های برند.
  3. استخدام ممتحنین با تجربه و کار آزموده، جهت آزمون اسپیکینگ ایلتس.
  4. استفاده از سوالات واقعی آیلتس.
  5. ارائه کارنامه تحلیلی به متقاضی.
  6. جلسات رفع اشکال در رابطه با رایتینگ و دیگر مهارت های آزمون آیلتس.

انتخاب زمان آزمون اسپیکینگ آزمون آزمایشی آیلتس

زمانی که برای آزمون اصلی آیلتس در سایت idp ثبت نام می کنید، لازم هست در سایت موسسه ای که در ایران انتخاب کرده اید، یک حساب کاربری بسازید و روز و ساعت آزمون Speaking را انتخاب بفرمایید.

شرکت در آزمون ماک آیلتسِ موسساتی که این امکان را برای شما فراهم آورده اند که مشابه با آزمون اصلی، روز و ساعت آزمون آزمایشی IELTS را انتخاب کنید، بسیار توصیه می شود، زیرا شما با این فرآیند آشنا شده اید و در زمان ثبت نام آزمون اصلی، مشکلی نخواهید داشت.

انتخاب روز و ساعت براساس شرایط شخصی، این امکان را به شما می دهد که بتوانید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و با آمادگی کامل در آزمون IELTS حاضر شوید.

خدماتی که برای آزمون آزمایشی باید دریافت کنید

شرکت در آزمون ماک آیلتس به تمامی داوطلبین شرکت در این آزمون توصیه می شود، اما چه توقعاتی باید از شرکت در این آزمون داشته باشید و چه خدماتی باید موسسه ی موردنظرتان به شما ارائه دهد؟

در ابتدا شما با فرمت آزمون آشنا می شوید، و می توانید مدیریت زمان را بیاموزید.

در مرحله ی دوم بررسی نتیجه ی بدست آمده از آزمون آزمایشی آیلتس می باشد، که لازم هست کارنامه ی تحلیلی آزمون در اختیار شما قرار داده شود، با داشتن کارنامه ی تحلیلی و تشریح پاسخنامه ی آزمون می توانید با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوید، بنابراین تا زمانی که برای آزمون اصلی دارید، می توانید برنامه ریزی انجام دهید و نقاط ضعف خود را مرتفع سازید.



دلایل انتخاب موسسه زنگنه برای آزمون آزمایشی آیلتس

با همین رویکرد آموزشگاه های زیادی اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس می کنند. اما در بین همه مراکز برگزاری ماک تست، موسسه تخصصی زبان زنگنه، از نگاه متقاضیان؛ هم از لحاظ اعتبار و هم داشتن استانداردهای لازم از محبوبیت بیشتری برخوردار است. موسسه تخصصی زبان زنگنه با مدیریت آقای ابوالفضل زنگنه دارای دکترای آزموش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران و با بیش از 10 سال تجربه در زمینه برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس در راستای خدمت رسانی بهتر متقاضیان در دو بعد به موفقیت های لازم دست پیدا کرده است.

بعد اول:

  1. تجهیز سالن اختصاصی جهت برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس، با سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب.
  2. استفاده از میز و صندلی های استاندارد.
  3. بکارگیری امکانات صوتی پیشرفته و هدفون های مخصوص.
  4. استخدام ممتحنین زبده و باتجربه جهت آزمون اسپیکینگ IELTS.
  5. استفاده از سوالات واقعی آیلتس دورهای قبل.

در بعد دوم، از آنجا که رویکرد موسسه تخصصی زبان زنگنه ارائه خدمات هرچه بهتر به منظور ارتقاء سطح علمی زبان آموزان آیلتس می باشد، اقدام به طراحی و ایجاد سامانه اعلام نتایج هوشمند نموده است. 

به این ترتیب که داوطلبین میتوانند با ورود به پنل کاربری خود زمان آزمون اسپیکینگ خود را انتخاب و با دریافت کارت آزمون وارد فرایند برگزاری شوند؛ و بعد از انجام آزمون آزمایشی IELTS می توانند ضمن دریافت نتیجه، تصویر پاسخ نامه های لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ تصحیح شده خود را در سامانه مشاهده یابند، و همچنین فایل صوتی آزمون اسپیکینگ متقاضی به انضمام سمپل ویدئوی اسپیکینگ همان آزمون در پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود. ارائه نمودار پیشرفت تحصیلی و مقایسه تحلیلی نتایج در آزمون می تواند نقاط قوت و ضعف متقاضی را به راحتی آشکار ساخته و زبان آموز صرفا بر روی نقاط ضعف متمرکز شود تا در کوتاهترین زمان به بهترین نمره در آزمون ایلتس دست یابد. در پایان ارائه خدمت PMA توسط موسسه تخصصی زبان زنگنه، شاید بهترین روش بررسی اشکالات داوطلب آیلتس باشد که حدود 30 دقیقه به صورت خصوصی، توسط سوپروایزرهای بخش آیلتس که سال ها در زمینه تصحیح رایتینگ فعالیت داشته اند، هر 4 مهارت آزمون آیلتس، خصوصا رایتینگ، تحلیل و بررسی می شود. برای اطلاع از برنامه زمان بندی و شرایط آزمون های آزمایشی موسسه تخصصی زبان زنگنه به صفحه ی ماک آیلتس مراجعه نمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter