Guide to PTE Young Learners Springboard Level 2

دانلود کتاب Guide to PTE Young Learners Springboard Level 2

Pearson Test of English Young Learners چیست؟

در این کتاب مهارت زبان ‌آموزان در چهار سطح مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد: Firstwords (سطح ۱)، Springboard (سطح ۲)، Quickmarch (سطح ۳) و Breakthrough (سطح ۴). این تست‌ها برای کودکان جالب و لذت ‌بخش هستند. همچنین هدف آن ها این است که اولین تجربه زبان ‌آموزان انگلیسی به ‌یادماندنی و انگیزشی باشد.

این تست‌ها توسط Edexcel Limited بزرگترین اعطا‌ کننده مدارک تحصیلی و شغلی بریتانیا ارائه می‌شوند. Edexcel Limited اعطا کننده رسمی گواهی ‌نامه به زبان ‌آموزان PTE است. این تست‌ها توانایی زبان ‌آموزان کم سن و سال در استفاده از زبان انگلیسی با اهداف برقراری ارتباط را ارزیابی می‌کنند، و در آن ها بر سناریوهای واقعی تأکید می‌شود و نه دانش زبان ‌آموزان در مورد آیتم‌های زبانی خاص یا واژگان. اگرچه این تست با انگلیسی بریتیش ارائه می‌شود، ‌اما انگلیسی آمریکایی هم پذیرفته می‌شود. دانستن الفبای انگیسی در تمام سطوح الزامی است. 

چه کسی در تست‌های PTE Young Learners شرکت می‌کند؟

تست‌های PTE Young Learners برای کودکان سنین ۶ تا ۱۳ سال است که گویشگر (speaker) زبان‌های دیگر هستند.

چه مهارت‌هایی تست می شود؟

PTE Young Learners هر چهار مهارت listening ،reading ،speaking و writing را ارزیابی می‌کند. این تست شامل دو بخش است: آزمون کتبی که listening ،reading و writing را تست می‌کند و یک آزمون شفاهی. بخش شفاهی تست و بخش کتبی به صورت جداگانه ارائه می‌شوند. به دلیل ماهیت ارتباطی PTE Young Learners، این تست‌ها می‌توانند بدون لطمه زدن به پایایی (reliability) نتایج، کوتاه‌ تر باشند.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter