مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

وقتی در مجارستان هستید می بینید که زبان رسمی مجارستانی است و 98 درصد از تقریباً 10 میلیون جمعیت این کشور به زبان مجارستانی صحبت می کنند. مجارستانی ها زبان خود را ماگیار Magyar می نامند. توصیه می کنیم دانشجویانی که به این کشور می آیند چند کلمه ضروری به زبان مجارستانی که ممکن است برای زندگی روزمره آنها لازم شود بیاموزند. اگر به یادگیری زبان مجارستانی علاقه دارید می توانید به دو روش این زبان را بیاموزید، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری. شاید شنیده باشید که زبان مجارستانی زبان بسیار سختی است اما نا امید نشوید و از فرصتی برای صحبت کردن به این زبان استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید مهارت های زبان مجارستانی خود را افزایش دهید، در دوره های عصرگاهی آموزش زبان مجارستانی در دانشگاه ها یا موسسات فرهنگی شرکت کنید، از دفتر بین المللی دانشگاه خود دوره های زبان مجارستانی بخواهید و به دنبال دوره های آنلاین رایگان باشید. با این حال خوب است بدانید که در تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان یکی از گزینه های پیش روی دانشجویان بین المللی هست، در ادامه ی این مقاله تعدادی از دانشگاه های مجارستان که تحصیل به زبان انگلیسی در آنها امکان پذیر است را به شما معرفی می کنیم.

دانشگاه مک دنیل از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

یکی از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان، دانشگاه مک دنیل می­باشد که در سال 1994 تأسیس شده است، دانشکده مک دنیل بزرگ ترین و وسیع ترین دانشکده مجاری در بوداپست می ­باشد، همچنین کالج علوم انسانی در وست مینیستر، مریلند ایالت متحده امریکا قرار گرفته است. دانشکده بوداپست از سوی آموزش عالی دانشگاه ها و مدارس میدل ایست دارای اعتبار می­ باشد و در کشور مجارستان به عنوان یک موسسه تحصیلات عالی خارجی ثبت شده است، کالج مک دنیل بوداپست یک طرح 4 ساله برای دانشجویان خارجی بیش از 20 کشور سرتاسر دنیا مهیا نموده است. بعد از پایان این دوره 4 ساله و با اخذ مدرک کارشناسی، دانشجویان به مانند یک فرد با مهارت وارد کسب و کار نظیر بانک داری، خدمات دولت و یا رسانه می­ گردند، همچنین کالج مک دنیل یک طرح پیش پزشکی جهت آماده سازی دانشجویان پزشکی برای مطالعات پیشرفته تر ارائه می­ نماید، طرح پیش پزشکی در این کالج به اکثر دانشجویان مجاری آموزش داده می­ شود.

دانشگاه کاروینوس از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

در باب دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان، اکنون به معرفی دانشگاه کاروینوس می­ پردازیم، این دانشگاه در سال 1948 بنیان گذاری شد و به عنوان یکی از بهترین موسسه­ ها در مجارستان شناخته می­ شود، این دانشگاه یک نهاد بین المللی در هر 2 بخش آموزش و تحقیقات با بیش از 17000 دانشجو می­ باشد. با استفاده از 7 هیأت علمی، این دانشگاه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته­ های ذیل ارائه می­ دهد:

  • اقتصاد
  • کسب و کار
  • مدیریت دولتی
  • علوم باغبانی
  • صنایع و علوم غذایی
  • معماری مناظر
  • علوم اجتماعی

هیأت علمی دانشکده کاروینوس به کسب و کار مرکز تحقیقات و مطالعات در رشته­ های اقتصاد، امور مالی، مدیریت و سازمان، کسب و کار، علوم مدیریت دارای فعالیت می ­باشد. کیفیت بالای آموزش دانشکده کسب و کار به دلیل بهره گیری از استادان مشهور می باشد، دانشگاه کاوینوس از امکانات عالی و زیرساخت­ های پیشرفت برخودار می­ باشد و با ایجاد یک ساختمان جدید، یک کتابخانه مرکزی با موقعیت مرکزی و تضمین دوره های واجب برای گسترش فعالیت­ های آموزشی فراهم می­ نماید. دانشکده مدیریت کسب و کار در این دانشگاه، بزرگترین دانشکده با تقریبا 5000 دانشجو و 235 استاد می­ باشد، دوره های مختلفی به 2 زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می­ شود.

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان

دانشگاه فناوری و اقتصاد، یک دانشگاه مشهور مجاری است که به دلیل چند سطحی بودن، آموزش­ ها و استانداردهای بالا در صلاحیت­ های علمی در علوم فنی و طبیعی در رشته­ های خاص، شناخته می­ شود، دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست در سال 1782 تأسیس شده است و اولین موسسه در اروپا برای آموزش مهندسی در سطح دانشگاهی می­ باشد.

دانشگاه فناوری و اقتصاد دارای یک گذشته عالی می ­باشد و فارغ التحصیلان این دانشگاه برنده چندین جایزه نوبل شده ­اند، این دانشگاه دارای تقریبا 24000 دانشجو در 8 دانشکده می ­باشد و کارکنان این دانشگاه در حدود 1300 نفر است


دانشگاه مرکزی اروپا از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

دانشگاه مرکزی اروپا، یکی از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان در شهر بوداپست می­ باشد، برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته­ های علوم اجتماعی، علوم انسانی، سیاست عمومی، قانون، مدیریت، کسب و کار، اقتصاد، علوم زیست محیطی، سیاست و ریاضیات ارائه داده می­ شوند. دانشگاه مرکزی اروپا در کشور آمریکا و نیز در مجارستان معتبر می­ باشد و این دانشگاه در سال 1991در نتیجه انقلاب دموکراتیک در سرتاسر شرق و مرکز اروپا و اتحادیه جماهیر شوروی سابق بنیان گذاری شد.

دانشگاه مرکزی دارای 13 بخش مرکز کسب و کار و 15 مرکز تحقیقاتی می­ باشد و تقریباً 1600 دانشجو و بیش از 300 استاد از 100 کشور مختلف جهان در این دانشگاه مشغول می باشند، بسیاری از دانشجویان کمک مالی مبتنی بر شایستگی نظیر شهریه کامل یا نیمه کامل، مسکن، بیمه درمانی، کمک هزینه زندگی دریافت می­ نمایند. بیش از 8500 دانشجوی فارغ التحصیل شده دانشگاه مرکزی قادر خواهند بود در شغل­ های موفق در دولت، خدمات دیپلماتیک، سازمان­ های غیر دولتی و و بین المللی، گروه­ های برجسته کسب و کار و یا آموزش و تحقیقات مدرن مشغول به کار شوند.

دانشگاه سملوایز کشور مجارستان

دانشگاه سملوایز در سال 1769 تأسیس شده است و این دانشگاه قدیمی ترین موسسه پزشکی در کشور مجارستان می باشد، این دانشکده به یک دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، مشهور و مستقل بعد از جنگ جهانی دوم گردید و به یک دانشکده تدریس پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم بهداشتی، مدیریت بهداشت و درمان و علوم ورزشی گسترش پیدا کرد.

دانشگاه سملوایز دارای ظرفیت بیش از 15000 دانشجو از حدود 60 کشور سراسر دنیا می­ باشد، مدارک کارشناسی تا دکتری به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود، همچنین 20% دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان خارجی تشکیل می­ دهند. این دانشگاه، بزرگترین مرکز مراقبت ­های پزشکی در کشور مجارستان با بیش از 9000 کارمند با پوشش نیازهای مراقبت بهداشتی می­ باشد و دارای چندین کلینیک و درمانگاه است که به سهولت به مترو دسترسی دارند.

آکادمی موسیقی فرانتزلیست کشور مجارستان

آکادمی موسیسقی فرانتزلیست معمولا به عنوان آکادمی موسیقی از سوی فرانتزلیست در سال 1925 تأسیس شده است، لازم به ذکر است که فرانتزلیست یک نابغه موسیقی، یک هنرمند پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر بوده است. آکادمی اصلی در سال 1875 در خانه این نابغه موسیقی تأسیس گردید، امروزه دانشگاه آکادمی موسیقی به عنوان معتبرترین دانشگاه موسیقی در کشور مجارستان با 900 دانشجو می­ باشد. بعد از دریافت آموزش قوی، دانشجویان فارغ التحصیل شده از آکادمی موسیقی به عنوان استادان حرفه­ ای برای آغاز حرفه موسیقی، وارد رشته و زمینه مورد علاقه می ­شوند.

مدارک لازم برای تحصیل در مجارستان در 2022

پس از اخذ پذیرش از کالج یا دانشگاه مورد نظر با ارائه مدارکی که از سوی آن دانشگاه اعلام شده است، نوبت به اخذ ویزای تحصیلی مجارستان می رسد. به این منظور در سال 2022 مدارک متعددی از جمله موارد ذیل مورد نیاز است:

مدارک لازم برای تحصیل در مجارستان در 2022
مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی توضیحات
پرداخت هزینه سفارت €80 (یورو) برای بزرگسالان و 40€ (یورو) برای زیر 18 ساله ها
ارائه نامه پذیرش قطعی دانشگاه شامل اطلاعات دقیق دانشجو و تاریخ شروع و پایان ترم
گواهی عدم سوپیشینه ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه کیفری به انگلیسی
مدرک زبان اجباری نیست و می توان ابتدائا پذیرش کالج زبان گرفت
بلیط هواپیما بلیط رفت و برگشت
محل اقامتی در مجارستان ارائه اجاره نامه هتل، آپارتمان و غیره اعلام آدرس دقیق
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید
5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید

با اینکه این کشور به اندازه کشورهای دیگر اروپایی از نظر مطالعات بین المللی شناخته شده نیست ولی در این کشور شما می توانید در بسیاری از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالایی تحصیل کنید. چندین دانشگاه دانشگاه مجارستان بدلیل انجمن بسیار خوبشان شناخته ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست Budapest ( با نام اختصاری BME مخفف Biomedical engineering به مجاری Műegyetem ) یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی فنی و اقتصادی در کشور مجارستان است. این دانشگاه در سال 1782 تاسیس شد و اولین موسسه در اروپا بود که مهندسان را ...

بیشتر بخوانید
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان

اگر قصد تحصیل در زبان انگلیسی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان که اغلب در بین 500 دانشگاه برتر جهان حضور دارد، دانشگاه سگد Szeged است که با بیش از 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین موسسات این کشور است. سایر دانشگاه های مو ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: