مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
انتخاب شهر بعد از برنده شدن در لاتاری - بخش دوم

انتخاب شهر بعد از برنده شدن در لاتاری - بخش دوم

برنامه‌ی ویزای تنوع نژادی (DV Lottery) در کنگره تصویب شده و به حداکثر 55000 نفر از کشورهایی که از نظر تاریخی دارای مهاجرت پایینی به آمریکا هستند، اجازه می‌دهد سالانه واجد شرایط دریافت گرین‌کارت شوند.

این برنامه 'لاتاری گرین‌کارت' (Green Card Lottery) یا 'DV Lottery' نامیده می‌شود، چون برندگان از طریق قرعه‌کشی از بین 10 تا 12 میلیون نفری که سالانه وارد این قرعه‌کشی می‌شوند، مشخص می‌شود.

آمریکا مفتخر است که کشوری مهاجرپذیر است. با این حال، از برخی کشورهای خاص افراد بیشتری به آمریکا می‌آیند. برای مثال، کسانی که از مکزیک، چین و فیلیپین به آمریکا مهاجرت می‌کنند بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است. به‌منظور حفظ تنوع نژادی در جمعیت، قوانین ایالات متحده‌ی آمریکا مهاجرت از مناطق خاصی از جهان را هدف‌گیری کرده است.

به همین دلیل، آمریکا از سال 1994 هر ساله 55000 گرین‌کارت را از طریق DV Lottery توزیع می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای برندگان لاتاری انتخاب ایالت و شهر محل سکونت است. از آنجا که راحت‌ترین و ساده‌ترین شیوه مهاجرت به کشور آمریکا، برنامه لاتاری گرین کارت است و هر ساله ایرانیان زیادی از طریق این روش وارد این کشور می‌شوند، می‌بایست برای انتخاب شهر موردنظر نکات مهمی را در نظر گرفت. برای مثال آب و هوا، هزینه زندگی، جمعیت کل شهر، جمعیت ایرانی‌ها، تفریح و سرگرمی، مالیات، شغل و اقتصاد و قیمت سوخت از جمله این موارد مهم هستند.در این مقاله قصد داریم تا از بین تمام شهرهای کشور آمریکا بهترین شهرها را برای برندگان لاتاری به شما معرفی کنیم و به بررسی کامل آن‌ها از جنبه‌های گوناگون بپردازیم. به طور مثال شهر سیاتل در ایالت واشنگتن و هزینه زندگی، آب و هوا، مالیات، شغل و اقتصاد و قیمت سوخت در این شهر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین به هزینه زندگی، آب و هوا، مالیات و سایر موارد گفته‌شده در شهرهای لس آنجلس ایالت کالیفرنیا، شهر دالاس ایالت تگزاس، شهر بوستون ایالت ماساچوست، شهر آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو و... می‌پردازیم. پس توصیه می‌کنیم که حتما تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

فهرست عناوین


شهر بوستون در ایالت ماساچوست

شهر بوستون یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور آمریکا است و بوستون در ایالت ماساچوست در کنار اقیانوس آتلانتیک شمالی قرار دارد و مکان‌های دیدنی و همینطور منظره زیبایی از اقیانوس در شهر مشاهده می‌شود. شهر بوستون در بخش شرقی ایالت ماساچوست قرار دارد و یکی از مزیت‌های آن نزدیک بودن به کانادا و شهر اوتاوا است.

هزینه زندگی در شهر بوستون

یکی دیگر از شهرهای گران کشور آمریکا شهر بوستون است که به دلیل گرانی اجاره خانه، تعداد کمتری مهاجر ایرانی نسبت به شهرهای دیگر دارد. هزینه ماهیانه خانواده چهارنفره بدون اجاره خانه 4400$ و برای هر نفر 1200$ بدون اجاره خانه تخمین زده شده است. متوسط حقوق ماهیانه خالص 5240$ تخمین زده شده است که به نسبت هزینه و حقوق ماهیانه، این شهر برای خانواده‌هایی که تمام افراد خانواده شاغل باشد یکی از بهترین شهرها برای برندگان لاتاری است.

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر بوستون

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر بوستون
اجاره آپارتمان هزینه
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر
$2700
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر $2000
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در مرکز شهر
$3100
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در حومه شهر
$2850
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر
$5000
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر
$3400
خرید هر متر مربع در مرکز شهر
$11000
خرید هر متر مربع در حومه شهر
$6300


هزینه حمل‌ونقل عمومی در شهر بوستون

هزینه حمل‌ونقل عمومی در شهر بوستون
وسیله ی حمل و نقل هزینه
بلیط اتوبوس برای 1 سفر
$2.40
بلیط مترو 2$
هزینه تاکسی برای هر 1 کیلومتر
$1.86

آب و هوای بوستون

آب و هوای شهر بوستون در بیشتر مواقع سال متغیر و غیرقابل پیش‌‌بینی است. در فصول سرد بارش برف ممکن است حتی به ارتفاع بیشتر از 2 متر نیز برسد و در فصول گرم آب و هوا مرطوب و آفتابی است. دمای هوا در فصول گرم در بیشترین به °28 و در کمترین به °19 می‌رسد. در فصول سرد در بیشترین به °17 و در کمترین به °5-  نیز می‌رسد. میزان رطوبت در این شهر در بیشتر مواقع سال ثابت و بین 60 الی 70 درصد جابه‌جا می‌شود.

شغل و اقتصاد در شهر بوستون

شهر بوستون یکی از بهترین شهرها برای یافتن شغل است. این شهر با وجود صنایع پولسازی چون گردشگری، پزشکی، تحصیل و آموزش، تحقیقات فناوری و شغل در بخش انتشارات مشاغل زیادی را برای مردم ایجاد کرده‌اند. کالج‌ها و دانشگاه‌های شهر تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد داشته است. بر اساس رتبه‌بندی موسسه میلکن، یکی از پیشروان در حوزه علوم زبستی شهر بوستون در کشور آمریکا است.

جمعیت شهر بوستون

این شهر با جمعیت نزدیک به 654000 نفر مرکز و بزرگترین شهر ایالت ماساچوست است. شهر بوستون یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای کشور آمریکا است. تعداد افراد ایرانی در این شهر به نسبت شهرهای دیگر کمتر است؛ دلیل این کم بودن جمعیت هزینه بالای زندگی و هزینه اجاره خانه در این شهر است.

قیمت سوخت در شهر بوستون

همانطور که در شهرهای دیگر گفته شد، در شهر بوستون نیز قیمت سوخت روزانه در حال تغییر است. قیمت سوخت در شهر بوستون به نسبت شهرهای دیگر در ایالت‌های مختلف بیشتر است. قیمت 1 لیتر بنزین در این شهر 1.24$ دلار است.

تفریح و سرگرمی در شهر بوستون

از مکان‌های دیدنی و زیبای بوستون می‌توان به موزه هنرهای زیبا، موزه ایزابلا استوارت گاردنر، سالن فنویل، اکواریوم نیو انگلند، کشتی‌های تفریحی، موزه مهمانی چای، باغ عمومی، کلیسای قدیمی شمالی، پارک و وزشگاه بیسبال فنوی، مپاروم، خیابان زیبای نیوبری، مسیر آزادی و محله بیکتپن هیل با بافت قدیمی اشاره کرد.

مالیات در شهر بوستون

مقدار مالیات در ایالت ماساچوست دارای نرخ ثابت 5% بر درآمدی فردی است. در بخش فروش املاک مقدار مالیات نسبت به شهرهای دیگر کمتر و 1.14% است. این ایالت دارای نرخ مالیات بر فروش 6.25% است و برای فروش محلی مالیاتی دریافت نمی‌کند.

شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو

آلبوکرکی در شمال ایالت نیومکزیکو قرار دارد. کناره شرقی این شهر به کوهستان سندیا متصل است و رودخانه ریوگرانده از سوی شمال به جنوب در میانه شهر در جریان است. این شهر سالیانه میزبان یکی از زیباترین رویدادهای بین المللی بالون است که در فصولی از سال منظره زیبایی در آسمان قابل مشاهده است.

هزینه زندگی در شهر آلبوکرکی

ارزان‌ترین شهر کشور آمریکا شهر آلبوکرکی است. این شهر چه در زمینه اجاره آپارتمان، هزینه حمل‌ونقل عمومی، هزینه‌های مصرفی نسبت به میانگین کل کشور کمتر است. میزان هزینه ماهیانه خانواده چهارنفره بدون هزینه اجاره خانه 3198.26$ و هزینه برای هر نفر بدون هزینه اجاره خانه 866.6$ تخمین زده شده است. میزان درآمد ماهیانه در این شهر 5413.3$ برآورد شده است که این شهر را یکی از به‌صرفه‌ترین شهرها برای برندگان لاتاری تبدیل کرده است.


هزینه اجاره و خرید خانه در شهر آلبوکرکی

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر آلبوکرکی
اجاره آپارتمان هزینه
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر
$1255
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر $1004.1
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در مرکز شهر
1481$
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در حومه شهر
1266.36$
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر
$2300
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر
$1891.7
خرید هر متر مربع در مرکز شهر
$2762.7
خرید هر متر مربع در حومه شهر
$1794

هزینه حمل‌ونقل عمومی در شهر آلبوکرکی

هزینه حمل‌ونقل عمومی در شهر آلبوکرکی
وسیله ی حمل و نقل هزینه
بلیط اتوبوس برای 1 سفر
$1
بلیط مترو $1.5
هزینه تاکسی برای هر 1 کیلومتر
$2.73

آب و هوای آلبوکرکی

آلبوکرکی تابستان‌های گرم و خشکی دارد حتی در روزهایی که دما افزایش می‌یابد، تحمل گرما راحت است. دمای هوا در این فصول در بیشترین مقدار به °30 و در کمترین به °7 می‌رسد. این شهر زمستان‌های کوتاه، بسیار سرد و برفی دارد اما در بقیه روزها، آب و هوای معتدل و مرطوبی دارد. در فصول سرد دمای هوا در بیشترین مقدار خود به °20 و در کمترین به °4-  نیز می‌رسد.یکی دیگر از مزیت‌های این شهر، کم بودن میزان رطوبت است. میانگین نسبی رطوبت در آلبوکرکی 44% است.

شغل و اقتصاد در شهر آلبوکرکی

پس از ورود خطوط راه‌آهن بین قاره‌ای، آلبوکرکی به مرکز توزیع مهمی برای کالاهای وارداتی و تولید داخلی تبدیل شد. از اواسط قرن 20 کشاورزی از اهمیت اقتصادی نسبتا کمی برخوردار بوده است. اقتصاد مدرن این شهر بر پایه تولید سبک، خدمات و تحقیق و توسعه است.

جمعیت شهر آلبوکرکی

جمعیت این شهر 562600 نفر تخمین زده شده است که به نسبت مساحت کل شهر که 459.5 کیلومتر مربع است، تراکم مردم در این شهر پایین است. جمعیت حاضر ایرانی‌های این شهر آنقدری کم است که داخل آمار کلی ایرانی‌های آمریکا محسوب نمی‌شود. اگر شهری دوست دارید که ایرانی در آن کم باشد این شهر یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما برندگان لاتاری است.

قیمت سوخت در شهر آلبوکرکی

قیمت سوخت در تمام شهر‌های ایالت نیومکزیکو یکسان است، در این ایالت نرخ قیمت کمی کمتر از میانگین قیمت در کل کشور است؛ البته با وجود تورم قیمت‌ها روز‌ به‌ روز در حال نوسان است. نرخ قیمت برای هر گالن در این ایالت 3.348$ و برای هر لیتر 1.12$ تخمین زده شده است.


تفریح و سرگرمی در شهر آلبوکرکی

از مکان‌های دیدنی آلبوکرکی می‌توان به سنگ نگاره بنای یادبود ملی، باغ گیاه شناسی، موزه تاریخ طبیعی و علم، مرکز فرهنگی پوئبلو هند، مرکز علوم و موزه کودکان، موزه ملی علوم و تاریخ هسته ای، موزه آلبوکرک، باغ‌وحش ABQ، تله‌کابین قله ساندیا، مزه بین‌المللی بالون و پارک تفریحی کلیف و بسیاری مکان‌های دیدنی و زیبا اشاره کرد.

مالیات در شهر آلبوکرکی

نرخ مالیات بر درآمد افراد در ایالت نیومکزیکو، 5.9% برآورد شده است که این مقدار کمی بالاتر از میانگین کلی کشور است. نرخ مالیات بر فروش 5.125% است که با ترکیب ایالتی نزدیک به 7.84% نیز می‌رسد.

شهر نیویورک سیتی در ایالت نیویورک

شهری پر از تنوع نژاد و زبان که پولدارترین مردم عموما در این شهر ساکن هستند به طوری که از هر 20 نفر یک نفر در نیویورک میلیونر است. لقب این شهر زیبا سیب بزرگ است که توسط جان فیتز جرالد بر سر زبان‌ها افتاد. این شهر در لبه جنوبی ایالت نیویورک با وسعت 1223km2 قرار دارد.

هزینه زندگی در شهر نیویورک

هزینه‌های مایهتاج زندگی در این شهر نسبت به شهرهای دیگر تفاوت چندانی ندارد اما در بخش هزینه اجاره آپارتمان این شهر نسبت به شهر‌های دیگر بسیار بیشتر است. هزینه تخمین‌زده‌شده برای یک خانواده چهارنفره بدون اجاره خانه 5214.5$ و برای هر فرد بدون اجاره خانه 1416.5$ است. میانگین درآمد ماهیانه در شهر نیویورک 6131.75$ تخمین زده شده است.

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر نیویورک

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر نیویورک
اجاره آپارتمان هزینه
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر
$3840
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر $2340
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در مرکز شهر
$4250
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در حومه شهر
3500$
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر
$7150
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر
$4365
خرید هر متر مربع در مرکز شهر
$14800
خرید هر متر مربع در حومه شهر
$9530


آب و هوای نیویورک

آب و هوای این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و خلیج نیویورک و اقیانوس اطلس مرطوب است. در فصول سرد باد و برف و باران نمناک سطح زمین را می‌پوشانند؛ اما وجود اقیانوس اطلس از سرد شدن زیاد این شهر جلوگیری می‌کند. در فصول گرم دمای هوا در بیشترین به °30 و در کمترین به نزدیک °0 نیز می‌رسد و در فصول سرد در بیشترین به °18 و در کمترین به °3- می‌رسد.میزان رطوبت در این شهر در بیشتر فصول سال ثابت است و بین بازه 60 تا 65% جابه‌جا می‌شود.

شغل و اقتصاد در شهر نیویورک

شهر نیویورک یکی از مهم‌ترین شهرهای اقتصادی و تجاری کشور آمریکا است و به عنوان قطب آمریکا محسوب می‌شود. بزرگترین اقتصاد بورس دنیا، وال استریت در این شهر قرار دارد و یکی از قطب‌های مهم اقتصاد این شهر است. همچنین شهر نیویورک در صنعت تجارت و تبلیغات یکی از قوی‌ترین شهرها است. ساخت املاک و مشاغل مربوط به آن، سامانه حمل‌ونقل، سینما و فشن از دیگر امتیازات مثبت اقتصادی این شهر است.

جمعیت شهر نیویورک

جمعیت این شهر نزدیک به 8.5 میلیون نفر است و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور آمریکا است و حدود 23 جمعیت ایالت نیویورک در این شهر زندگی می‌کنند. تعداد ایرانی‌های ساکن در این شهر حدود 20000 نفر است که یکی از شهرهایی است که ایرانی‌های زیادی را در خود جا داده است.

قیمت سوخت در شهر نیویورک

قیمت بنزین در این ایالت همانند ایالت‌های مدرن و پرجمعیت بسیار بالا و هرروزه در حال نوسان و تغییر است. قیمت هر لیتر بنزین در این شهر 1.29$ است.

تفریح و سرگرمی در شهر نیویورک

از بهترین و زیباترین مکان‌های دیدنی شهر نیویورک می‌توان به مجسمه آزادی، ترمینال بزرگ مرکزی، امپایر استیت، مرکز تجارت جهانی یک، رصدخانه وان ورد، موزه هنر متروپولیتن، برادوی، پارک مرکزی نیویورک، پل بروکلین، خیابان پنجم نیویورک، مجموعه فریک، کلیسای جامع سنت پاتریک، سنترال پارک، موزه گوگنهایم و آرامگاه گرانت می‌توان اشاره کرد.


مالیات در شهر نیویورک

میزان مالیات بر درآمد در این ایالت به دو عامل وضیعت تاهل و میزان درآمد تعیین می‌شود. با توجه به این دو اصل، کمترین نرخ مالیات 5.25% و بیشترین میزان آن 8.82% است.نرخ موثر مالیات بر املاک در شهر نیویورک 1.68% است.

شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا

شهری زیبا و پویا پر از جاذبه‌های گردشگری که سالانه مردم زیادی را برای تفریح به این شهر می‌کشاند. این شهر بخش غربی ایالت کالیفرنیا قرار دارد که اقیانوس آرام را از خلیج سانفرانسیسکو جدا می‌کند. سانفرانسیسکو به فرهنگ، موسیقی، تنوع قومتی و مناظر بسیار زیبا و چشم‌انداز معروف است.

هزینه زندگی در شهر سانفرانسیسکو

یک شهر مدرن و شلوغ که هزینه زندگی در این شهر بالا است، البته میزان درآمد میانگین در این شهر نیز خوب و رو‌به بالا است اما اگر شغل موردنظر خود را پیدا نکنید در این شهر برای زندگی به دردسر خواهید افتاد. میزان هزینه خانواده چهارنفره بدون هزینه اجاره خانه 5037$ و برای هر فرد این هزینه بدون اجاره خانه 1392.5$ برآورد شده است. میزان درآمد میانگین ماهیانه در این شهر $6316.5 برآورد شده است.

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر سانفرانسیسکو

هزینه اجاره و خرید خانه در شهر سانفرانسیسکو
اجاره آپارتمان هزینه
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر
$3264
اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر $2613
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در مرکز شهر
$4000
اجاره یک واحد آپارتمان 2 خوابه در حومه شهر
$3411
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر
$5737
اجاره یک واحد آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر
$4448
خرید هر متر مربع در مرکز شهر
$11435
خرید هر متر مربع در حومه شهر
$10152


آب و هوای سانفرانسیسکو

در فصول سرد آب و هوای این شهر معتدل و روبه سرد است. در این فصول دمای هوا در بیشترین به °22 و در کمترین به °12 می‌رسد، البته بخش‌های شمالی و مرتفع، دمای هوا پایین تر از مرکز شهر است و این احتمال وجود دارد که در بعضی از روزها وجود مه زیاد رانندگی را برای مردم مختل کند. البته این فصل با غروب‌های زیبا و رنگارنگ و نیز مه زیبا یکی از خاص‌ترین شهرها برای زندگی است.در فصول گرم آب و هوا به طور کلی خشک و دلپذیر است، اما در بعضی مواقع بخشی از جنوب شهر هوا بسیار گرم می‌شود.در این فصول دمای هوا در بیشترین به °17 و در کمترین به °8 می‌رسد.میانگین رطوبت در این شهر بین 70 الی 80% متغیر است که به دلیل میزان بارش، این مقدار از رطوبت در این شهر قابل پیشبینی است.

شغل و اقتصاد در شهر سانفرانسیسکو

از مشاغلی که در این شهر پرطرفدار است می‌توان به حوزه فناوری اشاره کرد، زیرا بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا نظیر گوگل و اپل در این شهر قرار دارند. پزشکان، جراحان، دندانپزشکان، مدیران مالی و مارکتینگ بیشترین درآمد را در این شهر دارا هستند.اقتصاد اصلی این شهر بر پایه گردشگری است، فرودگاه این شهر یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های بین‌الملی دنیا است که سالانه بالای 20 میلیون نفر از سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند.

جمعیت شهر سانفرانسیسکو

چهارمین شهر پرجمعیت ایالت کالیفرنیا و پانزدهمین شهر پرجمعیت کشور آمریکا که با 876063 نفر پس از نیویورک متراکم‌ترین شهر آمریکا است. جمعیت ایرانی‌های شهر سانفرانسیسکو 17000 نفر تخمین زده شده است که یکی از شهرهای پرجمعیت از نظر ایرانی‌های ساکن است.

قیمت سوخت در شهر سانفرانسیسکو

قیمت سوخت در سانفرانسیسکو نسبت به شهرهای مدرن و پیشرفته بسیار بالاتر است. با اعلام تحریم‌های نفتی روسیه قیمت سوخت در کشور آمریکا روز‌به‌روز در حال افزایش بود که در ماه‌های اخیر قیمت‌ها کمی کاهش یافنه است.قیمت سوخت در این شهر 1.64$ است.

تفریح و سرگرمی در شهر سانفرانسیسکو

از مکان‌های دیدنی شهر سانفرانسیسکو می‌توان به پل گلدن گیت، جزیره زیبای آلکاتراز، پارک گلدن گیت، کاخ هنرهای زیبا، موزه هنر مدرن، برج کویت، اسکله 39، آکادمی علوم، موزه دی یانگ، لژیون افتخار، ساختمان فری، مرکز کاوشگری، میدان اتحاد و باغ چای ژاپنی و مکان‌های دیدنی بسیاری اشاره کرد.

مالیات در شهر سانفرانسیسکو

کالیفرنیا یکی از ایالت‌هایی است که بالاترین میزان مالیات که به وضعیت تاهل و درآمد بستگی دارد را دریافت می‌کند. بالاترین نرخ مالیات بر درآمد در این شهر 9.5% است. در عوض در بخش مالیات بر خانه در این ایالت کمتر از متوسط آن در کل کشور است. نرخ مالیات بر فروش در این ایالت 6% است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور آمریکا برای تحصیل
انتخاب کشور آمریکا برای تحصیل

هر ساله تعداد دانشجویان بین المللی در ایالات متحده افزایش می یابد و دانشجویان بیشتر و بیشتری آمریکا را به عنوان مکانی برای گسترش تجربه‌ و ادامه‌ی تحصیل خود انتخاب می‌کنند. در واقع ، ایالات متحده اکنون محبوب ترین کشور برای دانشجویان بین المللی است. چرا بسیا ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: