آزمون مجازی IELTS Indicator جایگزین موقت آیلتس

آزمون مجازی IELTS Indicator جایگزین موقت آیلتس

آشنایی با آزمون آیلتس

آزمون آیلتس برای افرادی تعریف شده است که انگلیسی زبان نیستندو دو سال اخر تحصیلشان نیز به زبان انگلیسی نبوده است، این افراد لازم است برای تحصیل به زبان انگلیسی در آزمون آیلس آکادمیک شرکت نمایند، برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت کاری دارند نیز شرکت در این آزمون گاها اجباری می باشد از جمله مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی اکسپرس اینتری که افراد لازم است در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند.

فرمت آزمون آیلتس

در آزمون آیلس چهار مهارت لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ ارزیابی می شود، مدت زمان آزمون کتبی آیلتس 2:45 دقیقه است و آزمون اسپیکینگ که در روزی دیگر و به صورت حضوری با فرد اگزمینر برگزار می شود حدود 11 دقیقه است.

تفاوت آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک

تفاوت این دو ماژول در دو مهارت ریدینگ و رایتینگ است و دو بخش دیگر یعنی اسپیکینگ و لیسنینگ در هر دو ماژول یکسان اند. در ریدینگ آکادمیک متن ها معمولا جنبه ی علمی دارند در حالی که متن ها در ریدینگ جنرال عمومی تر هستند و به زندگی روزمره ارتباط بیشتری دارند. برای مثال متن هایی در مورد تاریخچه معماری یا سیستم های کشاورزی و یا نحوه زندگی یک گونه جانوری معمولا در ماژول آکادمیک مطرح میشوند در حالی که متن هایی حاوی دستور العمل ها در شرایط متفاوت و یا آگهی ها در ماژول جنرال.

رایتینگ ایلتس از دو بخش تشکیل شده. تفاوت اصلی آیلتس جنرال و آکادمیک در تسک اول است. در آزمون جنرال از شما خواسته می شود در مورد موضوعی که به شما داده میشود نامه ای بنویسید ولی در آکادمیک لازم است شما یک داده تصویری مثل یک نمودار یا یک نقشه و... را توصیف کنید.

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس

برای ثبت نام در آزمون آیلتس داوطلبین باید معادل مبلغ دلاری آزمون را به ریال پرداخت کنند که این هزینه علی الحساب می باشد، به این معنی که اگر تا قبل از زمان آزمون هزینه ی آزمون تغییر کند، لازم است مابه التفاوت به داوطلب پرداخت یا از وی دریافت گردد، در حال حاضر هزینه ی ثبت نام آزمون ایلتس 6,151,040 تومان می باشد.




اعتبار مدرک آیلتس

اعتبار مدرک آیلتس 2 سال است، بنابراین در صورتی که 2 سال از زمان گرفتن مدرک ایلتس شما می گذرد، لازم است برای اثبات سطح زبانی خود مجددا در آزمون شرکت نمایید.

IELTS Indicatorچه آزمونی است؟

IELTS Indicator آزمونی آنلاین است که می توانید ازخانه در این آزمون شرکت کنید. این تست شامل هر چهار مهارت Listening، Speaking،Writing و Reading است و شما برای هر مهارت نمره ایی دریافت می کنید و عملکرد شما توسط ممتحین IELTS بررسی و  نتیجه ی آزمون طی هفت روز اعلام می شود.

شرکت در این آزمون برای مدت زمان محدودی است که آزمون آیلتس به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.انستیتوهای آموزشی می توانند از آزمون IELTS Indicator برای ارزیابی توانایی زبانی داوطلبین در زمانی که آزمون آیلتس به حالت تعلیق درآمده است، استفاده کنند.اما این نکته را بدانید که آزمون IELTS Indicator آزمون کامل IELTS نیست از این رو، انستیتوهایی هستند که این آزمون را نمی پذیرند.

مزایای شرکت در آزمون IELTS Indicator برای داوطلبین

  • آزمون  IELTS Indicator  این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید مهارت خود را در چهار مهارت Reading،Writing،  Listeningو Speaking ارزیابی کنید.
  • در حالی که آزمون آیلتس در اکثر کشورهای دنیا به حالت تعلیق درآمده است، شما می توانید از خانه در این آزمون شرکت کنید.
  • دانشگاه ها و انستیتوهای آموزشی می تواند برای پروسه اخذ پذیرش و ارزیابی دانشجوها از این آزمون استفاده کنند.
  • IELTS Indicator آزمون رسمی آیلتس است و می توانید به نتایج آن اعتماد کنید.

مزایای شرکت در آزمون IELTS Indicator برای دانشگاه و موسسات آموزشی

  • روشی عالی برای ارزیابی مهارت های Reading،Writing،  Listeningو Speaking دانشجویان آینده است.
  • در آزمون IELTS Indicator از سوال های آزمون IELTS استفاده می شود و نمره دهی در این آزمون براساس معیارهای آزمون آیلتس و توسط ممتحین رسمی آیلتس است.
  • تمام داوطلبین از کشورهایی که در آن آزمون IELTS به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است،می توانند در این آزمون شرکت کنند.

چک لیست برای شرکت در آزمون IELTS Indicator

  • محیطی آرام و ساکت برای شرکت در آزمون
  • لپ تاپ یا کامپیوتر (Mac یا PC، شما نمی توانید با تبلت یا موبایل در این آزمون شرکت کنید.)
  • کامپیوتر شما باید حداقل نرم افزارهای مورد نیاز را داشته باشد.
  • اینترنتی با سرعت مناسب
  • اسپیکر یا هدفون که به کامپیوتر شما وصل شود(برای آزمون Listening)
  • دوربین و میکروفن برای آزمون Speaking
  •     مطمئن شوید در مدت آزمون، می توانید حضور داشته باشید.

نکات آزمون IELTS Indicator

  • رزرو برای شرکت در این آزمون از 22 آپریل 2020 امکان پذیر است.
  • ازمون آیلتس ایندکیتور آکادمیک، هفته ایی یکبار برگزار می شود.
  • آزمون حدودا دو ساعت و 45 دقیقه است.
  • برای هر مهارت یک بخش سوال به شما داده می شود.
  • از ایران امکان شرکت در آزمون وجود ندارد.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter