بهترین آموزشگاه آیلتس کجاست؟

بهترین آموزشگاه آیلتس کجاست؟

یقینا شما هم با این سوال روبرو شده اید که برای یادگیری دوره های آمادگی آیلتس بهترین موسسه کدام است؟

در بین انبوه تبلیغات آموزشگاه های دارای مجوز و غیرمجاز آموزش زبان انگلیسی و تردیدهایی که در این زمینه وجود دارد، حتما باید برای طی کردن دوره های آمادگی آیلتس به مراکزی مراجعه نمود که لااقل واجد شرایط زیر باشند:

  1. مجوز رسمی و قانونی در زمینه آموزش زبان انگلیسی از مراجع ذیصلاح 
  2. اساتید مجرب و متعهد در زمینه آموزش آیلتس
  3. سیستم آموزشی یکپارچه و بروز، منطبق بر استاندارهای بین المللی به منظور کمک به متقاضی آیلتس جهت رسیدن به نمره مورد نظر 
  4. شرایط و امکانات مناسب جهت برگزاری ماک تست آیلتس به منظور ارزیابی صحیح از عملکرد  واقعی زبان آموز
  5. استفاده از منابع معتبر و بروز آیلتس، با سطح بندی مشخص جهت آموزش متقاضیان مبتدی و دارای سطح متوسط برای رسیدن به نمره 7.5 آیلتس
  6. دارای فضای آموزشی مناسب و امکانات پیشرفته مانند لپ تاپ، ویدئو پروژکتور، صندلی های استاندار و سیستم های گرمایشی سرمایشی مطلوب 
  7. انجام مشاوره و تعیین سطح دقیق و علمی جهت کشف نقاط قوت و ضعف متقاضی و ارائه نقشه راه علمی برای رسیدن به نمره 7.5 آیلتس 
  8. ارائه دوره های آموزشی متنوع و متناسب با نیازهای متقاضیان آیلتس 


در همین راستا آشنایی با موسسه تخصصی زبان زنگنه خالی از لطف نیست، موسسه زنگنه با مدیریت آقای ابوالفضل زنگنه دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در رابطه با آموزش دوره های بین اللملی همچنین دارای  مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از بهترین موسسات زبان، جهت آماده سازی دوره آیلتس شناخته شده و علت این محبوبیت از نگاه زبان آموزان را می توان ناشی از دلایل زیر دانست:

  1. تعیین سطح و نیاز سنجی دقیق و علمی از داوطلبین آیلتس و ارائه مشاوره کاربردی و دلسوزانه به منظور کمتر شدن هزینه های اقتصادی و دستیابی هرچه سریعتر متقاضی به نمره مد نظر.
  2. استخدام اساتید با تجربه و مسلط به آزمون آیلتس که خود دارای مدرک آیلتس هستند.
  3. ارائه دوره های متنوع از قبیل دوره فشرده آیلتس، دوره های تک مهارت ( رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ آیلتس) و ورکشاپ های کوتاه مدت و کاربردی.
  4. ارائه فلش کارت های اختصاصی ایلتس، به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند یادگیری که با نهایت دقت و تمامی نکات و جزئیات علمی مورد نیاز جهت آزمون آیلتس در تدوین آن ها در نظر گرفته شده است.
  5. پاسخگویی سریع و رسیدگی به مشکلات زبان آموزان در محیطی کاملا دوستانه و توام با آرامش در عین حال آکادمیک توسط نیروهای نیروهای آموزش دیده.
  6. کلاس های مجهز به ویدئو پروژکتور، لپ تاپ، اسپیکر، صندلی های استاندارد.
  7. برگزاری جلسات Student Performance Analysis) SPA) و Post Mock Analysis) PMA) جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی و رفع مشکلات زبان آموزان، توسط سوپروایزرهای دپارتمان آیلتس موسسه زنگنه.
  8. امکان برگزاری ماک تست های آیلتس به صورت منظم برای آمادگی هرچه بیشتر زبان آموز و آشنایی با امتحان آیلتس، محیط، شرایط برگزاری، نوع سوالات و همچنین امکان ارائه کارنامه تحلیلی با استفاده از سامانه هوشمند اعلام نتایج.
  9. ارائه خدمات منتورینگ آیلتس که مختص زبان آموزانی است که تکنیک های آیلتس را فراگرفته و احتیاج به پشتیبان آیلتس دارند تا با رفع اشکال و ارائه راه کارهای منحصر به فرد نحوه عملکرد زبان آموز ازریابی وجهت ارتقا هرچه بیشتر و بهبود عملکرد راهنمایی های لازم صورت گیرد.

جهت اطلاع بیشتر به صفحه آیلتس موسسه تخصصی زبان زنگنه مراجعه فرمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter