منابع آزمون آیلتس

منابع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس، یکی از معتبرترین آزمون های بین المللی در سنجش دانش زبان انگلیسی افرادی است که زبان اولشان انگلیسی نمی باشد و تصمیم دارند برای تحصیل به زبان انگلیسی اقدام نمایند و یا به کشوری انگلیسی زبان مهاجرت کنند. در این مقاله منابع آزمون ایلتس را به شما معرفی می کنیم، منابعی  که می توانید به صورت خودخوان از آنها استفاده نمایید و یا مهارت های خود را در هر اسکیل تقویت نمایید.

منابع آزمون آیلتس - سری کتاب های Mindset

این کتاب سه سطح دارد و یکی از برترین منابع آزمون آیلتس می باشد، در این کتاب چهار مهارتی که در آزمون آیلتس، ارزیابی می شوند، آموزش داده شده است و ناشر این سری کتاب ها انتشارات کمبریج می باشد.

منابع آزمون آیلتس – سری کتاب های Complete IELTS

این سری کتاب ها با توجه به اینکه براساس نمره ی اورال آیلتس، طراحی شده اند، در گروه بهترین منابع آزمون آیلتس برای مطالعه خودخوان هستند، این کتاب ها را خانم پالن کالن که یکی از معروف ترین افراد در زمینه ی آموزش آیلتس می باشند نیز توصیه کرده است، هر درس از این کتاب به چهار مهارت لیسنینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و رایتینگ اختصاص داده شده است.

منابع آزمون آیلتس – سری کتاب های Cambridge

بدون شک انتشارات کمبریج یکی از شناخته ترین ناشرها در زمینه ی منابع آزمون ایلتس می باشد و این سری کتاب ها از معروف ترین کتاب های آزمون آیلتس هستند، این کتاب ها 15 سری دارد و هر کتاب شامل چهار تست آیلتس می باشد، در انتهای کتاب می توانید پاسخ سوالات بخش های لیسنینگ و ریدینگ را مشاهده نمایید و نمره ی خود را نیز محاسبه کنید، برای بخش رایتینگ در انتهای کتاب سمپل قرار داده شده است، ده سری اول این کتاب میان آیلتس آکادمیک و جنرال مشترک می باشد و تنها دو ریدینگ در انتهای کتاب برای داوطلبین آیلتس جنرال در نظر گرفته شده است، از کمبریج 11 تا 15، مطالب برای داوطلبین آیلتس جنرال و آکادمیک به صورت جداگانه می باشد و شما باید براساس ماژول مورد نظرتان، کتاب خود را خریداری نمایید، لازم به ذکر است این سری کتاب ها جنبه ی آموزشی ندارد و شما بعد از آنکه دانش زبانی خود را تقویت کردید، باید از این کتاب ها در راستای آشنایی با سوالات آزمون آیلتس استفاده نمایید.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس از سایت زنگنه

منابع آزمون آیلتس – کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب در زمره ی برترین منابع آزمون ایلتس برای کسب نمره ی بالای 7 می باشد، در ابتدای این کتاب بخش آموزش آیلتس قرار داده شده است که هر مهارت، نوع سوالات، چگونگی پاسخ دادن به آنها آموزش داده می شود و بعد از آن تست هایی در نظر گرفته شده است که شما می توانید میزان یادگیری خود را ارزیابی نمایید، بدون شک و به جرات می توان گفت با پاسخ گویی به سوالات این کتاب به خصوص در بخش های لیسنینگ و ریدینگ می توانید در هر مهارت نمره ی  7.5+ را اخذ نمایید، این کتاب 400 صفحه ای، 8 تست برای داوطلبین آیلتس آکادمیک و دو تست برای داوطلبین آیلتس جنرال دارد. 17 ویدئوی تست اسپیکینگ نیز با مثال های رایتینگ در اختیار شما قرار می گیرد، اگر می خواهید به صورت خودخوان نمره ی ایلتس 7 بگیرید این کتاب را فراموش نکنید.




منابع آزمون آیلتس – کتاب Oxford Word Skills

سری کتاب های Oxford Word Skills برای مطالعه ی خودخوان طراحی شده اند، این کتاب، مختص آموزش لغات است و مناسب آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند سطح لغات خود را افزایش دهند، این کتاب در سه سطح می باشد، سطح Basic، سطح Intermediate و سطح Advanced. همراه با این کتاب شما یک سی دی دریافت می کنید که نرم افزار کتاب می باشد و در پایان هر درس با استفاده از این نرم افزار می توانید از خود آزمون بگیرید تا میزان یادگیریتان را بسنجید، بدون شک این کتاب یکی از برترین منابع آزمون آیلتس برای افزایش سطح لغات می باشد.

منابع آزمون آیلتس – کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

یکی دیگر از برترین کتاب ها برای آزمون آیلتس در زمینه ی یادگیری لغات می باشد، این کتاب دو سطح inter/upper intermediate دارد و از این رو مناسب افرادی است که از سطح زبانشان بالاتر از B1 می باشد، در ابتدای این کتاب کلمات مربوط به هر موضوع به شما آموزش داده می شود و بعد از آن با تمرین هایی که طراحی شده است، به شما آموزش داده می شود که استفاده از کلمه به چه صورت است و چگونه در ریدینگ به کار می رود، در انتهای هر درس یک ریدینگ برای سنجش مهارت شما در نظر گرفته شده است. این کتاب می تواند به عنوان کتاب کمک درسی در کلاس ها استفاده شود، اما در گروه کتاب های خودخوان آیلتس قرار می گیرد.

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس از سایت زنگنه

منابع آزمون آیلتس – کتاب Writing for IELTS

رایتینگ آن مهارتی از آزمون آیلتس است که اکثر داوطلبین را نگران می کند، این کتاب یکی به گونه ای به شما نوشتن رایتینگ را می آموزد که بتوانید نمره ی مورد نظرتان را بگیرید، این کتاب براساس بند دیسکریببشن می باشد و شما باید آن کتابی را خریداری کنید که نمره ی مورد نظرتان را در بر می گیرد، امکان استفاده ی خودخوان از این کتاب وجود دارد، اما بهتر است تمارین این کتاب تحت نظارت یک استاد انجام شود، زیرا نمره دهی رایتینگ و بررسی خطا بسیار مهم می باشد.

منابع آزمون آیلتس – کتاب Collins for IELTS

سری کتاب های Collins نیز در زمینه ی آمادگی آزمون ایلتس بسیار پرطرفدار هستند، به خصوص سری کتاب هایی که تک مهارت هستند، که به گروه های لیسنینگ، ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ، گرامر و وکب دسته بندی می شوند.

منابع آزمون آیلتس – کتاب Inside Reading

سری کتاب های Inside Reading چهار سری دارد، در ابتدا شما یک ریدینگ مطالعه می کنید و بعد از آن باید به تعدادی سوال پاسخ دهید و در انتهای هر درس یک مبحث گرامر آموزش داده می شود.

منابع آزمون آیلتس – کتاب Key Words For Fluency

این کتاب نیز در زمینه ی افزایش دامنه ی لغات و collocation ها به شما کمک می کند و سه سطح دارد، مطالعه ی این کتاب همراه با کتاب های چهار مهارته به شما پیشنهاد می شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده نکته ی استراتژی برای موفقیت در روز امتحان آزمون آیلتس

ده نکته ی استراتژی برای موفقیت در روز امتحان آزمون آیلتس

'اون کلمه رو چه جوری تلفظ می‌کنی؟' آیا این سوالیه که غالباً می‌پرسین؟ شما اون کلمه رو تو زبان خودتون می‌شناسید اما تو زبان انگلیسی با اون آشنا نیستین. یادگیری Vocabulary البته یکی از چالش‌ برانگیزترین بخش‌های یادگیری هر زبانیه. از اونجایی‌که IELTS یک آزمون ...

بیشتر بخوانید
5 واژه ی مهم در آزمون آیلتس

5 واژه ی مهم در آزمون آیلتس

10 واژه مهم که اغلب داوطلبان آیلتس misspell میکنند و با کلمات دیگر اشتباه گرفته می شوند. ...

بیشتر بخوانید
اعتماد به نفس کاذب در آزمون آیلتس!!

اعتماد به نفس کاذب در آزمون آیلتس!!

این موضوع خیلی غیرعادی بود، ازاونجایی که بیشتر افراد مایلند که بخش رایتینگ رو بررسی کنند. من ازش یه نمونه رایتینگ درخواست کردم اما هیچی با خودش به جلسه نیاورد و میگفت که در اون زمینه خوب هستش. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter