مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدارس شبانه روزی در آمریکا

مدارس شبانه روزی در آمریکا

مربیان در مدارس شبانه‌روزی به استعدادیابی دانش‌آموزان می‌ پردازند و آن‌ها را در جهت علایق و استعدهای‌شان راهنمایی و تشویق می‌ نمایند. مدارس شبانه‌روزی در این کشور همکاری‌های بسیاری با سایر دانشگاه‌های برتر در جهان دارند. از این‌رو، انتخاب مدرسه‌ای باکیفیت برای تحصیل دانش‌آموزان برای والدین کمی دشوار است. مدارس شبانه‌روزی قبل از پذیرش دانش‌آموزان از آن‌ها آزمونی بنام SLEP test اخذ می‌نمایند. دانش‌آموزانی که نمراتی مابین 44-55 را اخذ نموده باشند، می‌توانند به تحصیل در این مدارس بپردازند. البته نمره قبولی در مدارس مختلف با یکدیگر متفاوت است. لازم به ذکر است که برخی از این مدارس کلاس های آمادگی برای شرکت در امتحان فوق برای دانش آموزان برگزار می ­نماید.

دانش آموزان به هنگام ثبت نام می بایست فرم درخواست تحصیل و فرم وضعیت جسمانی خود را نیز تکمیل نموده و به مدرسه مورد نظر ارائه نماید. دانش آموزان باید ریز نمرات تحصیل در دوره های قبلی خود را نیز به مدرسه ارائه نمایند. ارائه انگیزه نامه دانش آموزان جهت تحصیل در مدارس شبانه روزی باید بصورت کتبی باشد. این مدارس به جذب دانش آموزانی که علاقمند به موسیقی و وروزش می­ باشند اهمیت بسیاری قائل هستند. دانش‌آموزانی که در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌نمایند، از امتیازهای زیر در این مدرسه برخوردار می‌باشند: تعداد دانش‌آموزان در این مدارس بسیار کمتر از دیگر مدارس است و امکان یادگیری دروس بیشتر می‌باشد. این مدارس از استانداردهای آموزشی بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند. فعالیت‌های فوق‌برنامه‌ای که در مدارس شبانه‌روزی انجام می‌گیرد، بیشتر از مدارس دولتی در آمریکا است. دانش‌آموزان در این مدارس از آمادگی‌های لازم برای ورود به دانشگاه بهره‌مند می‌شوند و پذیرش این دانش‌آموزان در دانشگاه‌ها با شانس بیشتری همراه است. دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی به‌همراه معلمان و مدیران خود همانند یک خانواده زندگی می‌کنند.

آشنایی با مدارس شبانه‌روزی در آمریکا

یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی، مدرسه‌ای است که دانش‌آموزان در طول ترم، در آن زندگی می‌کنند. علاوه بر تحصیل، برای دانش‌آموزان، غذا و خوابگاه نیز تامین می‌شود، اما یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی، چیزی بیش از این‌ها را در خود جای داده است. به‌شکل سنتی، مدارس شبانه‌روزی، آموزش‌های‌شان مبتنی بر ظرفیت کوچک کلاس‌ها، استانداردهای بالای علمی و تنوع فرهنگی است. برخی مدارس شبانه‌روزی در آمریکا، دارای یک محیط منحصربه‌فرد هستند که می‌تواند متناسب با یک شاخه‌ی خاص تحصیلی باشد. برای مثال، دانش‌آموزان دبیرستان آکادمی هنر اینترلوچن (Interlochen Arts Academy High School)، واقع در میشیگان، تحصیلات‌شان را با تمرکز بر هنرهای زیبا انجام می‌دهند و برای تکمیل خلاقیت دانش‌آموزان، ریاضیات، علوم، تاریخ و ادبیات به آن‌ها آموزش داده می‌شود. همچنین مدارسی وجود دارد که بر زندگی بهداشت و درمان یا تجربه‌های نظامی متمرکز هستند.

مدارس شبانه‌روزی در آمریکا، ریشه در تاریخ این کشور دارد

اگرچه ظاهراً مدارس شبانه‌روزی بیش از اینکه در فرهنگ آموزشی کنونی آمریکا حکم‌فرما باشند، یک استثناء هستند، اما آن‌ها در واقع حدود صد سال قبل از جنبش مدارس دولتی در این کشور ظاهر شده‌اند. در سال 1763، اولین آکادمی شکل گرفت و عناصر استانداردهای قبلی دانشگاهی را که توسط مدارس دستور زبان لاتین و انگلیس ایجاد شده بود، باموفقیت در خود ادغام کرد.

مدارس دستور زبان انگلیسی و لاتین

جامعه‌ی روستایی آمریکای قرن هجدهم، در کنار کمبود این آکادمی‌ها، به‌سمت مدارسی رفت که معلمان یا اهالی محلی خدمات به دانش‌آموزان ارائه می‌دادند. ظهور طبیعی آموزش نیابتی، به استانداردی از مُدل آموزشی تبدیل شد که امروزه در مدارس شبانه‌روزی استفاده می‌شود. شهرنشینی در شهرهای آمریکا منجر به ایجاد مدارس شبانه‌روزی بیشتری شد و این مدارس را می‌توان در نزدیکی بسیاری از کلان‌شهرهای بزرگ آمریکای شمالی یافت.

افکار نهایی برای خانواده‌ها

بسیاری از والدین و دانش‌آموزان در این نکته اتفاق نظر دارند که مزایای کلی مدارس شبانه‌روزی، بسیار بیش از هزینه‌های مربوط به حضور در چنین مدارسی است. دانش‌آموزان در این مدارس، دارای سرگرمی‌های گوناگون هستند، در یک محیط متنوع فرهنگی غوطه‌ور می‌شوند و ضمن ایجاد پیوندهای جدید و ارزشمند با مربیان و هم‌سن و سالان خود، روابط نزدیک و دوستانه‌‌شان را با خانواده‌ها‌ی‌شان حفظ می‌کنند. با وجود چنین فرصتی برای رشد و تعالی آموزشی، رشد شخصیتی، افزایش انضباط شخصی و تشویق تفکر انتقادی و مستقل، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا بیش از 30،000 دانش‌آموز سالانه به مدارس شبانه‌روزی می‌روند.

مزایای آموزش در مدارس شبانه‌روزی

صرف‌نظر از اینکه مدرسه بر روی شاخه‌ی خاصی تمرکز داشته باشد یا نه، مزایای بی‌شماری برای دانش‌آموزانی که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند وجود دارد. ظرفیت کوچک کلاس‌ها، این امکان را برای معلمان فراهم می‌کند تا تعامل فردی بیشتری با دانش‌آموزان داشته باشند و این اطمینان را می‌دهد که هر دانش‌آموز به‌شکلی به‌چالش کشیده می‌شود که به رشد آموزشی او کمک شود. زندگی معلم‌ها و کارکنان آموزشی در کنار دانش‌آموزان، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که خارج از کلاس درس نیز چیزهای زیادی از زندگی یاد بگیرند.

این امر به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا بر اساس خواست‌های واقعی و حقیقی، رشد جامع‌تری داشته باشند. مشارکت در فعالیت‌های فوق‌برنامه، یکی دیگر از ویژگی‌های مدارس شبانه‌روزی است. دانش‌آموزانی که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، بیش از کسانی که در مدارس دولتی استاندارد تحصیل می‌کنند، در فعالیت‌های ورزشی، هنری و سایر فعالیت‌های فوق‌برنامه شرکت می‌کنند.

محیط امن فراهم شده برای دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی، آزادی کنترل‌شده‌ای را به آن‌ها می‌دهد که منجر به شکل‌گیری اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود. این پیشرفت، منحصر به تجربه‌ی مدارس شبانه‌روزی است و دانش‌آموزان با مدیریت روابط با همسالان خود، الزامات تحصیلی و مسئولیت‌های شخصی، خود را برای گذار روان به دوران بزرگسالی آماده می‌کنند. هشتاد درصد دانش‌آموزانی که در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، اظهار داشته‌اند که از نظر جنبه‌های علمی و غیرآکادمیک زندگی تحصیلی، احساس آمادگی خوبی دارند.




هزینه‌های تحصیل در مدارس شبانه‌روزی آمریکا

هزینه‌های تحصیل می‌تواند بر اساس منطقه‌ای که مدرسه در آن واقع شده، برنامه‌های ارائه شده و تعداد اساتید و کارکنان مورد نیاز برای پشتیبانی دانش‌آموزان، متفاوت باشند. والدین در کل می‌توانند انتظار داشته باشند که شهریه‌ی سالانه‌ی مدارس شبانه‌روزی، عددی بین 10000 تا 35000 دلار باشد، اگرچه بورسیه‌ها و کمک‌های مالی نیز معمولاً به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. برخی از مدارس شبانه‌روزی، حتی برای کلیه‌ی دانش‌آموزان خود، شهریه‌ی رایگان ارائه می‌دهند، به‌شرط آنکه شرایط درآمدی تعیین شده توسط مدرسه را داشته باشند.

مدرسه‌ی سنت‌پل (St. Paul’s School) و آکادمی فیلیپس اکستر (Phillips Exeter Academy)، هر دو در نیوهمپشایر واقع شده‌اند و به دانشجویان خانواده‌هایی با درآمد کمتر از 80000 یا 75000 دلار در سال، شهریه‌ی رایگان ارائه می‌دهند. لازم به یادآوری است که نرخ پایین شهریه ممکن است همیشه به‌نفع خانواده‌ها نباشد، چون برخی از مدارس، هزینه‌ی اتاق و سایر خدمات را در هزینه‌های تحصیلی خود لحاظ نمی‌کنند. شما باید تمام هزینه‌های مربوط به حضور در مدارس شبانه‌روزی را بررسی کرده و بر این اساس، آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

اگر قصد گذراندن پایه‌های 9 تا 12 را در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی دارید، باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های مالی آن به‌اندازه‌ی هزینه‌ی شهریه و هزینه‌های زندگی در یک کالج خصوصی است. خوشبختانه، هیچ کمبودی در مدارس شبانه‌روزی خوب در ایالات متحده وجود ندارد، مدارسی که قدمت برخی از آن‌ها به قرن هجدهم میلادی بازمی‌گردد. با این حال، علاوه بر مدارس معروف‌تر (که بیشتر در نیوانگلند متمرکز هستند)، مدارسی نیز در مکان‌هایی مانند تگزاس، کالیفرنیا و واشنگتن دی‌سی وجود دارد که ممکن است صدها سال سابقه نداشته باشند، اما میزبان بااستعدادترین نوجوانان کشور هستند. انتخاب مدرسه یکی از مهم ترین قدم ها در شروع مهاجرت تحصیلی می باشد.

10 مدرسه‌ی برتر شبانه‌روزی در آمریکا

فهرست زیر شامل 10 مدرسه‌ی برتر شبانه‌روزی در آمریکاست که برحسب سیستم رتبه‌بندی، در نظر گرفته نشده‌اند، بلکه فقط به دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، نگاهی اجمالی از هر مدرسه ارائه می‌دهد. تمام مدارس توصیف شده در زیر، دارای کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی چشمگیر، متوسط امتیاز بالا در SAT/ACT، مراحل پذیرش انتخابی و سابقه‌ی ارسال فارغ‌التحصیلان به کالج‌های برتر آمریکا هستند. برای هر یک از این 10 مدرسه، College Transitions این جزئیات را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • مکان مدرسه
  • هزینه‌ی تحصیل
  • نرخ پذیرش
  • میانگین امتیاز SAT
  • میانگین امتیاز ACT
  • ظرفیت کلاس سال آخر

مدرسه شبانه روزی آکادمی فیلیپس اکستر (Phillips Exeter Academy) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Exeter، NH
  • هزینه‌ی تحصیل: 49،880 دلار
  • نرخ پذیرش: 15٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1470
  • میانگین امتیاز ACT: 31
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 313 دانش‌آموز

کلاس 2018 بیش از 15 پذیرش را در کالج‌های براون، کارنگی ملون، کلمبیا، دارتموث، جورج‌تاون، هاروارد، MIT، پرینستون، دانشگاه پنسیلوانیا، ویلیامز و ییل داشته است. بیش از 10 دانشجو نیز در دانشگاه برکلی UC، دانشگاه شیکاگو، کرنل، استنفورد، ولزلی و NYU پذیرفته شدند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • 23 دانش‌آموز سال آخر، به مرحله‌ی نیمه‌‌نهایی مسابقه‌ی National Merit راه یافتند و 76 نفر نیز در این مسابقه به‌عنوان  Commended Scholarsشناخته شدند.
  • 64٪ از کارکنان آموزشی مدرسه دارای مدرک کارشناسی ارشد و 24٪ دارای مدرک دکترا هستند.
  • میانگین ظرفیت کلاس‌ها، 12 دانش‌آموز است.
  • نسبت دانشجو به معلم، 5 به 1 است.
  • 60٪ دوره‌های موجود در سطح کالج هستند.




مدرسه شبانه روزی آکادمی فیلیپس آندور (Phillips Academy Andover) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Andover، MA
  • هزینه‌ی تحصیل: 53900 دلار
  • نرخ پذیرش: 13٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1446
  • میانگین امتیاز ACT: 32
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 305

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در طول سه سال گذشته (کلاس‌های 2020-2018)، بیش از 30 دانشجو وارد هاروارد، تافتز، دانشگاه شیکاگو، پن و ییل شده‌‌اند. بیش از 20 دانشجو نیز در براون، کلمبیا، کرنل، جورج تاون، MIT، NYU و UVA ثبت‌نام کرده‌اند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • متوسط ظرفیت کلاس‌ها، 13 دانش‌آموز است.
  • در سال 2019، تعداد 33 نفر در مرحله‌ی نیمه‌نهایی مسابقه‌ی Merit حضور داشتند.
  • دانش‌آموزان در 58٪ آزمون‌های AP'' نمره‌ی 5 و در 27٪ از این آزمون‌ها، نمره‌ی '4' گرفته‌اند.
  • 300+ درس در این مدرسه ارائه می‌شود.
  • نمرات SAT با Percentile 50، در بخش ریدینگ، 760-680 و در بخش ریاضی، 790-690 بوده است.

مدرسه شبانه روزی سالن رزماری کوات (Choate Rosemary Hall) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Wallingford, CT
  • هزینه‌ی تحصیل: 60950 دلار
  • نرخ پذیرش: 16٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1394
  • میانگین امتیاز ACT: 31
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 245

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در سه سال گذشته، بیشترین دانش‌آموختگان مدرسه‌ی کوات در این دانشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند: ییل (54)، کلمبیا (29)، کالج بوستون (37)، هاروارد (27)، براون (26)، کرنل (26)، پن (25) و میدلبری (24).

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • دانش‌آموزان در 79٪ آزمون‌های AP، نمره‌ی '4' یا '5' را کسب کردند. با این حال…
  • دوره‌های AP دیگر توسط این مدرسه ارائه نمی‌شود و الان به‌صورت 'Honors' ارائه می‌شود.
  • کلاس 2018، 2 برنده در مسابقه‌ی NMSP، 8 فینالیست، 9 نیمه‌نهایی و 21 Commended Scholars داشته است.
  • میانگین نمرات آزمون موضوعی SAT در ریاضی 2 و فیزیک بیش از 700 بوده است.
  • فقط 13 نفر از 245 دانشجو، GPA بالای 4.0 کسب کرده‌اند.

مدرسه شبانه روزی آکادمی دیرفیلد (Deerfield Academy) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Deerfield، MA
  • هزینه‌ی تحصیل: 60،680 دلار
  • نرخ پذیرش: 15٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1390
  • میانگین امتیاز ACT: 30
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 164

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در پنج سال گذشته، 30 نفر یا بیشتر از دانش‌آموزان دیرفیلد وارد دانشگاه براون، کرنل، کلمبیا، جورج تاون و دانشگاه ویرجینیا شده‌اند. بیش از 20 دانشجو در بودوین، دوک، هاروارد و دانشگاه شیکاگو تحصیل کرده‌اند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • نمره‌ی میانگین اعضای کلاس 2020 در آزمون AP، 3.17 بوده است.
  • 36٪ نمرات امتحان AP'' 5 و 31٪ '4' بوده است.
  • فقط یک عضو کلاس 2020، GPA 95٪ یا بالاتر را در سال اول خود کسب کرده است.
  • 75٪ کارکنان آموزشی مدرسه، مدارک پیشرفته دارند.
  • نسبت دانشجو به معلم، 5 به 1 است.

 مدرسه شبانه روزی سنت‌پل (St. Paul’s School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: کنکورد، نیوهمپشایر
  • هزینه‌ی تحصیل: 59،900 دلار
  • نرخ پذیرش: 17٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1389
  • میانگین امتیاز ACT: 31
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 138

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در طول چهار سال گذشته، کالج‌‌هایی که فارغ‌التحصیلان مدرسه‌ی سنت‌پل بیشتر در آن‌ها حضور داشته‌اند، عبارت است از: جورج تاون (25)، براون (23)، کرنل (21)، هاروارد (19)، کلمبیا (16)، دارتموث (16)، ییل (16)، میدلبری (12)، کالج بوستون (11)، دانشگاه شیکاگو (11) و دانشگاه ویرجینیا (11).

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • نسبت دانشجو به استاد، 5 به 1 است.
  • 81٪ از کارکنان آموزشی، مدرک پیشرفته دارند.
  • به طور متوسط، یک عضو هیات علمی بیش از یک دهه است که در این مدرسه تدریس می‌کند.
  • GPA میانگین دانشجویی، 3.78 است.
  • دانش‌آموزانی از 40 ایالت آمریکا و 18 کشور به این مدرسه آمده‌اند.

مدرسه شبانه روزی گروتون (Groton School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Groton، MA
  • هزینه‌ی تحصیل: 55،700 دلار
  • نرخ پذیرش: 12٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1450
  • میانگین امتیاز ACT: 32
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 95

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

بین سال‌های 2019-2015، فارغ‌التحصیلان این مدرسه بیشتر در دانشگاه جورج تاون (26)، دانشگاه شیکاگو (24)، هاروارد (22)، براون (17)، نیویورک (15)، پرینستون (12)، ییل (12)، دارتموث (11)، کالج همیلتون (9)، شمال غربی (9) و تافتز (9)  ثبت‌نام کرده‌اند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • میانگین ظرفیت کلاس، 11 دانش‌آموز است.
  • نسبت دانشجو به استاد، 4 به 1 است.
  • 76٪ اعضای هیات علمی، مدارک پیشرفته دارند.
  • بین سال‌های 19-2015، دانش‌آموزان در 2،394 آزمون AP شرکت کردند.
  • 72٪ دانش‌آموزان در امتحانات AP خود، نمره‌ی '4' یا '5' کسب کردند.




مدرسه‌ شبانه روزی لارنسویل (The Lawrenceville School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Lawrenceville، NJ
  • هزینه‌ی تحصیل: 62190 دلار
  • نرخ پذیرش: 21٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1490
  • میانگین امتیاز ACT: 33
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 205

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در بین کلاس‌های 2017، 2018 و 2019، فارغ‌التحصیلان مدرسه‌ی لارنسویل بیشتر در نیویورک (35)، پرینستون (31)، پن (27)، دانشگاه شیکاگو (24)، کرنل (22)، جورج تاون (21)، براون (20)، کلمبیا (18)، ییل (17) و تافتز (16) حضور داشته‌اند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • 18 نفر از 110 عضو هیات علمی، مدرک دکترا و 68 نفر مدرک کارشناسی ارشد دارند.
  • میانگین ظرفیت کلاس، 12 دانش‌آموز است.
  • نسبت دانشجو به استاد، 8 به 1 است.
  • 80٪ دانش‌آموزان در 524 آزمون AP، نمره‌ی '4' یا بالاتر کسب کرده‌اند.

در سال 2019، آن‌ها 2 برنده در مسابقه‌ی National Merit، 14 نفر به‌عنوان فینالیست، 16 نفر در مرحله‌ی نیمه‌نهایی و 50 Commended Scholars داشتند.

مدرسه شبانه روزی سنت آلبنز (پسران) (St. Albans School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: واشنگتن دی‌سی
  • هزینه‌ی تحصیل: 59،892 دلار
  • نرخ پذیرش: 48٪ (شامل کلاس‌های 4 تا 12)، کلاس 9 رقابتی‌تر است)
  • میانگین امتیاز SAT: 1460
  • میانگین امتیاز ACT: 32
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 80

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

در طول پنج سال گذشته، فارغ‌التحصیلان سنت آلبانس در دانشگاه‌های شیکاگو (38)، ییل (16)، تولان (13)، دارتموث (12)، کلمبیا (10)، جورج تاون (10)، پن (10)، بیتس (9)، براون (9)، دیویدسون (9)، ویک فارست (9)، پرینستون (8) و آمهرست (7) حضور داشته‌‌اند.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • متوسط ظرفیت کلاس، 13 دانش‌آموز است.
  • نسبت دانشجو به استاد، 7 به 1 است.
  • 67٪ اعضای هیات علمی، مدارک پیشرفته دارند.
  • یک عضو هیات علمی، به طور متوسط 11 سال سابقه‌ی آموزش در مدرسه را دارد.

مدرسه‌ شبانه روزی Hockaday (دختران) (The Hockaday School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: دالاس، TX
  • هزینه‌ی تحصیل: 63139 دلار
  • نرخ پذیرش: 19٪
  • محدوده‌ی SAT: 1550-1350
  • محدوده‌ی ACT: 34-30
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 92

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

مشهورترین کالج‌هایی که در آن دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده‌اند، شامل دانشگاه تگزاس، آستین و دانشگاه South Methodist و همچنین موسسات برجسته‌ای همچون USC، NYU، دانشگاه شیکاگو، دانشگاه واشنگتن در سنت‌لوئیس، کلمبیا، استنفورد، وندربیلت و پن است.

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • 93٪ از آزمون‌دهندگان AP، در امتحانات خود نمره‌ی '3' یا بالاتر را کسب کرده‌اند.
  • 76 نفر از 117 عضو هیات علمی، مدرک کارشناسی ارشد دارند. 14 نفر دارای مدرک دکترا هستند.
  • میانگین ظرفیت کلاس، 15 دانش‌آموز است.
  • نسبت دانشجو به معلم، 10 به 1 است.
  • 18 دوره‌ی AP در این مدرسه ارائه می‌شود.

مدرسه‌ شبانه روزی تاچر (The Thacher School) در آمریکا

  • مکان مدرسه: Ojai، CA
  • هزینه‌ی تحصیل: 62،810 دلار
  • نرخ پذیرش: 11٪
  • میانگین امتیاز SAT: 1450
  • میانگین امتیاز ACT: 32
  • ظرفیت کلاس سال آخر: 64

نکات برجسته‌ی پذیرش در کالج‌های آمریکا

دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از مدرسه‌ی تاچر بین سال‌های 2019-2015، بیشتر در این موسسات مشغول به تحصیل بوده‌اند: کالج کلورادو (12)، استنفورد (11)، کلرمونت مککنا (10)، دارموث (10)، USC (10)، هاروارد (8)، اسکریپز (7)، یل (7)، کرنل (6)، دوک (6)، نورث‌وسترن (6)، پومونا (6)، تافتز (6)، دانشگاه شیکاگو (6) و وسلیان (6).

نکات برجسته‌ی آموزشی

  • میانگین ظرفیت کلاس، 11 دانش‌آموز است.
  • 18 دوره‌ی AP در مدرسه‌ی تاچر ارائه می‌شود.
  • بیش از 80٪ اعضای هیات علمی، مدرک پیشرفته دارند.
  • نسبت دانشجو به استاد، 6 به 1 است.
  • برنامه‌ی Visiting Scholars افراد تاثیرگذار را برای اجرا و سخنرانی‌های ویژه به مدرسه می‌آورد.

سایر مدارس شبانه‌روزی آمریکا دارای رتبه‌ی برتر

مدارس شبانه‌روزی دیگری که در سیستم‌های رتبه‌بندی جزو رده‌های بالا هستند و کیفیت‌شان قابل‌مقایسه با مدارس فوق‌الذکر می‌باشد، از این قرار است: آکادمی میلتون (Milton Academy): میانگین ظرفیت کلاس‌ها 14 دانشجوست و یک مرکز آن، متشکل از 75٪ از دارندگان مدارک پیشرفته، به ده عضو کلاس 2019 کمک کردند تا از دانشگاه هاروارد پذیرش بگیرند.

  • مدارس کرنبروک (Cranbrook Schools) (بلومفیلد هیلز، میشیگان): دارای بیش از 800 دانش‌آموز موفق است، 11 عضو کلاس 2018 آن، موفق به قبولی در موسسات Ivy League شده‌اند و 121 دانش‌آموز در یک موسسه‌ی Ivy، پذیرش گرفته‌اند.
  • مدرسه‌ی کیت (Cate School) (کارپینتریا، کالیفرنیا): یکی از پرطرفدارترین مدارس شبانه‌روزی در وست کوست است که 60٪ فارغ‌التحصیلان آن در 25 کالج با رتبه‌بندی بالا در ایالات متحده‌ی آمریکا تحصیل می‌کنند.
  • مدرسه‌ی نوبل و گرینو (Noble and Greenough School) (ددهام، MA): با نرخ پذیرش 20٪، 628 دانش‌آموز در این مدرسه‌ی 12-7، برای کسب نمرات عالی در SAT تحصیل می‌کنند و 46٪ نمره‌ی بالاتر از 700 در بخش ریدینگ و 50٪ نمره‌ی بالاتر از 700 در بخش ریاضی کسب کرده‌اند.
  • مدرسه‌ی سنت آندرو (St. Andrew’s School) (میدل‌تاون، DE): یک مدرسه‌ی کوچک با تقریباً 300 دانش‌آموز که چندین فارغ‌التحصیل آن اخیراً وارد UVA، ییل، بیتس، اموری، Middlebury، دانشگاه شیکاگو و Carnegie Mellon شده‌اند.
  • مدرسه‌ی میدلکس (Middlesex School) (کنکورد، MA): این مدرسه‌ی شبانه‌روزی 'جوان و تازه‌کار' در نیوانگلند که در سال 1901 تاسیس شد، دارای نسبت دانش‌آموز به معلم 4 به 1 و میانگین نمرات SAT بیش از 1400 است.
  • مدرسه‌ی هاتچیکس (Hotchkiss School) (akeville، CT): محدوده‌ی نمره‌ی SAT دانش‌آموزان این مدرسه، بین 1510-1360 است و دانش‌آموزان بااستعداد این مدرسه در NYU، جرج تاون، کورنل، ییل، دانشگاه شیکاگو، هاروارد و پرینستون حضور داشته‌اند.
  • آکادمی کنکورد (Concord Academy) (کنکورد، MA): این مدرسه‌ی دارای کمتر از 100 دانش‌آموز برای هر گروه، از نسبت دانش‌آموز به معلم 6 به 1 و میانگین نمره‌یSAT ، 1440 برخوردار هستند.
  • مدرسه‌ی تفت (Taft School) (واترون، CT): بیش از 200 دوره در این مدرسه ارائه می‌شود که در پنج سال گذشته شاهد ورود 12 فارغ‌التحصیل یا بیشتر به کالج‌های کورنل، جورج تاون، Union College، UVA، Tufts، NYU، وسلیان و پن بوده است.
  • مدرسه‌ی لومیس چافی (Loomis Chaffee School)، (Windsor، CT): این مدرسه که در سال 1874 تاسیس شد، دارای متوسط نمره‌ی SAT، 1490-1250 است و در 5 سال گذشته، 10 نفر به مرحله‌ی نیمه‌نهایی National Merit و 89 نفر جزو Commended Scholars این مسابقه بوده‌اند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: