کلاس آنلاین آیلتس

کلاس آنلاین آیلتس

آزمون IELTS (International English Language Testing System)، آزمونی شناخته شده برای بررسی سطح زبان انگلیسی افرادی است که زبان اولشان انگلیسی نمی باشد. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی موجود در دنیا است و برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری مورد قبول بسیاری از کشورهای دنیا می باشد. این آزمون توسط دو موسسه بریتیش کانسیل بریتانیا (British Council) و آی دی پی (IDP) استرالیا در تمامی دنیا برگزار می شود. مدت زمان بخش کتبی آزمون آیلتس دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است،در آپدبت این مقاله مورخ 6 اسفند 1401، آزمون آیلتس تعلیق شده است و برگزار نمی شود.




فرمت آزمون آیلتس 

آزمون آیلتس، دو ماژول آکادمیک و جنرال دارد و هر فرد بسته به هدف مهاجرتی که دارد، در یکی از این آزمون ها شرکت می کند. آزمون آیلتس آکادمیک برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت تحصیلی دارند و آزمون جنرال برای افرادی است که می خواهند از طریق برنامه کاری مهاجرت کنند، به طور مثال اگر بخواهید از طریق برنامه اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید باید مدرک زبان آیلتس جنرال یا سلپیپ داشته باشید. تفاوت این دو ماژول در دو مهارت ریدینگ و رایتینگ است و دو بخش دیگر یعنی اسپیکینگ و لیسنینگ در هر دو ماژول یکسان اند. در ریدینگ آکادمیک متن ها معمولا جنبه ی علمی دارند در حالی که متن ها در ریدینگ جنرال عمومی تر هستند و به زندگی روزمره ارتباط بیشتری دارند. برای مثال متن هایی در مورد تاریخچه معماری یا سیستم های کشاورزی و یا نحوه زندگی یک گونه جانوری معمولا در ماژول آکادمیک مطرح می شوند در حالی که متن هایی حاوی دستور العمل ها در شرایط متفاوت و یا آگهی ها در ماژول جنرال. رایتینگ آیلتس از دو بخش تشکیل شده. تفاوت اصلی آیلتس جنرال و آکادمیک در تسک اول است. در آزمون جنرال از شما خواسته می شود در مورد موضوعی که به شما داده میشود نامه ای بنویسید ولی در آکادمیک لازم است شما یک داده تصویری مثل یک نمودار یا یک نقشه و... را توصیف کنید.

در آزمون آیلتس، چهار مهارت رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ داوطلب مورد ارزیابی قرار می گیرد و برای هر مهارت نمره ای از 1 تا 9 داده می شود.

بخش های آزمون آیلتس
مهارت تعداد سوالات مدت زمان پاسخگویی
(دقیقه)
لیسنینگ 40 30+10
ریدینگ 40 60
رایتینگ 2 بخش 20+40
اسپیکینگ 3 بخش 11 تا 14

شرایط کلاس های ایلتس آنلاین در مجموعه زنگنه

موسسه زنگنه با مدیریت آقای ابوالفضل زنگنه دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در رابطه با آموزش دوره های بین اللملی همچنین دارای  مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از بهترین موسسات زبان، جهت آماده سازی دوره آیلتس شناخته شده و علت این محبوبیت از نگاه زبان آموزان را می توان ناشی از دلایل زیر دانست:

  • تعیین سطح و نیاز سنجی دقیق و علمی از داوطلبین آیلتس و ارائه مشاوره کاربردی و دلسوزانه به منظور کمتر شدن هزینه های اقتصادی و دستیابی هرچه سریعتر متقاضی به نمره مد نظر.
  • استخدام اساتید با تجربه و مسلط به آزمون آیلتس که خود دارای مدرک آیلتس هستند.
  • ارائه دوره های متنوع از قبیل دوره فشرده آیلتس، دوره های تک مهارت ( رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ آیلتس) و ورکشاپ های کوتاه مدت و کاربردی.
  • ارائه فلش کارت های اختصاصی ایلتس، به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند یادگیری که با نهایت دقت و تمامی نکات و جزئیات علمی مورد نیاز جهت آزمون آیلتس در تدوین آن ها در نظر گرفته شده است.
  • پاسخگویی سریع و رسیدگی به مشکلات زبان آموزان در محیطی کاملا دوستانه و توام با آرامش در عین حال آکادمیک توسط نیروهای نیروهای آموزش دیده.
  • کلاس های مجهز به ویدئو پروژکتور، لپ تاپ، اسپیکر، صندلی های استاندارد.
  • برگزاری جلسات Student Performance Analysis) SPA) و Post Mock Analysis) PMA) جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی و رفع مشکلات زبان آموزان، توسط سوپروایزرهای دپارتمان آیلتس موسسه زنگنه.
  • امکان برگزاری ماک تست های آیلتس به صورت منظم برای آمادگی هرچه بیشتر زبان آموز و آشنایی با امتحان آیلتس، محیط، شرایط برگزاری، نوع سوالات و همچنین امکان ارائه کارنامه تحلیلی با استفاده از سامانه هوشمند اعلام نتایج.
  • ارائه خدمات منتورینگ آیلتس که مختص زبان آموزانی است که تکنیک های آیلتس را فراگرفته و احتیاج به پشتیبان آیلتس دارند تا با رفع اشکال و ارائه راه کارهای منحصر به فرد نحوه عملکرد زبان آموز ازریابی وجهت ارتقا هرچه بیشتر و بهبود عملکرد راهنمایی های لازم صورت گیرد.




شرایط کلاس های آمادگی آیلتس به صورت حضوری

دوره های آمادگی آیلتس در موسسه زنگنه از سطح پایه (دوره های قبل از آیلتس) تا سطح ادونس (آمادگی برای کسب نمره ی بالای 7 آیلتس) هست و برای شرکت در دورهای ایلتس لازم هست سطح زبانی شما B1 یا بالاتر باشد، در غیر اینصورت نیاز به این دارید که در دورهای جنرال موسسه شرکت نمایید تا سطح شما به B1 برسد.

دوره های نیمه ی فشرده ی آیلتس در موسسه زنگنه FLASH IELTS نام دارند، در دوره ی اول FLASH IELTS 1 کتابی که با زبان آموز کار می شود کتاب Complete IELTS 4-5 هست، این ترم 10 هفته زمان می برد و 60 ساعت آموزش در نظر گرفته شده است. بعد از این دوره زبان آموزان دوره ی FLASH IELTS 2 را شروع می کنند که از نظر تعداد جلسات و ساعت آموزشی مشابه با  دوره ی فلش آیلتس 1 می باشد، کتابی که با زبان آموزان کار می شود کتاب Complete IELTS 5-6.5 هست، همانطور که از اسم این کتاب مشخص است شما در حد نمره ی 5 آیلتس قرار دارید و با شرکت در این دوره به اورال 6.5 می رسید، دوره ی بعد IELTS Pro هست اگر می خواهید نمره ی آیلتس بالای 7 اخذ نمایید لازم است این نیز شرکت کنید، این دوره تمام به یادگیری تکنیک های آیلتس برای کسب نمره ی بالای 7 آیلتس است و در این دوره هم برای زبان آموزان آزمون آزمایشی رایگان در نظر گرفته شده است. برای هر سه ترم ایلتس در موسسه ی زنگنه، آزمون ماک به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است در دوره های آمادگی آزمون ایلتس به صورت حضوری و غیرحضوری تمامی مهارت های آزمون آیلتس آموزش داده می شود و کلاس ها مناسب افرادی است که می خواهند در آزمون جنرال یا آکادمیک شرکت نمایند.

شرایط کلاس های آنلاین و غیرحضوری ایلتس در مجموعه زنگنه

باتوجه به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا، مجموعه زنگنه برای تمامی زبان آموزان این امکان را فراهم کرده است که در کلاس های آیلتس آنلاین شرکت نمایند، چارت آموزشی دوره های آنلاین مشابه با دوره های حضوری آیلتس می باشد و تفاوتی از نظر نحوه ی آموزش بین کلاس های غیرحضوری و حضوری آیلتس نمی باشد. 

دوره  Flash IELTS 1– کلاس آنلاین آیلتس 

دوره ی Flash IELTS 1 سطح آیلتس شما را از نمره ی 4 به نمره ی 5 ارتقا می دهد، کتابی که در این دوره به صورت حضوری و آنلاین تدریس می شود، کتابی که در این دوره تدریس می شود Complete IELTS 4-5 است، در این ترم یک آزمون آزمایشی رایگان آیلتس (ماک) برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است، که مشابه با آزمون اصلی آیلتس می باشد.

دوره  Flash IELTS 2– کلاس آنلاین آیلتس

دوره ی بعد FLASH IELTS 2 هست که کتاب Complete IELTS 5-6.5 تدریس می شود، در این دوره ی آیلتس نمره ی شما از 5 آیلتس به نمره ی 6.5 می رسد، این دوره ی آیلتس آنلاین 60 ساعت آموزش برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است.

سری کتابهای Complete IELTS 

دوره IELTS Pro - کلاس آنلاین آیلتس

دوره ی IELTS Pro مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند نمره ی هفت یا بالای 7 در آزمون آیلتس کسب نمایند، این دوره تمام به یادگیری تکنیک های آیلتس برای کسب نمره ی بالای 7 آیلتس می پردازد و در این دوره هم برای زبان آموزان آزمون آزمایشی رایگان در نظر گرفته شده است.




نرم افزار کلاس های آنلاین آیلتس 

لازم به ذکر است که بدانید کلاس ها در دو بستر ادبی کانکت و بیگ بلو باتن تشکیل می شوند.

نرم افزار بیگ بلوباتن (BigBlueBotton) یکی دیگر از پلتفرم ها برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که موسسه تخصصی زبان زنگنه، علاوه بر همراه داشتن سرور اختصاصی ادوبی کانکت، این بستر را نیز برای زبان آموزانش بصورت کاملا اختصاصی بر روی سرورهای قدرتمند Xeon فراهم آورده است. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی برای زبان آموزان و مدرسان دارد، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان اتصال بسیار آسان به کلاس است و این امکان را فراهم آورده است که کلاس ضبط شده و به صورت آفلاین تا یک ماه در دسترس زبان آموزان قرار گیرد، بنابراین در صورتی که زبان آموزی در کلاس حضور نداشته باشد با مشاهده ی فیلم ضبط شده ی کلاس می تواند غیبت خود را جبران و مطالب تدریس شده را بیاموزد. در نرم افزار بیگ بلو باتن امکانی فراهم شده است تا زبان آموزان بتوانند در اتاق های مجزا به صورت گروهی به تمرین بپردازند و استاد نیز می تواند بر روند تمرینات نظاره گر باشد.


امکانات و مزایای کلاس های آنلاین آیلتس

  • ضبط و در دسترس بودن لینک کلاس ضبط شده برای مواقعی که داوطلب امکان حضور در زمان مقرر در کلاس را ندارد
  • امکان مشاهده ی صفحه دسکتاپ و اسلایدهای استاد به هدف استفاده از مالتی مدیا در فرآیند تدریس
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری استاد و زبان آموزان در فضای کلاس آنلاین
  • امکان چت متنی زبان آموزان با یکدیگر و همچنین با استاد
  • بهینه استفاده شدن زمان کلاس و دوری از اتلاف وقت 

وسایل لازم برای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس

  • گوشی هوشمند، کامپیوتر یا آیپد
  • اتصال اینترنت با سرعت مناسب
  • میکروفن، هدفن و وب کم ( در تمام لپ تاپها و گوشی ها موجود است)




دوره های خصوصی آنلاین آیلتس 

دوره های خصوصی آیلتس که با نام دوره های VIP نیز شناخته می شوند، مناسب آن دسته از افرادی هستن که زمان محدودی برای گرفتن مدرک آیلتس دارندو یا اینکه ترجیح میدن در کلاسی تک نفره شرکت نمایند، در کلاس های خصوصی شهریه برای یک تا سه نفر ثابت است از این رو این کلاس ها را VIP می نامند و تعداد جلسات و ساعت کلاس نیز با توجه به ساعت های آزاد زبان آموز و تعداد جلسه های مورد نیاز برای رسیدن به نمره ی موردنظر می باشد. هزینه ی کلاس های انلاین آیلتس خصوصی با توجه به سطح زبان از 150 هزار تومان تا 330 هزار تومان متغییر است.

تعیین سطح کلاس های آنلاین آیلتس

در مجموعه زنگنه تعیین سطح به صورت حضوری و انلاین برگزار می شود و به هر دو صورت رایگان هست، فایل تعیین سطح برای داوطلب ارسال می شود در تعیین سطح انلاین آیلتس و بعد از پاسخگویی، سوپروایزر بخش آیلتس سطح زبان شما را براساس معیارهای نمره دهی در آیلتس اعلام کرده و می توانید در دوره ی موردنظر ثبتنام نمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مهارت خواندن Skimming

مهارت خواندن Skimming

یکی از ابزارهایی است که می توان از آن استفاده کرد بمنظور خواندن بیشتر و سریعتر در مدت زمان کوتاه تر. Skimming به دنبال یافتن ایده های عمومی و کلی یک متن است و به بهترین شکل با موارد غیر داستانی (یا واقعی) کار می کند ...

بیشتر بخوانید
پیشنهاد هایی برای رایتینگ از طرف مرکز برگزارکننده رسمی آیلتس

پیشنهاد هایی برای رایتینگ از طرف مرکز برگزارکننده رسمی آیلتس

برای موفقیت در آزمون آیلتس و بخش رایتینگ آیلتس این موارد را در نظر بگیرید، مواردی که سنترهای برگزار کننده ی آزمون به شما پیشنهاد داه اند ...

بیشتر بخوانید
چطور علی طی چهار هفته از 6.5 آیلتس به 7.5 رسید!!

چطور علی طی چهار هفته از 6.5 آیلتس به 7.5 رسید!!

آزمون آیلتس برای همه ممکنه، فقط به تلاشتون ادامه بدین و اعتماد به نفستون رو حفظ کنین و مقداری کمک از کسانی که با آزمون آیلتس به خوبی آشنا هستن بگیرین. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter